Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022

Gmina Strawczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26-067 Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 038 002 , fax. 413 038 157
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strawczyn
    ul. Stefana Żeromskiego 16
    26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 038 002, fax. 413 038 157
    REGON: 29101079000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 na terenie gminy Strawczyn materiałem i sprzętem Wykonawcy z podziałem na części polegające na: 1. Odśnieżaniu nawierzchni dróg 2. Usuwaniu oblodzeń dróg Część nr 1. Odśnieżanie i usuwanie oblodzeń dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowościach: 1. Oblęgorek - 12,76 km 2. Oblęgór - 12,81 km 3. Chełmce - 12,71 km SUMA: 38,28 km Szacowana ilość odśnieżania dróg na części nr 1 w sezonie 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022– 2232 km Szacowana ilość usuwania oblodzeń dróg na części nr 1 w sezonie 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 – 4506 km Uwaga: Szacowana długość dróg do utrzymania zimowego służy jedynie do porównania ofert. Wartością zamówienia będą wartości wynikające z faktycznie wykonanej usługi. Część nr 2. Odśnieżanie i usuwanie oblodzeń dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowościach: 1. Strawczyn – 7,10 km 2. Strawczynek - 9,27 km 3. Promnik/Strawczynek - 13,83 km SUMA: 30,20 km Szacowana ilość odśnieżania dróg na części nr 2 w sezonie 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022– 1488 km Szacowana ilość usuwania oblodzeń dróg na części nr 2 w sezonie 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 – 3120 km Uwaga: Szacowana długość dróg do utrzymania zimowego służy jedynie do porównania ofert. Wartością zamówienia będą wartości wynikające z faktycznie wykonanej usługi. Część nr 3. Odśnieżanie i usuwanie oblodzeń dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowościach: 1. Małogoskie + Akwizgran - 2,59 km 2. Korczyn - 8,45 km 3. Ruda Strawczyńska - 7,33 km SUMA: 18,37 km Szacowana ilość odśnieżania dróg na części nr 3 w sezonie 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022– 736 km Szacowana ilość usuwania oblodzeń dróg na części nr 3 w sezonie 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 – 1552 km Uwaga: Szacowana długość dróg do utrzymania zimowego służy jedynie do porównania ofert. Wartością zamówienia będą wartości wynikające z faktycznie wykonanej usługi. Część nr 4. Odśnieżanie i usuwanie oblodzeń dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowościach: 1. Hucisko/Niedźwiedź - 6,74 km 2. Kuźniaki - 6,35 km SUMA: 13,09 km Szacowana ilość odśnieżania dróg na części nr 4 w sezonie 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022– 576 km Szacowana ilość usuwania oblodzeń dróg na części nr 4 w sezonie 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 – 1167 km Uwaga: Szacowana długość dróg do utrzymania zimowego służy jedynie do porównania ofert. Wartością zamówienia będą wartości wynikające z faktycznie wykonanej usługi. 1.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego. 1.2. Wykonawca powinien rozpocząć każdorazowo usługę w czasie nie dłuższym niż 2 godz. od zgłoszenia telefonicznego, fax lub e-mail zamawiającego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. 1.3. Wykonawca winien zapewnić sobie możliwość parkowania sprzętu. 1.4. Podstawienie sprzętu na miejsce wykonywania usługi zapewnia Wykonawca na swój koszt. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opłaconej polisy OC oraz wszystkich niezbędnych uprawnień wynikających z prowadzonej działalności. 1.6. Wykonawca zapewnia sprzęt i pojazdy sprawne technicznie, gotowy do pracy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać dokumenty poświadczające dopuszczenie sprzętu i pojazdów do użytkowania i eksploatacji. 1.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wykonywanych usług pomiędzy odśnieżaniem i usuwaniem śliskości dróg w ramach maksymalnej ceny udzielonego zamówienia ze względu na faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1 – w wysokości 2 400 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta zł) Część 2 – w wysokości 1 500 PLN (słownie: tysiąc pięćset zł) Część 3 – w wysokości 900 PLN (słownie: dziewięćset zł) Część 4 – w wysokości 700 PLN (słownie: siedemset zł) - przed upływem terminu składania ofert 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.1.1. gwarancjach bankowych; 2.1.2. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.1.3. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz.310, 836, 1572.). 2.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 2.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Łopuszno Oddział Strawczyn Nr 46 8499 0008 0300 0026 2000 0002 z dopiskiem na przelewie: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych - część………..” 2.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 2.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 2.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2.9.3. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2.9.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – forma dokumentu oryginał, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto, cenę jednostkową netto 1 roboczogodziny, czas reakcji, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, 2) oświadczenia wymienione w rozdz. VIII. niniejszej SIWZ; 3) Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik 1a 4) dowód wniesienia wadium; 5) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 6) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie za-mówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo - forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 7) Wykonawca w rozdziale III pkt 8 formularza oferty oświadczy, czy jest / nie jest mikro / małym / średnim przedsiębiorcą w rozumie-niu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz.. U. z 2019 r. poz. 1292, 1495.) – art. 7. 8) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy) 9) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wyko-nawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach