Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Sulejów na terenie Gminy Sulejów w sezonie 2020 - 2021

Gmina Sulejów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-330 Sulejów, ul. Konecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 102 500 , fax. 446 162 551
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulejów
    ul. Konecka 42
    97-330 Sulejów, woj. łódzkie
    tel. 446 102 500, fax. 446 162 551
    REGON: 59064832700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Sulejów na terenie Gminy Sulejów w sezonie 2020 - 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Sulejów na terenie Gminy Sulejów w sezonie 2020/2021. Zadanie polega na wykonywaniu usługi, polegającej na utrzymaniu w przejezdności dróg poprzez odśnieżanie jezdni dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Sulejów, parkingów, placów, skwerów, zatoczek, posypywanie jezdni i chodników materiałami do usuwania śliskości zimowej oraz zwalczanie i zapobieganie gołoledzi, oblodzenia, zlodowaceń, w razie potrzeby wywozu śniegu na zlecenie Zamawiającego oraz pracach porządkowych po sezonie zimowym na terenie Gminy Sulejów. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na pakiety. Liczba pakietów: 2. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia: Pakiet 1: Rejon I (wykaz miejscowości i ulic znajduje się w Załączniku nr 1a), Pakiet 2: Rejon II (wykaz miejscowości i ulic znajduje się w Załączniku nr 1b). 4. Pozostałe drogi wewnętrzne będące własnością gminy będą utrzymywane na polecenie koordynatora zimowego utrzymania dróg. 5. Na drogach gminnych i wewnętrznych Zamawiający wymaga zapewnienia niżej wymienionych standardów zimowego utrzymania zgodnie z wytycznymi zawartymi w Zarządzeniu Nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych. a) Standard V – drogi na terenie gminy (sołectwa) b) Standard VI – pozostałe odcinki dróg (na dodatkowe Zlecenie Zamawiającego) 6. Za 1 km bieżącego utrzymania uważa się doprowadzenie do danego standardu drogi na całej szerokości pasa (łącznie z chodnikami i ciągami pieszo-jezdnymi) bez względu na ilość przejazdów danego sprzętu na danej drodze oraz ilość użytego sprzętu. 7. Zamawiający wymaga, aby w ramach zimowego utrzymania dróg Wykonawca odśnieżał oraz posypywał jezdnię na całej długości oraz szerokości pasa drogowego materiałami do usuwania śliskości zimowej zakupionymi przez Wykonawcę. Zakup materiałów do zwalczania śliskości zimowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt przez cały okres trwania umowy. 8. W trakcie trwania sezonu zimowego Wykonawca musi być w stanie gotowości (sprzętowej i materiałowej) do wykonania zleconych prac 24 godziny na dobę, każdy dzień tygodnia. 9. Pojazdy oraz sprzęt wraz z obsługą wskazane w ofercie Wykonawcy, powinny być przygotowane w taki sposób, aby na każde wezwanie Zamawiającego (telefoniczne) Wykonawca podstawił je w wyznaczonym miejscu i w czasie zadeklarowanym w dodatkowym kryterium pozacenowym: czas rozpoczęcia akcji. Po zakończeniu sezonu zimowego Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi polegającej na pracach porządkowych obejmujących sprzątanie dróg w ramach otrzymanego wynagrodzenia. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kartę przekazania odpadów powstałych na skutek sprzątania dróg (dot. zużytego piasku i soli oraz innych zanieczyszczeń). 10. Rozliczenie za wykonane usługi dokonywane będzie w okresach miesięcznych na podstawie potwierdzonych, przez przedstawiciela Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną, kart pracy sprzętu z prowadzonej „Akcji Zima”. 11. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie wykonaną usługę według faktycznie zrealizowanego zakresu prac i cen jednostkowych określonych w ofercie. Wykonawca wystawiał będzie faktury na koniec każdego miesiąca (o ile w miesiącu tym usługa będzie faktycznie wykonana). Termin płatności faktury 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z potwierdzonymi kartami pracy sprzętu. 12. W dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza, musi dostarczyć do Zamawiającego kopię aktualnej opłaconej polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł – wymaganie dotyczy wszystkich pakietów (rejonów) (w przypadku składania ofert częściowych wystarczy jedna polisa na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł). 13. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: - wykonywanie czynności związanych z kierowaniem pojazdami wykorzystywanymi przy zimowym utrzymaniu dróg i obsługi koparko-ładowarek wykorzystywanych przy zimowym utrzymaniu dróg. 2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: dane osób (imię i nazwisko, rodzaj umowy oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w lit. a zostaną ujęte w formie wykazu (oświadczenia) zawierającego także dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie oraz datę złożenia oświadczenia i przekazane Zamawiającemu w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed przystąpieniem do czynności określonych w niniejszym ustępie. 3. Obowiązek dokumentowania zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy Wykonawcy oraz Podwykonawcy (w każdym przypadku współpracy z Podwykonawcą, dotyczą go wszystkie obowiązki przewidziane dla Wykonawcy w niniejszym punkcie 13). 4. W przypadku zmiany osób, o których mowa w niniejszym ustępie, Wykonawca jest zobowiązany do zmiany oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, w terminie 5 dni od zaistnienia zmiany. Zmiana oświadczenia następuje poprzez złożenie przez Wykonawcę nowego oświadczenia zawierającego aktualne dane dot. osób, o których mowa w zdaniu powyżej. Zmiana oświadczenia nie będzie wymagała zawarcia aneksu do umowy. 5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w niniejszym ustępie czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane w niniejszym ustępie czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków powinny być możliwe do zidentyfikowania; 6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w niniejszym ustępie czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (wg załącznika nr 1). 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy). 3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach