Przetargi.pl
Budowa kompleksu Moje Boisko Orlik 2012 w miejscowości Warlubie

Urząd Gminy w Warlubiu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-160 Warlubie, ul. Dworcowa 15
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3326040 , fax. 052 2236054
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Warlubiu
    ul. Dworcowa 15 15
    86-160 Warlubie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3326040, fax. 052 2236054
    REGON: 00055062800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warlubie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu Moje Boisko Orlik 2012 w miejscowości Warlubie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0.m o powierzchni całkowitej 1860 m2 (pole gry 26,0 x 56,0m), podbudowa przepuszczalna, nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa wysokość włókna 60 mm na podbudowie z kruszywa , włókno monofil, skład chemiczny włókna polietylen, ciężar min. 11.000 Dtex, gęstość trawy min. 97.000 włókien/m2, obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska, wyposażenie: bramki aluminiowe mocowane na tulejach 2 sztuki, siatki do bramek 2 sztuki,. Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11 m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m), podbudowa przepuszczalna, nawierzchnia poliuretanowa zgodnie z SIWZ, wyposażenie: obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy 2 sztuki, tablica do koszykówki epoksydowa, mechanizm regulacji wysokości, konstrukcja do koszykówki , słupki do siatkówki, siatka do siatkówki, bramki do piłki ręcznej, siatki do bramek. Ogrodzenie terenu, oświetlenie, chodniki wg SIWZ. Budowa budynku sanitarno-szatniowego wg SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 15.000 złotych w terminie i formie zgodnie ze SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału okreslone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz: 1) udokumentują należyte wykonanie w ciagu ostatnich 5 lat robót budowlanych polegajacych na budowie boisk sportowych, w tym jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnia z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, data wykonania oraz odbiorców) 2) dysponują w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osoba posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i elektroenergetycznych 30 uwymagane jest ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500.000 pln
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 - stanowi załacznik do specyfikacji, w celu potwierdzenia że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działaności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 nalezy dołaczyć: aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działaności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub uzyskaniu zgody na odroczenia, aktualne zaświadczenia ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z pałtnością składek na ubezpieczenia lub uzyskaniu zgody na odroczenie terminów płatności, wykaz wykonanych w ciagu ostatnich 5 lat robót budowlanych, zgodnie ze SIWZ (wykaz stanowi załącznik do SIWZ) do wykazu nalezy załączyć referencje, protokoły odbioru, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, wydane przez właściwą okręgową izbę inzynierów budownictwa, polisę ubezpieczenia na kwote nie nizsza niż 500.000 zł Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzajacych spełnienie warunków jakościowych; nawierzchni, certyfikat lub deklaracja zgodności z norma PN, aprobaty techniczne, wyniki badań laboratoryjnych nawierzchni Labosport, atest PZH, autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierzdona przez producenta

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warlubie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach