Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 250
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8689347; 0601 851941 , fax. 061 8684531, 061 661 93 60
- Data zamieszczenia: 2009-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Poznaniu
ul. Grunwaldzka 250 250
60-166 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8689347; 0601 851941, fax. 061 8684531, 061 661 93 60
REGON: 00009297600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa końcówek jednorazowych do pipet automatycznych i urządzenia automatycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa końcówek jednorazowych do pipet automatycznych i urządzenia automatycznego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 195000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Pakiet I - 50,00PLN Pakiet II - 500,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24. -złożą ofertę, która odpowiadać będzie zasadom określonym w ustawie i wymaganiom określonym w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony załącznik nr 1 tj. formularz ofertowy oraz załącznik nr 2 lub/i nr 3 tj. opis techniczny. Wymaga się aby formularz ofertowy i opis techniczny były sporządzone na oryginalnych drukach zamawiającego. Wszelkie istotne zmiany dotyczące treści spowodują odrzucenie oferty jako sprzecznej z SIWZ; 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5. Dowód wniesienia wadium; 6. Próbki wraz z opisem oferowanego produktu - dotyczy pakietu 2 (poz. 1, poz. 2) . - w ilości min. jednego zasobnika końcówek. Dostarczone próbki służą do analizy oferty pod względem jakości oferowanego produktu i zgodności z dokumentacją. Muszą być dostarczone do dnia składania ofert tj. do 14 października 2009 r. do godz. 08:00. 7. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje w załączniku do oferty jaką część zamówienia powierzy podwykonawcy; 8. Dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Nie złożenie w/w dokumentów w toku postępowania lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów laboratoryjnych wykonanych z tworzyw sztucznych /J/
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa końcówek jednorazowych do pipet automatycznych i materiałów laboratoryjnych wykonanych z tworzyw sztucznych /J/
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa końcówek jednorazowych do pipet automatycznych, materiałów laboratoryjnych wykonanych z tworzyw sztucznych i materiałów laboratoryjnych wykonanych z tworzyw sztucznych do neuroblastomy
Dodano: 2016-05-10 - Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę szkła i materiałów laboratoryjnych do jednostek UAM przez okres jednego roku wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, nr sprawy 907/PN/20/15
Dodano: 2015-04-30 - Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę szkła i materiałów laboratoryjnych do jednostek UAM wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, nr sprawy 907/PN/64/13
Dodano: 2013-10-11 - Sukcesywna dostawa tworzyw sztucznych oraz artykułów gospodarstwa domowego do magazynu głównego oraz jednostek UAM w Poznaniu przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2013-04-03 - Zakup części zamiennych, akumulatorów, ogumienia i akcesoriów do pojazdów kołowych i bojowych Nr sprawy: 2/Z/2012
Dodano: 2012-11-28 - Dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych wykonanych z tworzyw sztucznych i końcówek jednorazowych do pipet automatycznych
Dodano: 2011-05-27 - DOSTAWA TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH, AKCESORIÓW, AKUMULATORÓW I OGUMIENIA DO POJAZDÓW OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA
Dodano: 2010-06-24 - Dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych wykonanych z tworzyw sztucznych i końcówek jednorazowych do pipet automatycznych
Dodano: 2010-03-24