Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. Bydgoska 76
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-67 2132783, 2142831 , fax. 0-67 2132776
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Bydgoska 76 76
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 0-67 2132783, 2142831, fax. 0-67 2132776
REGON: 00068424000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.i-pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla: - Obiektów Sportowych CENTRUM przy ul. Bydgoskiej 76 PIŁA - Zespołu Obiektów Sportowych GÓRNE ul. Żeromskiego 90 PIŁA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla: - Obiektów Sportowych CENTRUM przy ul. Bydgoskiej 76 PIŁA - Zespołu Obiektów Sportowych GÓRNE ul. Żeromskiego 90 PIŁA - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323235008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) w okresie ostatnich 3 lat wykonali 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 2) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3) Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3 4) Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, ze powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu postępowania administracyjnego- samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia). 5) Wypełniony kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.i-pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania w oparciu o rozwiązania mobilne (radiową transmisję danych)
Dodano: 2016-07-20 - Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania w oparciu o rozwiązania mobilne (radiową transmisję danych)
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa monitoringu wizyjnego do siedziby Oddziału przy ul. Siemiradzkiego 5a i siedziby Oddziału przy ul. Gajowej 6 oraz kontrola wejścia do budynku siedziby Oddziału przy ul. Siemiradzkiego 5a
Dodano: 2015-04-03 - Dostawa monitoringu wizyjnego do siedziby Oddziału przy ul. Siemiradzkiego 5a i siedziby Oddziału przy ul. Gajowej 6 oraz kontrola wejścia do budynku siedziby Oddziału przy ul. Siemiradzkiego 5a
Dodano: 2015-03-09 - MODERNIZACJA I ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO MIASTA TURKU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU TUREK - MIASTO BEZPIECZNE
Dodano: 2014-12-03 - Budowa systemu monitoringu wizyjnego - I etap
Dodano: 2014-10-31 - Rozbudowa monitoringu wizyjnego Poznania
Dodano: 2014-09-30 - Dostawa monitoringu wizyjnego do Obwodu Drogowego w Swadzimiu i Zamysłowie oraz uzupełnienie systemu monitoringu w obiekcie socjalnym w Sianożętach
Dodano: 2014-09-17 - Dostawa i montaż zestawów monitoringu wizyjnego w autobusach komunikacji miejskiej
Dodano: 2013-10-31 - modernizacja i rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania
Dodano: 2013-10-18