Przetargi.pl
Zimowe i letnie utrzymanie dróg na terenie Miasta Terespol w 2013 roku

Miasto Terespol ogłasza przetarg

  • Adres: 21-550 Terespol, ul. Czerwonego Krzyża 26
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3752036 , fax. 83 3752327
  • Data zamieszczenia: 2012-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Terespol
    ul. Czerwonego Krzyża 26 26
    21-550 Terespol, woj. lubelskie
    tel. 83 3752036, fax. 83 3752327
    REGON: 00052917200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/umterespol/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe i letnie utrzymanie dróg na terenie Miasta Terespol w 2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zimowe utrzymanie dróg w zakresie Lp. Rodzaj prac Zakres prac Krotność 1 Odśnieżanie ulic i chodników pługiem lekkim 1 h 200 2 Odśnieżanie ulic pługiem średnim 1 h 100 3 Piaskarka z załadunkiem 1 h 100 4 Ładowarka 1 h 48 5 Ciągnik z przyczepą do wywozu śniegu 1 h 48 6 1 t mieszanki piaskowo solnej 1 t 150 1.1. Standardy zimowego utrzymania dróg oraz wykaz ulic określa załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Powyższe prace Wykonawca będzie wykonywał sprzętem znajdującym się w jego dyspozycji, obejmującym - w przypadku uzasadnionym warunkami atmosferycznymi. 1.3. Materiał do likwidacji śliskości dróg zapewni Wykonawca i zobowiązuje się do jego zabezpieczenia. Do wykonania mieszanki piaskowo solnej ma być użyty piasek frakcji 0-2 mm a w swym składzie ma mieć minimum 20 % soli, 1.4. Odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni, 1.5. Odśnieżanie chodników na całej szerokości, 1.6. Po sezonie zimowym wykonawca nie jest zobowiązany do usunięcia z dróg materiału użytego do likwidacji śliskości. 1.7. Likwidowanie śliskości na całej szerokości dróg, a przede wszystkim na odcinkach decydujących o możliwości ruchu - niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania z drogami twardymi. Wykaz ulic przeznaczonych do odśnieżania wg harmonogramu. Jakość wykonywanych usług musi zapewnić utrzymanie obowiązujących standardów. 1.8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę objętą niniejszym zamówieniem odpowiednim sprzętem: pług lekki, pług średni, piaskarka z załadunkiem, ładowarka, ciągnik z przyczepą do wywozu śniegu. 1.9. Usługi będą wykonywane wyłącznie na podstawie zlecenia pisemnego/telefonicznego przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego: 1.10. Każdorazowe prowadzenie prac w zakresie zimowego utrzymania dróg będzie rozpoczynało się w momencie: - zgłoszenia przez Wykonawcę telefonicznie o konieczności przystąpienia do wykonywania usługi i zatwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego tą samą drogą konieczności rozpoczęcia prac oraz określenia zakresu i lokalizacji wykonywania usługi, - polecenia przez przedstawiciela Zamawiającego o konieczności przystąpienia do wykonywania usługi, po określeniu zakresu i lokalizacji wykonywania prac. 1.11. Wzywanie do pracy zespołów roboczych Wykonawcy odbywać się będzie telefonicznie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego: ........................... 2. Zamiatanie ulic i koszenie terenów zielonych Lp. Rodzaj prac Zakres prac Ilość Tygodni w roku 1 Zamiatanie ulic kat. I 3,94 km 25 2 Zamiatanie ulic kat. II 2,94 km 12 3 Koszenie trawników i pozostałych terenów zielonych 89426,00 m2 6 4 Teren stadionu poza płytą boiska 4854 m2 6 5 Koszenie Stadionu Miejskiego 7125 m2 26 2.1. Zamiatanie ulic i chodników będzie wykonane mechanicznie lub ręcznie z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki, sprzęt ręczny do zamiatania), który zapewni warunki BHP oraz wymagania ochrony środowiska (dotyczące zapylenia i hałasu) przy wykonywaniu usługi. Sprzątanie powinno się wykonywać w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu. Jezdnia powinna być oczyszczona na szerokości 0,75 m od każdej z dwóch krawędzi, chodnik na całej szerokości. 2.2. Koszenie nie obejmuje sprzątania koszonej trawy i leżących liści w sezonie jesiennym. 2.3. Wymagania materiałowe i jakościowe: Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę objętą niniejszym zamówieniem odpowiednim sprzętem: zamiatarka, kosiarka samojezdna, kosiarka spalinowa. 2.4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: Usługi będą wykonywane wyłącznie na podstawie zlecenia pisemnego/telefonicznego przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego: a) decyzję o konieczności wykonywania poszczególnych usług objętych zamówieniem podejmować będzie Zamawiający. b) wzywanie do pracy zespołów roboczych Wykonawcy odbywać się będzie telefonicznie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego: ................. c) Wykonawca przystąpi do pracy w ciągu 2 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności wykonania usługi. 3. Opróżnianie koszy ulicznych i sprzątanie targowiska miejskiego: Lp. Rodzaj prac Zakres prac krotność 1 Opróżnianie koszy 2 razy w tygodniu 120 szt. 104 2 Sprzątanie targowiska miejskiego 1 raz w tygodniu - 52 3.1. Opróżnianie koszy obejmuje zebranie i zagospodarowanie zebranych odpadów oraz utrzymanie koszy we właściwym stanie technicznym. 3.2. Sprzątanie targowiska miejskiego jeden raz w tygodniu (każdy piątek tygodnia po zakończonym targowisku) polega na opróżnianiu koszy na śmieci, sprzątaniu placu targowiska, parkingu i przyległych ulic Granicznej i Narutowicza oraz zagospodarowanie zebranych odpadów. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonawcę obciąża zachowanie wszelkich czynności przewidzianych przepisami prawa w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w trakcie wykonywania prac. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie dróg w sposób zapewniający przejezdność pojazdów. Wykonawca będzie obowiązany zwrócić Zamawiającemu wszelkie koszty jakie Zamawiający będzie obowiązany ponieść na zaspokojenie roszczeń osób trzecich wynikających z niewykonania lub nienależytego wykonania zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania w niesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/umterespol/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach