Przetargi.pl
Budowa placu zabaw dla Zespołu Szkół w Wilkanowie w ramach Programu Radosna Szkoła

Gmina Bystrzyca Kłodzka ogłasza przetarg

  • Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, ul. Henryka Sienkiewicza 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117600 , fax. 074 8111588
  • Data zamieszczenia: 2013-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bystrzyca Kłodzka
    ul. Henryka Sienkiewicza 6 6
    57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117600, fax. 074 8111588
    REGON: 89071795800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzycaklodzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw dla Zespołu Szkół w Wilkanowie w ramach Programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Wilkanowie, Wilkanów 138D, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, na działce o numerze ewidencyjnym 295 w ramach rządowego Programu Radosna Szkoła Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej części zamówienia SIWZ, a w nim: a) Projekt zagospodarowania terenu dla zadania pn. Plac zabaw w programie Radosna Szkoła b) Projekt przetargowy Plac zabaw w programie Radosna Szkoła c) Ogólne i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla zadania pn. Plac zabaw w programie Radosna Szkoła d) Przedmiar robót dla zadania pn. Plac zabaw w programie Radosna Szkoła e) Przedmiar robót dla zadania pn. Zasypanie fundamentów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych i technicznych) na urządzenia wyposażenia placu zabaw (w tym ławki i kosze na śmieci) przedstawione w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji, pod warunkiem, że oferowane urządzenia wyposażenia placu zabaw posiadają parametry funkcjonalne, jakościowe i techniczne nie gorsze jak urządzenia wyposażenia placu zabaw określone w dokumentacji projektowej. Parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe zostały opisane przy każdym urządzeniu. Warunki równoważności: Urządzenia muszą posiadać co najmniej funkcje oraz strefy bezpieczeństwa podane w dokumentacji projektowej dla każdego urządzenia i wynikające z wizualizacji urządzenia. Urządzenia muszą posiadać wymiary wskazane w dokumentacji projektowej dla każdego urządzenia, przy czym dopuszcza się odchyłki wymiarów gabarytowych +/- 10% z zachowaniem stref bezpieczeństwa zgodnie z dokumentacją projektową. Nie dopuszcza się innego sposobu zagospodarowania placu zabaw niż opisanego w dokumentacji projektowej. Nie dopuszcza się urządzeń wykonanych z innych materiałów niż określonych w dokumentacji projektowej. Zamówienie obejmuje budowę i urządzenie szkolnego placu zabaw z uwzględnieniem wymogów zawartych rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia (Dz.U. z 2009 Nr 110, poz. 915) o pow. ok. 252,5 m2, w tym m.in: 1) Przygotowanie terenu pod budowę: a) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) 2) Podsypki i podbudowy: a) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I - IV b) wzmacnianie podłoża gruntowego geowłókninami na gruntach o umiarkowanej nośności sposobem ręcznym c) warstwy odsączające z piasku w korycie i na poszerzeniach, wykonanie i zagęszczanie ręczne - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm d) podbudowa z kruszywa łamanego, sortowanego o uziarnieniu 31,5 do 63 mm - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm e) podbudowa z kruszywa naturalnego-klińca o uziarnieniu 4-31,5 mm - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm 3) Obrzeża: a) rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe b) ława pod obrzeżami betonowa zwykła c) obrzeża betonowe 4) Nawierzchnie: a) wykonanie nawierzchni bezpiecznej b)wykonanie nawierzchni komunikacyjnej 5) Ogrodzenia : a) wykopanie dołów b) stopy fundamentowe betonowe c) ogrodzenie z paneli przemysłowych 6)Zieleń: a) roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi b) nakłady uzupełniające c) rozścielenie ziemi urodzajnej d) jednokrotne zagęszczenie podłoża lub warstwy wegetacyjnej e) wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem 7) Wyposażenie placu zabaw w elementy małej architektury: a) zakup, dostawa i montaż ławki z oparciem wraz z wykonaniem fundamentów z betonu - szt. 1 b) zakup, dostawa i montaż kosza na śmieci wraz z wykonaniem fundamentów z betonu - szt. 1 c) zakup, dostawa i montaż tablicy informacyjnej wraz wykonaniem fundamentów z betonu wg wytycznych programu Radosna Szkoła - szt. 1, 8) Wyposażenie placu zabaw w zestawy zabawowe: a) Zakup, dostawa i montaż wraz z wykonaniem fundamentów z betonu - zestaw zabawowy złożony z dwóch wież z dachem dwuspadowym, na zestaw prowadzą dwa wejścia w formie ścianek wspinaczkowych, ze zjeżdżalnią i zjazdem strażackim - szt.1 b) Zakup, dostawa i montaż wraz z wykonaniem fundamentów z betonu - huśtawka podwójna wahadłowa na ramie, wyposażona w siedzisko typu flexy-szt. 1, c) Zakup, dostawa i montaż wraz z wykonaniem fundamentów z betonu -równoważnia w postaci belki sztywno zamontowanej do fundamentów - szt. 1, d) Zakup, dostawa i montaż wraz z wykonaniem fundamentów z betonu - równoważnia-stopnie w postaci stopni do balansowania - szt. 1, 9) Zasypanie istniejących fundamentów wokół placu zabaw, w tym: - Przygotowanie terenu pod budowę:a) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek b) ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) z darnią z przerzutem c) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV, Zieleń a) wzmacnianie podłoża gruntowego geowłókninami na gruntach o umiarkowanej nośności sposobem ręcznym b) roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi 0.60 m? w ziemi kat. I - III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km d) rozścielenie ziemi urodzajnej spycharkami na terenie płaskim e) rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne z przerzutem na terenie płaskim f) jednokrotne zagęszczanie podłoża lub warstwy wegetacyjnej walcem gładkim g) wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. I - II z nawożeniem. Urządzenia muszą posiadać co najmniej trzyletni okres gwarancji. Winny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów. Muszą być zgodne z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz w przepisach bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych, spełniających opisane w dokumentacji wymagania jakościowe, bezpieczeństwa, zgodne z normami PN-EN 1176 - 1 - Wyposażenia placów zabaw i PN-EN 1177- Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Ze względu na ograniczone środki finansowe Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Strzelinie Oddział w Bystrzycy Kłodzkiej Osiedle Szkolne 10B/17, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, nr rachunku: 07 9588 0004 9700 0299 2000 0090. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego, przy czym kwota wadium winna znaleźć się na rachunku bankowym przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Gminy Bystrzyca Kłodzka, tj. w Urzędzie Miasta i Gminy w Bystrzycy Kłodzkiej, ul. Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, w pok. 36, lub dołączyć do oferty w taki sposób, aby odłączenie tego dokumentu gwarantowało nienaruszalność oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach