Przetargi.pl
Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 8 ul. M. Wrony 115 – wykonanie podjazdu do budynku z wymianą nawierzchni alejki oraz remont schodów.

Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 8 ogłasza przetarg

  • Adres: 30399 Kraków, Ul. M. Wrony
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 262 10 20 , fax. 12 262 10 20
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 8
    Ul. M. Wrony 115
    30399 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 262 10 20, fax. 12 262 10 20
    REGON: 12263631500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ttps://sp133krakow.edupage.org/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 8 ul. M. Wrony 115 – wykonanie podjazdu do budynku z wymianą nawierzchni alejki oraz remont schodów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres zamówienia wchodzi: 1) Wykonanie podjazdu do budynku z wymianą nawierzchni alejki do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 8 przy ul. M. Wrony 115: Rozebranie poreczy- 6,65m, rozebranie nawierzchni z kostki betonowej istniejącej rampy dla osób niepełnosprawnych- 23,886m2, rozebranie obrzeży- 41,62m2 ,ław , rampy, przełożenie podejścia z rury pcv, demontaż złaczy instalacji ogromowych, wywóz gruzu, ; wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych- wykończenie z kostki brukowej,wykonanie podbudowy- 30,716m2, montaż obrzeży, wykonanie i montaż balustardy z pochytem stalowym-32,72m2, plantowanie terenu, Wykonanie alejki (tzw. droga dojazdowa): wykonanie pdbudowy,obrzeży betonowych, wykonanie podbudowy z kruszyw- 164,25m2, uożenie kostki brukowej gr 60mm na podsypce cementowo piaskowej- 164,25m2, plantowanie terenu,- 109,50m2 Kostka brukowa ( szara) dopasownie do już ułożonej jako kontynuacji robót. 2) Remont schodów budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 8 przy ul. Wrony 115 a) Schody do szkoły Wykonanie robót rozbiórkowych,, rozebranie nawierzchni z kostki – 9,11m2, przygotowanie podłoża , oszczyszczenie, zagruntowanie stopni schodowych i podestu- 14,485m2, ułożenie płyek mrozoodpornych na kleju- 9,176m2 i cokolika- 14,80m. Demontaż obrzeży betonowych i ponowne ich ułożenie; wykonanie warst podsypkowych , zagęszczenie, ułożenie kostki betonowej z demontażu- 9,11m2 b) Schody do przedszkola Rozebranie posadzek,- 5,742m2, przygotowanie podłoża, gruntowanie- 6,685m2, montaż listew narożnikowych, naprawa stoni poprzez zatarcie zaprawa cementową na gładko, miejscowe uzupełnienie tynków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ UWAGA: Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2) wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w punkcie VI ppkt 2 SIWZ; 3) wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie VI ppkt 3 SIWZ. 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy): a) dla osób podpisujących ofertę lub podpisujących ofertę i zawierających umowę – w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru, b) ustanowione do reprezentowania Wykonawców, w przypadku składania oferty wspólnej, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów ( art. 23 ustawy Pzp). 5) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca – tj. zobowiązania do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych na potrzeby realizacji zamówienia ( jeżeli dotyczy). 7.6. Terminy składania innych dokumentów niż wymienione w punkcie 7.5 siwz: 1) Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej stanowi zał. Nr 5 do siwz. 3) Pozostałe dokumenty, tj. wymienione w punktach 7.2. do 7.3. SIWZ Wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. „w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia” (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). 4) Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu w terminie 2 dni po podpisaniu umowy kosztorysu („kosztorysu ofertowego”) opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej,o którym mowa w § 3 pkt 5 wzoru umowy. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, przed terminem zakończenia robót określonym w § 8 pkt 2 wzoru umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach