Przetargi.pl
ZD/341/7040/08/16/09r -budowa II etapu chodnika w Grębocinie

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska 36A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 6782709 , fax. 0-56 6782709
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
    ul. Toruńska 36A 36A
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 6782709, fax. 0-56 6782709
    REGON: 87172575700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZD/341/7040/08/16/09r -budowa II etapu chodnika w Grębocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót drogowych polegających na budowie II etapu chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 552 Różankowo - Lubicz na odcinku 760,0m w km. 14+600 do km 15+ 360 strona lewa w miejscowości Grębocin na podstawie projektu budowlanego pt. -hodnik przy drodze wojewódzkiej nr 552 w Grębocinie - opracowany przez PC - PROJEKT .PL Anna Czyżniewska, ul. Szarych Szeregów 3A- 15, 87-100 Toruń, z n/w powierzonych przez zarządcę drogi wojewódzkiej podstawowych materiałów brukarskich; - kostka prostokątna -szara cegiełka gr.6cm - kostka prostokątna -bordo cegiełka gr. 8cm - obrzeża chodnikowe o wym.30 x 8cm - krawężniki uliczne o wym.30x15cm - krawężniki (oporniki) o wym.25x12cm Pozostałe materiały wynikające z technologii robot określonej w projekcie budowlanym i kosztorysie ofertowym wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie. Rozpoczęcie robót budowlanych - lewa strona w km.14 + 600 droga gminna brukowa przy ul. Lubickiej w Grębocinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy złożą ofertę według określonego wzoru oraz spełnią wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 - tekst jednolity ze zmianami), i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b) Wypełniony kosztorys ofertowy stanowiące załączniki nr 2 do niniejszej SIWZ, W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenia: a) oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej - załącznik Nr 3, b) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - załącznik Nr 4, c) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 5, d) oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia - załącznik Nr 6. e) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 7 2. Dokumenty: a) kserokopia wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS - załącznik nr 8, b) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami- załącznik nr 9 c) zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa- załącznik nr 10 e) polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności -załącznik nr 11 3. Wszystkie kserokopie dokumentów, o których mowa powyżej muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach