Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonach zimowych 2017/2018 oraz 2018/2019 na terenie miasta Jawora

Gmina Jawor ogłasza przetarg

  • Adres: 59400 Jawor, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 702 021
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jawor
    ul. Rynek 1
    59400 Jawor, woj. dolnośląskie
    tel. 768 702 021
    REGON: 39064739200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jawor.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonach zimowych 2017/2018 oraz 2018/2019 na terenie miasta Jawora
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa przedmiotu zamówienia. „Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonach zimowych 2017/2018 oraz 2018/2019” na terenie miasta Jawora” Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącą mżawką lub śliskością zimową jezdni poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowaniu śliskości zimowej, w razie konieczności wywóz śniegu z ulic miasta po obfitych opadach śniegu oraz uprzątnięcie z ulic pozostałości po zimowym utrzymaniu dróg (piasek). Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia dyżuru dyspozycyjnego odpowiedniej ilości sprzętu z operatorem, do prowadzenia dzienników dyżurów zimowego utrzymania dróg, przedstawienia ich na każde żądanie Zamawiającego oraz składanie codziennych meldunków o stanie dróg do Zamawiającego. Decyzja o powołaniu i odwołaniu dyżurów spoczywa na Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza telefoniczne powoływanie i odwoływanie dyżurów. Jezdnia dróg gminnych powinna być odśnieżana na całej szerokości i długości, posypywana na skrzyżowaniach, pochyleniach, przystankach komunikacji publicznej i miejscach wyznaczonych przez zarządcą drogi. W pierwszej kolejności należy utrzymać ulice: Staromiejska, Lipowa, Legnicka, Chrobrego, Zamkowa, Drukarska, Kościelna, Klasztorna, 1-go Maja, Reja, Staszica, Rynek, Witosa, Sikorskiego, Wojska Polskiego, Jagiellończyka, Królowej Marysieńki, Królowej Jadwigi, Krzywoustego, Kopernika, Norwida, Dmowskiego, Sienkiewicza, odcinek od Witosa do Sikorskiego - wzdłuż ul. Limanowskiego, kard. Stefana Wyszyńskiego oraz Wrocławska. Następnie Wykonawca powinien przystąpić do utrzymywania pozostałych dróg i terenów gminnych: Al. Dębowa, Al. Jana Pawła II, Parking Zamkowa, Parking Moniuszki, Parking Szpitalna, Plac Bankowy, Plac Seniora, Plac Wolności, Asnyka, Bema. Boczna, Bohaterów Getta, Boya-Żeleńskiego, Broniewskiego, Brzechwy, Chemików, Cicha, Cukrownicza, Czarneckiego, Dąbrowskiej, Fiedlera, Fredry, Gagarina, Gałczyńskiego, Głucha, Jasna, Kasprowicza, Kochanowskiego, Kombatantów, Konopnickiej, Korfantego, Kraszewskiego, Kręta, Krótka, Kwiatowa, Łukasińskiego, Mała, Metalowców, Miłosza, Moniuszki, Morcinka, Muzyczna, Nałkowskiej, Orzeszkowej, Paderewskiego, Parkowa, Piękna, Piwna, Prosta, Prusa, Przechodnia, Przyjaciół Żołnierza, Ptasia, Reymonta, Robotnicza, Roosevelta, równoległa do ul. Myśliborskiej, Słoneczna, Spacerowa, Spokojna, Sporna, Staffa, Stalowa, Struga, Szkolna, Szymanowskiego, Środkowa, św. Barbary, św. Marcina, Traugutta, Tuwima, Widokowa, Wieniawskiego, Wokulskiego, Worcella, Wyspiańskiego, Zachodnia, Zielona, Żeromskiego, Żwirowa. 2. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). 3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 9.500 zł (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych). 1. w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 10/16, nr konta: 58 2030 0045 1110 0000 0218 6120, z dopiskiem: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonach zimowych 2017/2018 oraz 2018/2019 na terenie miasta Jawora”. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2. lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r, poz. 1804 ze zm.), sposób przekazania: złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 17 u Naczelnika Wydziału Księgowości przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w tym osób fizycznych nie będących pracownikami Wykonawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia zlecić podwykonawcom, na zdolnościach, których polega, na potrzeby realizacji tej części, to należy wypełnić odrębne oświadczenia dla tych podwykonawców. 4) Dokumenty wskazane w pkt 1, 2 i 3 muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2. Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – (Załącznik nr 7 do SIWZ). 4. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (Załącznik nr 1 do SIWZ). 5. Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, 6. Oświadczenie dotyczące podwykonawców z wykorzystaniem wzoru (Załącznik nr 8 do SIWZ). 7. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach