Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach ogłasza przetarg
- Adres: 28-440 Działoszyce, ul. Skalbmierska
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3526005 w. 26 , fax. 413 526 900
- Data zamieszczenia: 2019-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
ul. Skalbmierska 5
28-440 Działoszyce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3526005 w. 26, fax. 413 526 900
REGON: 52765800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyce.eobip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej Dzierążnia – Sudół od km 0+595 do km. 1+080, długości 0,485 km. we wsi Sudół - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont drogi gminnej Dzierążnia – Sudół od km 0+595 do km. 1+080, długości 0,485 km. we wsi Sudół.” /kod CPV 45233140-2 Roboty drogowe/, 2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: • roboty ziemne • wykonanie warstw asfaltowych /ścieralnej i wiążącej/ drogi po uprzednio wykonanych remontach przełomów • obustronne utwardzenie poboczy • renowacja rowów • montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia zostały określone w dokumentacji technicznej, która stanowi podstawę do realizacji robót, będących załącznikami do SIWZ. Prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia, np.: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, b) uporządkowanie terenu i przywrócenie go do stanu pierwotnego. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz do zawarcia w cenie oferty wszystkich niezbędnych kosztów do prawidłowego zrealizowania zamówienia, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Załączone do SIWZ przedmiary robót nie są obowiązujące i stanowią jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy, który w celu opracowania oferty winien opracować własny przedmiar robót opierając się na projekcie dokumentacji budowlanej. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót obejmują całość zadania inwestycyjnego. Jeżeli, opis przedmiotu zamówienia (w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót) odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 Pzp to, w tym zakresie, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który przewiduje stosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do tych opisanych przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać, że rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli, w opisie przedmiotu zamówienia (w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót) Zamawiający wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę to, w tym zakresie Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, urządzeń, towarów równoważnych. Wykonawca, który przewiduje stosowanie produktów, urządzeń, towarów równoważnych w stosunku do tych opisanych przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać, że oferowane produkty, urządzenia, towary są równoważne gdyż spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy. W przypadku, gdy okaże się w toku wykonywania przedmiotu zamówienia, że zastosowanie materiałów, produktu, urządzeń równoważnych lub rozwiązań równoważnych wymagać będzie zmian w dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na te zmiany zgodę Zamawiającego i projektanta oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. W przypadkach uzasadnionych rodzajem wprowadzonych zmian, po analizie zaistniałego przypadku i po uzyskaniu stanowiska projektanta oraz inspektora nadzoru Zamawiający będzie uprawniony do modyfikacji sposobu świadczenia Wykonawcy. Skutkiem przeprojektowania nie mogą być zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Zasilanie terenu budowy w energię elektryczną i wodę Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt i własnym staraniem. 4. Wszystkie osoby, którym wykonawca powierzył w realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywanie następujących czynności: - Roboty w zakresie przygotowania terenu inwestycji – oznakowanie i zabezpieczenie terenu. - Prace ziemne przy użyciu sprzętu mechanicznego i ręczne; - Roboty związane z układaniem nawierzchni drogowych - Montaż oznakowania, z wyjątkiem kierownika budowy/robót muszą być zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę zawartej zgodnie z kodeksem pracy. Wykonawca na żądanie zamawiającego zobowiązany jest do przedstawienia umów o pracę pracowników zatrudnionych przy realizacji niniejszego zamówienia wraz z oświadczeniami pracowników wyrażającym zgodę na przetwarzanie danych osobowych ( wgląd do ich umów ), w przypadku kontroli spełnienia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku ujawnienia w trakcie kontroli niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, Zamawiający naliczy kary umowne w wysokości 0,1% wartości brutto umowy wykonania przedmiotu zamówienia, za każdy dzień niespełnienia przedmiotowego wymogu przez Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1000,00 (słownie: tysiąc złotych). 2) Wadium obejmować będzie okres związania ofertą. 3) Termin wniesienia wadium upływa w terminie składania ofert. Oznacza to, że wadium w formie pieniężnej powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać przelewem na konto zamawiającego w Krakowskim Banku Spółdzielczym o/o Działoszyce nr 84 859100070130 0000 0013 0007 tytułem wadium przetargowe remont drogi. Kopię przelewu załączyć do oferty 5) Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 6) Dokument wadialny musi wskazywać na okoliczności utraty wadium określone w art. 46 ust. 5 pkt. 1-3 oraz ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09. 11. 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 pkt. 1-3 ustawy. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium, gdy zaistnieje jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ustawy. 10. Wadium wniesione przez wykonawców składających ofertę wspólną musi wyraźnie wskazywać na wszystkich członków konsorcjum
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Łubnice”
Dodano: 2024-06-13 - Remont odcinka drogi powiatowej nr 1876T (1036T) Oleśnica - Brody - Grobla w miejscowości Święcica od km 9+100 do km 10+595 – I etap
Dodano: 2024-05-09 - Remont drogi gminnej nr 302098T - ul. Jasnej w Ostrowcu Świętokrzyskim
Dodano: 2024-05-06 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1904T (stary numer 0252T) od km 5+220 do km 8+735,62 na odcinku Ciemiętniki – Pilczyca
Dodano: 2024-04-02 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1652T Włoszczowice – Gołuchów – Stawiany odc. Gołuchów – Stawiany
Dodano: 2024-03-26 - Remont drogi powiatowej nr 1197T Kozubów – Dzierążnia – Drożejowice odc. Dzierążnia – Kujawki
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa dróg w Gminie Oksa w roku 2024
Dodano: 2024-02-19 - Remont i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Węchadłów, Tomaszów, Karolów
Dodano: 2024-02-01 - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1901T (stary numer 0249 T) na odcinku Motyczno – droga powiatowa nr 1442T( stary numer 0401T) o długości 2,959 km
Dodano: 2024-01-25 - „POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA TERENIE GMINY SUCHEDNIÓW – BUDOWA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH NA UL. KOŚCIELNEJ W SUCHEDNIOWIE”.
Dodano: 2023-12-29