Gmina Mikołów ogłasza przetarg
- Adres: 43-190 Mikołów, Rynek 16
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3248500 , fax. 32 3248400
- Data zamieszczenia: 2014-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołów
Rynek 16 16
43-190 Mikołów, woj. śląskie
tel. 32 3248500, fax. 32 3248400
REGON: 27625763000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu 1. Tusz (wkład): kompatybilny z drukarką atramentową (podano nazwy sprzętu), oryginalny lub jego zamiennik (parametry fizyko-chemiczne i techniczne nie powinny różnić się jakościowo od oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez producentów urządzeń drukujących), fabrycznie zapakowany (patrz również informacje dodatkowe). Czarny 15 sztuk - Kompatybilny z drukarką HP Deskjet Ink Advantage K209 Kolor 15 sztuk - Kompatybilny z drukarką HP Deskjet Ink Advantage K209 Czarny 5 sztuk -Kompatybilny z drukarkami HP DESKJET F 370 Kolor 5 sztuk - Kompatybilny z drukarkami HP DESKJET F 370 Czarny 3 sztuki - Kompatybilny z drukarką Epson Stylus SX610FW Kolor 3 sztuki - Kompatybilny z drukarką Epson Stylus SX610FW (3 różne) Czarny 1 sztuki - Kompatybilny z drukarką HP Desk Jet 5550 Kolor 1 sztuki - Kompatybilny z drukarką HP Desk Jet 5550 Cyjan 3 sztuki - Kompatybilny z drukarką Canon Pixma iP 3600 CANON SILVER Magneta 3 sztuki - Kompatybilny z drukarką Canon Pixma iP 3600 CANON SILVER Zółty 3 sztuki -Kompatybilny z drukarką Canon Pixma iP 3600 CANON SILVER Czarny 520BK 3 sztuki - Kompatybilny z drukarką Canon Pixma iP 3600 CANON SILVER Czarny 521BK 3 sztuki - Kompatybilny z drukarką Canon Pixma iP 3600 CANON SILVER Nie dopuszcza się dostawy tzw. wkładów odzyskanych-regenerowanych (patrz informacje dodatkowe); 2. Toner: kompatybilny z drukarką laserową (podano nazwy sprzętu), oryginalny lub jego zamiennik (parametry fizyko-chemiczne i techniczne nie powinny różnić się jakościowo od oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez producentów urządzeń drukujących), fabrycznie zapakowany (patrz również informacje dodatkowe). Czarny 4 sztuki - Kompatybilny z drukarką HP Laser Jet P1106W Czarny 1 sztuka - Kompatybilny z drukarką Samsung CLP-365W/SEE Nie dopuszcza się dostawy tzw. wkładów odzyskanych-regenerowanych (patrz informacje dodatkowe); 3. Toner: kompatybilny z kserokopiarką lub urządzeniem wielofunkcyjnym (podano nazwy sprzętu), oryginalny lub jego zamiennik (parametry fizyko-chemiczne i techniczne nie powinny różnić się jakościowo od oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez producentów urządzeń drukujących), fabrycznie zapakowany (patrz również informacje dodatkowe). Czarny 1 sztuka - Kompatybilny z urządzeniem Canon IR 2520 Czarny 6 sztuka - Kompatybilny z urządzeniem Canon IR 2200 Czarny 1 sztuka - Kompatybilny z urządzeniem Samsung ML2010 P Nie dopuszcza się dostawy tzw. wkładów odzyskanych-regenerowanych (patrz informacje dodatkowe); 4. Papier ksero: ryza = 500 arkuszy, min. gramatura 80g/m2, do drukowania i kopiowania Format A4, 20 ryz, Biały; 5. Teczka konferencyjna: skrzydłowa, wymiar minimalny: dł. 32 x szer. 23 x gł. 3 cm z przeznaczeniem na dokumenty formatu A4, wykonane z mocnego kartonu (tektury) grubości min. 2 mm, zapięcie z rzepu, bez uchwytu, kolorowa oklejka: kolor teczki granatowy, pokryta folią polipropylenową, wyklejka papierowa, kolorowa treść nadruku: treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treść i szata graficzna będzie podlegać akceptacji Zamawiającego. 52 sztuk, nadruk w pełnym kolorze, dopuszczalne jest wykonanie nadruku w formie naklejki pełnokolorowej; 6. Kołonotatnik-format A4, min. 100 kartek w kratkę, w twardej okładce, z możliwością wpięcia długopisu, nadruk: treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treść i szata graficzna będzie podlegać akceptacji Zamawiającego. 52 sztuk nadruk w pełnym kolorze, dopuszczalne również jest wykonanie nadruku w kolorze czarnym lub monochromatycznym; 7. Długopisy z nadrukiem- długopis automatyczny z wymiennym wkładem, grubości linii pisania 0,7 mm, obudowa (kolor biały) wykonana z wytrzymałego i estetycznego tworzywa sztucznego umożliwiającego wykonanie nadruku, nadruk: treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treść i szata graficzna będzie podlegać akceptacji Zamawiającego. 52 sztuk nadruku w kolorze czarnym lub monochromatycznym; 8. Linijka z nadrukiem: biurowa plastikowa 20 cm, nadruk: treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treść i szata graficzna będzie podlegać akceptacji Zamawiającego 52 sztuk nadruku w kolorze czarnym lub monochromatycznym; 9. Ołówek z nadrukiem: drewniane dł. min. 15 cm, średnica min. 0,5 cm, zatemperowane, nadruk: treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treść i szata graficzna będzie podlegać akceptacji Zamawiającego 52 sztuk nadruku w kolorze czarnym lub monochromatycznym. Informacje dodatkowe (pozycja 1,2,3): materiały eksploatacyjne (tusze, tonery) muszą być fabrycznie nowe (nowo wytworzone w całości tzn. nowa obudowa, nowe dysze, nowy tusz, nowe bębny światłoczułe, nowe oryginalne opakowanie nie noszące znamion otwierania) nie regenerowane (np. nie poddane procesowi powtórnego napełnienia zużytych pojemników), wykonane z pełnowartościowych komponentów, bez śladów uszkodzeń. Nie uznaje się za wyrób obejmujący umowę wyrobu eksploatowanego wcześniej, przerobionego, gdzie jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony. Materiały eksploatacyjne musza być w oryginalnych opakowaniach z podana na opakowaniu nazwą producenta oraz opisem przeznaczenia np.: typami urządzeń, do których materiały eksploatacyjne są przeznaczone. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 6 miesięcy od terminu zdatności do użycia wykazanego na opakowaniu. Materiały eksploatacyjne wywołujące negatywny wpływ na żywotność urządzeń i ich podzespołów lub odbiegające swoimi parametrami np.: wydajnością, jakością wydruku, itd. zostaną wymienione w ramach gwarancji na nowe materiały wolne od wad. Wykonawca gwarantuje, że materiały eksploatacyjne dostarczone w ramach realizacji umowy, będą posiadały gwarancję realizowana przez wykonawcę lub producenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku Nr A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się /zaksięgowane/ do upływu terminu składania ofert na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż oraz dostarczenie wraz z rozładunkiem materiałów eksploatacyjnych do siedzib urzędów górniczych.
Dodano: 2015-05-27 - DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2014-08-05 - Dostawa materiałów i sprzętu do bieżących napraw i konserwacji urządzeń komputerowych
Dodano: 2014-03-25 - Dostawa materiałów i sprzętu do bieżących napraw i konserwacji urządzeń komputerowych
Dodano: 2014-03-11 - Dostawa materiałów biurowych, dydaktycznych, pomocy dydaktycznych, sprzętu i materiałów ogrodniczych dla mikołowskich szkół podstawowych w ramach projektu pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II
Dodano: 2014-03-10 - Dostawa materiałów i sprzętu do bieżących napraw i konserwacji urządzeń komputerowych
Dodano: 2014-02-25 - Dostawy płyt DVD i CD, materiałów biurowych i fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i do urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2014-02-06 - Dostawa materiałów biurowych, a także papieru do drukarek i ksero, tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek dla Akademii Wychowania Fizycznego im. J. Kukuczki w Katowicach
Dodano: 2014-01-22 - Dostawa materiałów biurowych i dydaktycznych dla siedmiu mikołowskich szkół podstawowych w ramach projektu pn. Niesamowita Akademia Sprytnych Agentów NASA - etap II
Dodano: 2014-01-22 - Jednorazowa dostawa na koszt Oferenta wraz z wniesieniem przez pracowników Wykonawcy do magazynu materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek faksów i kserokopiarek
Dodano: 2013-12-11