Przetargi.pl
Zewnętrzne wsparcie w zakresie zarządzania międzynarodowym projektem pn.: InterRevita: Lepsze życie w małych i średnich miastach: od działań międzyregionalnych do ulepszonych strategii rewitalizacji

MIASTO NOWY DWÓR MAZOWIECKI ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO NOWY DWÓR MAZOWIECKI
    ul. Zakroczymska 30
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    REGON: 013270347
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nowydwormaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zewnętrzne wsparcie w zakresie zarządzania międzynarodowym projektem pn.: InterRevita: Lepsze życie w małych i średnich miastach: od działań międzyregionalnych do ulepszonych strategii rewitalizacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zewnętrzne wsparcie w zakresie zarządzania międzynarodowym projektem pn.: InterRevita: Lepsze życie w małych i średnich miastach: od działań międzyregionalnych do ulepszonych strategii rewitalizacji.”, zwanego dalej usługą.2. Zamawiający jest partnerem wiodącym projektu, o którym mowa w ust. 1, zaś sam projekt został zatwierdzony do realizacji decyzją komitetu monitorującego w ramach naboru do Programu INTERREG Europa 2021-2027.3. Produktami projektu, o którym mowa w ust. 1, będzie w sumie 6 instrumentów polityki (2 instrumenty polityki regionalnej, 2 dokumenty dotyczące polityki miast i 2 strategie miejskie) zostanie udoskonalonych poprzez międzyregionalny proces uczenia się. Projekt InterRevita ma na celu zapewnienie cennego wkładu wszystkim zainteresowanym stronom z UE, ze szczególnym uwzględnieniem zintegrowanego rozwoju małych i średnich miast na lata 2021-2027. 4. Usługa obejmuje wsparcie partnera wiodącego na poziomie międzynarodowym w takich aspektach jak: administracja, zarządzanie finansami projektu, zarządzanie realizacją zadań merytorycznych, zarządzanie zmianami w projekcie (włączając w to zmiany w budżecie projektu, zmiany w zakresie prac i produktów projektu oraz zmiany w partnerstwie).5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72224000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy);2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DzU z 2020 r., poz. 299 ze zm.).3. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Mazowieckim Banku Spółdzielczym pod numerem: 34 8009 1062 0016 4106 2007 0005.4. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna ona być sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej albo poręczenia musi w swej treści zawierać informacje o beneficjencie gwarancji lub poręczenia, przedmiocie gwarancji, wysokości wadium, okresie obowiązywania nie krótszym niż termin związania ofertą, informacje o podmiocie składającym ofertę oraz o przypadkach w których gwarancja lub poręczenie jest realizowane czyli kiedy wadium zostaje zatrzymane – art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Złożona gwarancja lub poręczenie musi mieć charakter bezwarunkowy i płatna na pierwsze żądanie. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.6. W przypadku wnoszenia wadium w innych niż „pieniądz” formach, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie,2.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie,2.3) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.2.4) zdolności technicznej lub zawodowej tj. Wykonawcy, którzy:2.4.1) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieżi wykonują, w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 2 usługi, z których każda polegała na zarządzaniu, na rzecz lidera projektu lub partnera wiodącego, projektem z zakresu współpracy międzynarodowej charakteryzującej się udziałem minimum 3 podmiotów z różnych państw, dofinansowanym ze środków pochodzących ze zorganizowanego programu,2.4.2) mają co najmniej 1 osobę skierowaną do realizacji zamówienia na stanowisko menedżera finansowego:– musi posiadać wykształcenie wyższe w zakresie nauk ekonomicznych,– musi znać język polski w mowie i piśmie,– musi znać język angielski w mowie i piśmie,– musi posiadać doświadczenie w zarządzaniu od strony finansowej, na rzecz lidera projektu lub partnera wiodącego, minimum 2 projektami z zakresu współpracy międzynarodowej charakteryzującej się udziałem minimum 3 podmiotów z różnych państw, dofinansowanych ze środków pochodzących ze zorganizowanych programów,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach