Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i terenów komunalnych miasta Jedlina-Zdrój, w latach 2013-2016

Gmina Jedlina-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 58-330 Jedlina-Zdrój, ul. Poznańska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8455215; 8455216; 8855054 , fax. 74 8855269
  • Data zamieszczenia: 2013-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlina-Zdrój
    ul. Poznańska 2 2
    58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8455215; 8455216; 8855054, fax. 74 8855269
    REGON: 89071820200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinazdroj.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i terenów komunalnych miasta Jedlina-Zdrój, w latach 2013-2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i terenów komunalnych miasta Jedlina-Zdrój w latach 2013-2016, zgodnie ze Specyfikacją techniczną określającą zasady wykonywania prac w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i terenów komunalnych, stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia określa się do dnia 30 kwietnia 2016 r. i obejmuje świadczenie usług, w sezonach zimowych, w szczególności w okresach: 1) od dnia 1.11.2013 r. do dnia 31.03.2014 r. 2) od dnia 1.11.2014 r. do dnia 31.03.2015 r. 3) od dnia 1.11.2015 r. do dnia 31.03.2016 r. 3. Teren objęty zimowym utrzymaniem określa - Wykaz dróg gminnych i terenów komunalnych, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XXI/131/12 Rady Miasta Jedlina-Zdrój z dnia 29 listopada 2012 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Jedlina-Zdrój, udostępnionych dla operatora i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu rozpoczęcia, wykonywania i zakończenia okresów świadczenia usług wskutek niekorzystnych warunków atmosferycznych bez prawa Wykonawcy do dochodzenia z tego tytułu jakichkolwiek roszczeń. 5. Wykonawca po zakończonym każdym sezonie zimowym zobowiązany jest do usunięcia pozostałości materiałów użytych do świadczenia usługi z jezdni, poboczy dróg i z terenów komunalnych, w terminie do 25 kwietnia każdego roku obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.jedlina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach