Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wąchock w okresie od 15.11.2022 r. do 15.04.2023 r.”

GMINA WĄCHOCK ogłasza przetarg

  • Adres: 27-215 Wąchock, ul. Wielkowiejska 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 27 36 130
  • Data zamieszczenia: 2022-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WĄCHOCK
    ul. Wielkowiejska 1
    27-215 Wąchock, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 27 36 130
    REGON: 291009930
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wąchock w okresie od 15.11.2022 r. do 15.04.2023 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z kompleksowym, zimowym utrzymaniem dróg gminnych w okresie 2022– 2023.Szczegółowy zakres robót określony został specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót obejmującej również wykazdróg i ich standardy stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ oraz w kosztorysie ofertowym.1.1 Utrzymanie gotowości do realizacji zlecenia (ryczałt naliczany w przypadku mniej niż pięciu wyjazdów Wykonawcy wciągu miesiąca kalendarzowego).W przypadku niepełnego miesiąca ryczałt wypłacany będzie proporcjonalnie do ilości dni kalendarzowych.1.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego wezwania Wykonawcy do wykonania przedmiotuzamówienia w przypadku zaistnienia szczególnych okoliczności.1.3 Wszelkie prace lub czynności niezbędne do właściwego wykonania zamówienia,a nie opisane w szczegółowym zakresie robót, należy traktować jako oczywiste, objęte kosztami i terminami przedmiotuzamówienia.1.4 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymii jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność realizacji zobowiązań umowy.1.5 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionymprzedstawicielem Wykonawcy.1.6 Wykonawca określi telefony kontaktowe, numery FAX, adres e-mail oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego iterminowego wykonania zamówienia.1.7 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową za zniszczenie własności prywatnej, samorządowej ipaństwowej spowodowane działaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy przy realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach