Przetargi.pl
Zastępstwo inwestycyjne z nadzorem inwestorskim nad realizacją projektu: Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Kotli oraz budowa sieci kanalizacyjnej w Moszowicach

Gmina Kotla ogłasza przetarg

  • Adres: 67-240 Kotla, ul. Głogowska 93
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8318361 , fax. 076 8318308
  • Data zamieszczenia: 2010-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kotla
    ul. Głogowska 93 93
    67-240 Kotla, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8318361, fax. 076 8318308
    REGON: 39064735700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zastępstwo inwestycyjne z nadzorem inwestorskim nad realizacją projektu: Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Kotli oraz budowa sieci kanalizacyjnej w Moszowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZASTĘPSTWO INWESTYCYJNE Z NADZOREM INWESTORSKIM nad realizacją projektu: Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Kotli oraz budowa sieci kanalizacyjnej w Moszowicach. Prowadzenie nadzoru i rozliczenie projektu (zadania inwestycyjnego) współfinansowanego ze środków unijnych oraz przygotowanie dokumentacji przetargowej na wybór Wykonawcy robót. 3.2. Opis Projektu (zadania inwestycyjnego) objętego zastępstwem inwestycyjnym z nadzorem inwestorskim: Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Kotli oraz budowa sieci kanalizacyjnej w Moszowicach Zamawiający posiada opracowaną dokumentację budowlaną i pozwolenie na budowę. Zakres robót w ramach powyższego zadania inwestycyjnego: - roboty ziemne i montaż sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC-U klasy S ? 200 - 3 824 mb, z rur PVC-U klasy S ? 160 - 371 mb; - sieć wodociągowa z rur PE100 SDR 11 ?110 - 3 046 mb; - kanały tłoczne z rur PE100 SDR 17 ?110 - 2 892 mb; - budowa tłoczni ścieków typu AWALIFT z przyłączem wodociągowym i energetycznym, ogrodzeniem i utwardzeniem terenu tłoczni -1 szt. - roboty nawierzchniowe - odtworzeniowe dróg na odcinku - 700 m; - budowa stacji odwodnienia osadów z urządzeniem typu DRAIMAD 12BCAVPK - 38,25 m2; - budowa wiaty do magazynowania odwodnionych osadów ściekowych - 96 m2; - przebudowa układu poletek osadowych; 3.3. Opis przedmiotu zamówienia: W ramach Zastępstwa inwestycyjnego z nadzorem inwestorskim, wykonawca jest zobowiązany do poniższych czynności: 1) Przygotowanie i przeprowadzenie z udziałem Zamawiającego procedury przetargowej na wybór Wykonawcy robót, dostawę i montaż urządzeń, zgodnie z obowiązującą Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Sprawdzenie kosztorysów inwestorskich (ustalenie wartości zamówienia) oraz zgodności przedmiarów robót z projektami. Opracowanie kompletnej dokumentacji przetargowej w skład której wchodzą między innymi: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz projekt Umowy. Dokumenty przetargowe podlegają zatwierdzeniu przez Wójta Gminy. 2) Przekazanie z udziałem Zamawiającego, przyszłemu Wykonawcy robót placu budowy, wraz z dostarczeniem wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji robót, 3) Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego we wszystkich branżach zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym, 4) Egzekwowanie od Wykonawcy robót, dostaw i usług realizacji wszystkich zobowiązań, wynikających z zawartej Umowy o wykonanie przedmiotu Umowy, a w szczególności prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, terminowej realizacji, oraz usuwania wad ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi, 5) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi polskimi normami, oraz zasadami wiedzy technicznej, 6) Sprawdzanie i opisywanie faktur za roboty budowlane związane z realizacją projektu, 7) Prowadzenie i protokołowanie rady budowy, monitorowanie i raportowanie realizacji inwestycji, wg potrzeb Zamawiającego, 8) Dokonywanie rozliczeń okresowych wg potrzeb Zamawiającego i końcowego, uwzględniających wymagania instytucji udzielających dofinansowania na realizację projektu, 9) Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowego od wykonawcy robót, przy udziale Zamawiającego, 10) Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, (wraz z dokumentacją powykonawczą podpisaną przez wykonawcę i inspektora nadzoru), 11) Dokonanie końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego w oparciu o poniesione przez Zamawiającego nakłady finansowe, sporządzenie charakterystyki technicznej projektu i protokołów OT stanowiących podstawę do przyjęcia środków trwałych powstałych w wyniku działalności inwestycyjnej - w terminie 30 dni od daty przyjęcia obiektów do eksploatacji, 12) Dokonywanie przeglądów w okresie rękojmi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujacy do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 2 000 pln

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotla.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach