Przetargi.pl
Dostawa zajęcy szaraków w ramach zadania „Program odbudowy zwierzyny drobnej w Powiecie Ząbkowickim – Etap IV”

Powiat Ząbkowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 57200 Ząbkowice Śląskie, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 162 800 , fax. 748 162 850
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ząbkowicki
    ul. Sienkiewicza 11
    57200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 748 162 800, fax. 748 162 850
    REGON: 89071840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-zabkowicki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zajęcy szaraków w ramach zadania „Program odbudowy zwierzyny drobnej w Powiecie Ząbkowickim – Etap IV”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zajęcy szaraków pochodzących z hodowli klatkowo-zagrodowej po przebyciu kilkutygodniowego procesu adaptacji, w stosunku płci 1:1, w wieku 3 do 9 miesięcy. 2. Ilość zajęcy objęta przedmiotem zamówienia wynosi min. 1300 sztuk w okresie od 2018 – 2020 r. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw z zastosowaniem prawa opcji, polegające na zakupie na tych samych warunkach co w zamówieniu podstawowym oraz w terminie realizacji zamówienia podstawowego, dodatkowo do 700 sztuk zajęcy. 4. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od ceny jednostkowej zająca uzyskanej w wyniku przeprowadzenia przetargu nieograniczonego. 5. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji wykraczającego poza zamówienie podstawowe. 6. Wykonawca przedmiot dostawy dostarczy na własny koszt i ryzyko do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca w Powiecie Ząbkowickim. W przypadku przewożenia zajęcy, w jednym samochodzie nie może znajdować się więcej niż 120 sztuk. 7. Harmonogram dostaw: a) 1 dostawa 222 szt. (opcjonalnie dodatkowo do 150 sztuk) w terminie 01-15.09.2018 r. b) 2 dostawa 222 szt. (opcjonalnie dodatkowo do 150 sztuk) w terminie 16-30.09.2018 r. c) 3 dostawa 214 szt. (opcjonalnie dodatkowo do 100 sztuk) w terminie 01-15.09.2019 r. d) 4 dostawa 214 szt. (opcjonalnie dodatkowo do 100 sztuk) w terminie 16-30.09.2019 r. e) 5 dostawa 214 szt. (opcjonalnie dodatkowo do 100 sztuk) w terminie 01-13.09.2020 r. f) 6 dostawa 214 szt. (opcjonalnie dodatkowo do 100 sztuk) w terminie 14-30.09.2020 r. 8. Zające objęte przedmiotem zamówienia winny: a) posiadać Świadectwo Zdrowia dla zwierząt w obrocie wewnątrz wspólnotowym UE lub alternatywnie weterynaryjne świadectwo transportowe wystawione przez upoważnionego lekarza weterynarii, b) być zaszczepione profilaktycznie (mycosomatoza i pomór krwotoczny) – potwierdzone przez lekarza weterynarii, c) być zakolczykowane według płci różnymi kolorami kolczyków. 9. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia publicznego przed zawarciem umowy dostarczy Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów poświadczających spełnienie wymagań określonych w pkt 8 a i b. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa zobowiązany jest zapewnić ciągłość ważności w/w dokumentów przez cały okres obowiązywania umowy. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy bez dodatkowych kosztów w przypadku nie zawarcia umowy dotacji na realizację zamówienia z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli procesu adaptacji zajęcy oraz udziału pracownika Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śląskich w procesie odławiania zajęcy. 12. Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli min. 14 dni gwarancji licząc od dnia dostawy zajęcy. W ramach udzielonej gwarancji wykonawca uzupełni straty zajęcy w ilości stwierdzonych padnięć w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03325200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 10 9533 0004 2001 0002 6260 0007 w Banku Spółdzielczym w Ząbkowicach Śląskich. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium na dostawę zajęcy. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz, należy dołączyć w oryginale do oferty. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantującą wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą oraz zawierać stwierdzenie, że na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. W dokumencie tym gwarant / poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania do zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego albo żądanie złożenia wezwania tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenie dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty). 9. Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp. 17. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże posiadanie zgody Ministra Środowiska na chów i hodowlę zamkniętą zwierząt łownych nie będących zwierzętami gospodarskimi do celów badań naukowych, dydaktyki, zasiedleń lub eksportu zwierzyny żywej zgodnie z ustawą z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowiecki (teks jedn. Dz.U. z 2017 r. poz. 1295 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu bez odrębnego wezwania z jego strony, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (z wykorzystaniem wzoru zał. Nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach