Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty

Gmina Góra Św. Małgorzaty ogłasza przetarg

  • Adres: 99122 Góra Św. Małgorzaty, Góra Św. Małgorzaty
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (024) 389 24 00 , fax. (024) 389 24 01
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra Św. Małgorzaty
    Góra Św. Małgorzaty 44
    99122 Góra Św. Małgorzaty, woj. łódzkie
    tel. (024) 389 24 00, fax. (024) 389 24 01
    REGON: 61101565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goraswmalgorzaty.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych o łącznej długości 62,4 km, położonych na terenie Gminy Góra św. Małgorzaty. Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach gminnych na terenie tut. Gminy w sezonie 2017/2018. 2. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien zabezpieczyć swój materiał do zwalczania śliskości zimowej na drogach, tj. mieszankę piaskowo-żwirową oraz sprzęt do odśnieżania dróg gminnych, tj. minimum : ciągnik o mocy minimum 100 KM z pługiem odśnieżnym – stożkowym – sztuk 1, ciągnik o mocy minimum 100 KM z pługiem odśnieżnym – bocznym o szerokości roboczej minimum 3 metry – sztuk 1, piaskarko-solarkę - sztuk 1; ładowarko – spycharkę o mocy minimum 200 KM - sztuk 1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ jak i we wzorze umowy stanowiącym załącznik numer 4 do SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest złożyć do upływu terminu składania ofert wskazanym w pkt XII ppkt 1. SIWZ: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy -wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; Wymagana forma – oryginał 2) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ; Wymagana forma – oryginał 3) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania; wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ; Wymagana forma – oryginał 4) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (podstawa prawna art. 22 a ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych); wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ; Wymagana forma – oryginał 5) Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: a) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności odpis z Krajowego Rejestru Sądowego; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” zgodnie z opisem w pkt XI ppkt 1 lit. k), l) SIWZ. - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma: - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert) zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wymagana forma – oryginał

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach