Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 41-605 Świętochłowice, ul. Chorzowska 38
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2453338 , fax. 032 7707435
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Chorzowska 38 38
41-605 Świętochłowice, woj. śląskie
tel. 032 2453338, fax. 032 7707435
REGON: 00031145085927 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych do Szpitala Powiatowego w Świętochłowicach ul. Chorzowska 38, 41-605 Świętochłowice. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje IV pakiety - Załącznik nr 1. Pakiet I -Materiały biurowe w ilościach i asortymencie określonych w Załączniku nr 1.Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Pakiet II -Papier do drukarki, koperty, bloki listowe w ilościach i asortymencie określonych w Załączniku nr 1.Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Pakiet III -Tonery, tusze, taśmy do drukarek w ilościach i asortymencie określonych w Załączniku nr 1. Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Pakiet IV - Pergamin, tomofan w ilościach i asortymencie określonych w Załączniku nr 1. Do kalkulacji należy podać ceny dla ilości maksymalnych. Materiały biurowe i eksploatacyjne muszą być pełnowartościowe, fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dobrej jakości, nieużywane, nieuszkodzone, oryginalnie zapakowane - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 - tekst jednolity z późn. zm.), - nie są wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 - tekst jednolity z późn. zm.) - spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez oferenta warunków ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz warunków określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oferent, przystępując do niniejszego postępowania, winien złożyć następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 - tekst jednolity z późn. zm.) - Załącznik nr 3. 3.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 - tekst jednolity z późn. zm.) - Załącznik nr 4. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Wykaz wykonanych - wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających wykonanie co najmniej trzech dostaw z należytą starannością - Załącznik nr 5. 9. Pełnomocnictwo do podpisania i złożenia oferty, jeżeli osoba podpisana nie jest wymieniona w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 4, 6 i 7- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) pkt 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i b oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż oraz dostarczenie wraz z rozładunkiem materiałów eksploatacyjnych do siedzib urzędów górniczych.
Dodano: 2015-05-27 - DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2014-08-05 - Dostawa materiałów i sprzętu do bieżących napraw i konserwacji urządzeń komputerowych
Dodano: 2014-03-25 - Dostawa materiałów i sprzętu do bieżących napraw i konserwacji urządzeń komputerowych
Dodano: 2014-03-11 - Dostawa materiałów biurowych, dydaktycznych, pomocy dydaktycznych, sprzętu i materiałów ogrodniczych dla mikołowskich szkół podstawowych w ramach projektu pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II
Dodano: 2014-03-10 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II
Dodano: 2014-03-06 - Dostawa materiałów i sprzętu do bieżących napraw i konserwacji urządzeń komputerowych
Dodano: 2014-02-25 - Dostawy płyt DVD i CD, materiałów biurowych i fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i do urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2014-02-06 - Dostawa materiałów biurowych, a także papieru do drukarek i ksero, tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek dla Akademii Wychowania Fizycznego im. J. Kukuczki w Katowicach
Dodano: 2014-01-22 - Dostawa materiałów biurowych i dydaktycznych dla siedmiu mikołowskich szkół podstawowych w ramach projektu pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II
Dodano: 2014-01-22