Przetargi.pl
Zbieranie wszelkich zanieczyszczeń z pasa drogowego dróg krajowych Nr 45, 46, 46a, 88, 94, 94c i A-4 na terenie administrowanym przez GDDKiA O/Opole Rejon w Opolu.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-085 Opole, ul. Niedziałkowskiego 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4016344; 4545505, 4016330 , fax. 077 4544468
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
    ul. Niedziałkowskiego 6 6
    45-085 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468
    REGON: 01751157500147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zbieranie wszelkich zanieczyszczeń z pasa drogowego dróg krajowych Nr 45, 46, 46a, 88, 94, 94c i A-4 na terenie administrowanym przez GDDKiA O/Opole Rejon w Opolu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia na Zbieranie wszelkich zanieczyszczeń z pasa drogowego dróg krajowych Nr 45, 46, 46a, 88, 94, 94c i A-4 na terenie administrowanym przez GDDKiA O/Opole Rejon w Opolu jest: - usunięcie wszelkich śmieci, odpadów z tworzyw sztucznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, w tym spełniający warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 tj. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w tym posiadają stosowne uprawnienia - zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów). - Wykonawca musi dysponować osobami (lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób na stanowisko kierownika z min. 2 letnim doświadczeniu na tym stanowisku, oraz min. 10 osób do realizacji usługi, - Wykonawca musi dysponować jednostkami transportowymi o ładowności powyżej 3 t. w ilości co najmniej 2 szt. do przewozu śmieci z miejsca ich pozyskania na wysypisko (lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia), - Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 20 000,00 zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: -Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty : - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, potwierdzający spełnienie warunku w zakresie potencjału kadrowego, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2.W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, - Wykaz sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, wymaganego do realizacji przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnienie warunku w zakresie potencjału technicznego na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie sprzęt, którym będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu. - Polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż określono w warunku udziału w zakresie ubezpieczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl >> Oddziały - GDDKiA w Opolu >> zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach