Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE MIASTA TURKU W SEZONIE 2009-2010

Burmistrz Miasta Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Kaliska 59
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 289 61 00 , fax. 063 289 61 11
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Turku
    ul. Kaliska 59 59
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 063 289 61 00, fax. 063 289 61 11
    REGON: 00052658700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoturek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE MIASTA TURKU W SEZONIE 2009-2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego objęte jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Turku w sezonie 2009/2010, polegające na wykonywaniu usług odśnieżania i usuwania oblodzeń (śliskości zimowej) na jezdniach i chodnikach, według zakresu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wywozie śniegu ze wskazanych przez Zamawiającego ulic i określonego zakresu. Na ulicach zaliczonych do I kolejności zimowego utrzymania, odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej winno być zakończone w terminie do 2 godzin od ustania opadów śniegu lub wystąpienia śliskości zimowej. Na ulicach zaliczonych do II kolejności zimowego utrzymania, odśnieżanie winno być zakończone w terminie do 6 godz. od ustania opadów śniegu, a likwidacja śliskości zimowej w terminie do 4 godz. od jej wystąpienia. Zimowe utrzymanie ulic zaliczonych do III kolejności zimowego utrzymania prowadzone będzie na polecenie zamawiającego, po uprzednim uzgodnieniu z osobami wyznaczonymi ze strony zamawiającego do kontaktów z wykonawcą. Likwidacja śliskości zimowej na jezdniach i chodnikach winna następować przez uszorstnienie ich nawierzchni 4 % mieszanką piasku z solą (chlorkiem sodu). Do odśnieżania oraz usuwania oblodzeń (śliskości zimowej) mogą być stosowane przez wykonawcę wyłącznie zarejestrowane pojazdy i maszyny drogowe, posiadające ważne dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości 3.500 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy łącznie spełnią następujące warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mianowicie którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to znaczy wykonawca musi wykazać, że: 1) wykonał lub wykonuje z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia; 2) dysponuje urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia w postaci, co najmniej jednego pługa odśnieżnego oraz co najmniej jednej piaskarki. 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy: 1) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o złożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia oraz zawarte w nich informacje, według zasady: wykonawca spełnia/nie spełnia warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć dokumenty wskazane w § 1 ust. 1 pkt. 2 i 3, w § 1 ust. 2 pkt. 2 i 3 (ewentualnie 3a) oraz w § 1 ust. 3 pkt. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Z 2006 r. Nr 87, poz. 605), z zastrzeżeniem wynikającym z § 2 ust. 1 pkt. 1 i ust. 3 ww. Rozporządzenia oraz oświadczenie w sprawie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miastoturek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach