Przetargi.pl
zawarcie umowy ramowej na naprawcze roboty budowlane i prace konserwatorskie do wykonania na terenie Muzeum Zamkowego w Malborku i Oddziału w Kwidzynie. Znak sprawy Zp 11/2013

Muzeum Zamkowe w Malborku ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. Starościńska 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Zamkowe w Malborku
    ul. Starościńska 1 1
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    REGON: 00027607328111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury. Muzeum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zawarcie umowy ramowej na naprawcze roboty budowlane i prace konserwatorskie do wykonania na terenie Muzeum Zamkowego w Malborku i Oddziału w Kwidzynie. Znak sprawy Zp 11/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na naprawcze roboty budowlane i prace konserwatorskie, do wykonania na terenie Muzeum Zamkowego w Malborku i Oddziału w Kwidzynie. 2. Celem umowy ramowej jest określenie warunków dla przyszłych zamówień na wykonanie niżej wymienionych prac, jakie Zamawiający będzie udzielał Wykonawcom na podstawie umów wykonawczych, w szczególności cen jednostkowych za wykonanie poszczególnych asortymentów prac konserwatorskich i robót budowlanych. Orientacyjne ilości robót przewidywanych do wykonania w oparciu o umowę ramową zawarte są w Ramowym przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Dla zamówienia zostanie zawarta umowa ramowa, na postawie której Zamawiający będzie mógł udzielić Wykonawcy/Wykonawcom zamówień jednostkowych (wykonawczych). Umowa ramowa zostanie zawarta maksymalnie z trzema Wykonawcami, którzy złożą najkorzystniejsze oferty, chyba że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. Aby udzielić zamówienia wykonawczego (jednostkowego) w oparciu o umowę ramową Zamawiający będzie każdorazowo przeprowadzał procedurę ofertową w przypadku zawarcia umowy ramowej z dwoma lub trzema Wykonawcami lub negocjacyjną (w przypadku zawarcia umowy ramowej z jednym Wykonawcą). Szczegółowe zakresy robót wykonawczych na podstawie umów wykonawczych będą ustalane każdorazowo przed udzieleniem konkretnego zamówienia jednostkowego. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu. W okresie trwania umowy ramowej, Zamawiający przewiduje do wykonania roboty budowlane i prace konserwatorskie wg poniższego zestawienia: a) prace murarskie, b) prace tynkarskie, w tym drobne naprawy tynków z polichromią powstałą po 1945 roku, c) prace dekarsko-blacharskie, d) prace szklarskie wykonywane szkłem tzw. antycznym a także drobne naprawy oszklenia witrażowego geometrycznego - powstałego po 1945r., e) prace metaloplastyki żelaznej i ślusarsko-kowalskie obiektów wbudowanych, powstałych po 1945r., f) drobne prace ciesielskie i stolarskie, g) prace malarskie pomieszczeń biurowych i magazynowych, ciągów turystycznych i występujące przy organizacji wystaw itp., h) prace ogólnobudowlane występujące przy robotach branżowych, i) drobne prace modernizacyjne wynikające w trakcie prowadzonych robót budowlanych, j) drobne bieżące prace konserwatorskie przy murze ceglanym, kamiennym i drewnie. Szczegółowy przedmiot zamówienia, wyliczona stawka robocizny brutto i warunki wykonania wynikające z umowy ramowej, określane będą w umowach wykonawczych zawieranych odrębnie dla każdego zamówienia, na czas określony, nie dłużej niż do upływu terminu ważności umowy ramowej. Roboty/prace będą rozliczane z Zamawiającym na podstawie złożonej oferty, zlecane odrębną umową wykonawczą. Oferty Wykonawcy przygotowane będą w oparciu o katalogi norm kosztorysowych typu: KNR, KNNR, KSNR, KNKRB, KNK, KNCK, KNP, TZKNBK, KPRR. W przypadku braku możliwości skosztorysowania oferty na podstawie ww. katalogów dopuszcza się możliwość opracowania pozycji kosztorysowych według innych katalogów lub wyceny indywidualnej. Zobowiązujemy się naliczać koszty materiałów i sprzętu według oferty przygotowanej na podstawie Ramowego Przedmiaru Robót, dla materiałów i sprzętu nie ujętych w ofercie wartości te będziemy naliczać w/g cen średnich bieżącego SEKOCENBUDU. W przypadku gdy nie będzie możliwe określenie kosztów materiałów i sprzętu według oferty lub SEKOCENBUDU rozliczenia materiałów nastąpi wg faktury zakupu VAT
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. O/Malbork Nr 55 2030 0045 1110 0000 0039 2450 z dopiskiem: Wadium - umowa ramowa na naprawcze roboty budowlane i prace konserwatorskie. Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4. Zasady zwrotu wadium określa art. 46 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach