Przetargi.pl
nr sprawy:24/U/AM/09: kompleksowe ubezpieczenie majątku oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania i użytkowania mienia Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku im. Gen. J. Ziętka S.A. oraz Śląskiego Ogrodu Zoologicznego

Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka ogłasza przetarg

  • Adres: 41-501 Chorzów, Aleja Różana 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3498361 , fax. 032 3498362
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka
    Aleja Różana 2 2
    41-501 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 3498361, fax. 032 3498362
    REGON: 00015019400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpkiw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka akcyjna, w której ponad 50%akcji posiadają jednostki sektora finansów publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    nr sprawy:24/U/AM/09: kompleksowe ubezpieczenie majątku oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania i użytkowania mienia Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku im. Gen. J. Ziętka S.A. oraz Śląskiego Ogrodu Zoologicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    nr sprawy: 24/U/AM/09: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie majątku, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku im. Gen. J. Ziętka S.A. oraz Śląskiego Ogrodu Zoologicznego w Chorzowie w tym ubezpieczenie: a) mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, b) mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji/wandalizmu, c) sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich d) maszyn od awarii e) od szkód elektrycznych f) odpowiedzialności cywilnej,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665152005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm) - treść oświadczenia zawarta jest w załączniku nr 6. do SIWZ i spełniający warunki podmiotowe określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) -treść oświadczenia o spełnieniu warunków umieszczona jest w formularzu ofertowym (zał. nr 1) oraz warunki dodatkowe: spełniają wymogi zgodnie z Ustawą o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003 roku (Dz.U.nr.124 poz. 1151 z 2003 r.) z późniejszymi zmianami. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej. Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Sprawdzenie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie miało miejsce w następującym zakresie: czy zostały złożone wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; uprawnienia osób podpisujących oświadczenia i dokumenty do reprezentowania Wykonawcy; czy terminy wystawienia dokumentów są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp oraz oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 pkt 1 - 3 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do SIWZ. [W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejsze oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej)]. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). c) Oświadczenie o postanowieniach szczególnych do Ogólnych Warunków Ubezpieczeń na formularzu o treści zgodnej z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 2. Przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 3. Warunków udziału - Inne wymagane dokumenty: a) Oferta na formularzu o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum) - wykonawca winien załączyć do oferty, pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Z treści pełnomocnictwa muszą wynikać jednoznacznie zapisy i ustalenia w zakresie: - uczestników konsorcjum (wyszczególnienie wszystkich uczestników jako partnerów), - wskazanie lidera konsorcjum wraz z upoważnieniem do reprezentowania pozostałych uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - określenie celu zawarcia konsorcjum (dla wspólnego przygotowania i złożenia oferty, a następnie wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego). c) W przypadku ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem (postępowaniami) o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności podpisania oferty i jej złożenia. d) Wypełnione i podpisane oświadczenie dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem lub bez udziału podwykonawstwa na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 8 do SIWZ. e) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 lit. b) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym wyżej mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym wyżej mowa zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 lit. a ;c, oraz pkt. 3 lit. a, d, muszą być złożone w formie oryginału. Dokumenty, o których mowa w pkt.3 lit.b, c, muszą być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 lit. b, pkt. 3 lit. e, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zakres pokrycia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wpkiw.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach