Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2009/2010

Gmina Września ogłasza przetarg

  • Adres: 62-300 Września, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4360880 w. 146 , fax. 061 4362500
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Września
    ul. Ratuszowa 1 1
    62-300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4360880 w. 146, fax. 061 4362500
    REGON: 00052660100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa - Zimowe utrzymanie dróg gminnych o długości 120 km, w tym jezdnie, place i chodniki zgodnie z ustawą o porządku i czystości w Gminie oraz z ustawą o drogach, leżących w granicach miasta w sezonie 2009/2010 w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej mieszaniną piasku i soli, w jednolitym II standardzie zimowego utrzymania dróg. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie utrudnień ruchu drogowego, wywołanych śliskością zimową oraz opadami śniegu. Szczególnie uwzględnić przejścia dla pieszych przez jezdnię.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium, ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655) oraz spełniający warunki udziału:1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;2. dysponują osobami i potencjałem technicznym pozwalającym na:1. rozpoczęcie odśnieżania w czasie nie przekraczającym 1 godz. i zakończenie do 6 godz. od momentu ustania opadów,2. rozpoczęcie zwalczania śliskości w terminie nie przekraczającym 1 godz. i zakończenie do 6 godz. od momentu wystąpienia zjawiska (gołoledź, lodowica, śliskość pośniegowa) 3. dysponują sprzętem w następujących rodzajach i ilościach: część I - teren miasta - 2 solarki, 2 piaskarki samochodowe (piaskarki ciągnikowe), 4 pługi lekkie, średnie i ciężkie, 2 sprzęty ciężkie (ładowarki), 3 pracowników (odśnieżanie ręczne). Część II - poza miastem - 8 piaskarek samochodowych (piaskarki ciągnikowe), 6 pługów lekkich, średnich i ciężkich, 2 szt. sprzętu ciężkiego (ładowarki). 4. zapewnią materiał do prowadzenia ciągłości zamówienia, przy zużyciu materiału do zwalczania śliskości; 5. wykażą wykonanie 2 usług w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 1A, 1B) 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru (sądowego, przedsiębiorstw, handlowego) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert Uwaga ! Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania firmy (wykonawcy), w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz sposób reprezentowania 4. kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 5. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń / sprzętu (załącznik nr 3) 6. wykaz usług zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 4) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (referencje) 7. parafowany wzór umowy (załącznik nr 5)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrzesnia.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach