Przetargi.pl
Stałe utrzymanie czystości budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w zasobach Gminy Opole w Rejonie I, Rejonie II i Rejonie III

Gmina Opole Urząd Miasta Opola ogłasza przetarg

  • Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22 , fax. 0 77 454 98 44
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Urząd Miasta Opola
    Rynek-Ratusz
    45-015 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax. 0 77 454 98 44
    REGON: 00058480500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stałe utrzymanie czystości budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w zasobach Gminy Opole w Rejonie I, Rejonie II i Rejonie III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Stałe utrzymanie czystości budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w zasobach Gminy Opole w Rejonie I, Rejonie II I Rejonie III w zakresie: a) bieżące sprzątanie i zamiatanie chodników, podwórek, placów i miejsc gromadzenia nieczystości (co najmniej 1 raz w tygodniu), b) oczyszczanie okienek piwnicznych, usuwanie chwastów i trawy z chodników i krawężników okalających trawniki - 1 raz w miesiącu, c) sprzątanie - zamiatanie klatek schodowych 1 raz w tygodniu, korytarzy piwnicznych i pralni 1 raz w miesiącu, suszarni, strychów i innych pomieszczeń wspólnego użytku mieszkańców 1 raz na 6 miesięcy. Bezzwłoczne reagowanie na zagracanie w/w pomieszczeń, przeciwdziałanie temu i zgłaszanie Zleceniodawcy, d) mycie klatek schodowych, parapetów, pochwytów balustrad - 1 raz w tygodniu, e) mycie okien wraz z ramami i parapetami, skrzynek pocztowych na listy, gablot ogłoszeniowych, kloszy lamp, grzejników - 2 razy w czasie trwania umowy (w okresie wiosennym i jesiennym), f) mycie balustrad, drzwi wejściowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku, - 1 raz w miesiącu, g) mycie bram do budynku - 1 raz w kwartale, h) mycie tablicy z nazwą ulicy oraz tablicy z numerem budynku - 2 razy w czasie trwania umowy (w okresie wiosennym i jesiennym), i) mycie lamperii - 2 razy na czas trwania umowy (w okresie wiosennym i jesiennym), j) utrzymywanie na bieżąco w czystości obudów na pojemniki, k) dezynfekcja pojemników i obudów w okresie letnim w zależności od potrzeb, l) wywóz przedmiotów wielkogabarytowych, gruzu itp. złożonych na posesjach budynków, na podstawie odrębnych zleceń w przypadku nie ustalenia winnego tej sytuacji, m) bieżąca pielęgnacja zieleńców przydomowych w tym: - odchwaszczanie kwietników - oczyszczanie obrzeży przy rabatach - grabienie zieleńców - wywóz liści, n) bieżący wywóz nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych, o) bieżące usuwanie skutków gołoledzi i opadów śniegu z chodników, dojść do budynków i obudów poprzez odgarnianie śniegu i posypywanie piaskiem, również w dni wolne od pracy. Ustawianie skrzyń na piasek, uzupełnianie ich piaskiem i zwożenie skrzyń po zakończonej akcji zimowej (zaopatrzenie się w skrzynie i piasek należy do Zleceniobiorcy) UWAGA: Po opadach nocnych odśnieżanie i posypywanie piaskiem należy zakończyć najpóźniej do godz. 8.00, p) wywieszanie flag z okazji świąt państwowych i innych okazji wraz z utrzymaniem ich w czystości, dostarczonych przez Zleceniodawcę q) usuwanie zbędnych ogłoszeń, plakatów itp. z elewacji, ścian budynków i drzwi wejściowych, r) zgłaszanie Zleceniodawcy wszelkich zauważonych awarii, usterek wynikających z eksploatacji budynku oraz nieterminowego wywozu nieczystości przez firmę wykonującą te usługi oraz braku pojemników, s) doręczanie zawiadomień o: zmianie opłat, rozliczeniu kosztów z tytułu zużycia mediów (woda, ścieki, śmieci, co itp.), t) zamieszczanie na klatkach schodowych regulaminów porządku domowego i innych ogłoszeń dostarczonych przez Zleceniodawcę oraz harmonogramów wykonywania czynności sporządzonych przez Zleceniobiorcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, tj. prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do siwz. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wykazu usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem: - co najmniej dwóch usług polegających na sprzątaniu budynków mieszkalnych o łącznej sprzątanej powierzchni nie mniejszej niż 2.000 m2 każda, - co najmniej dwóch usług polegających na sprzątaniu terenów wokół budynków o łącznej sprzątanej powierzchni nie mniejszej niż 100.000m2 każdy. Wzór wykazu załączono do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach