Przetargi.pl
Zarządzanie Zalewem Kraśnickim w latach 2011, 2012

Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
  • Data zamieszczenia: 2010-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie Zalewem Kraśnickim w latach 2011, 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania w imieniu Miasta Kraśnik Zalewem Kraśnickim wraz z istniejącą infrastrukturą w latach 2011, 2012 polegająca na: 1) zarządzaniu administracyjnym zbiornikiem, wydawaniu decyzji i wykonywaniu wszelkich czynności zmierzających do utrzymania zbiornika i istniejącej infrastruktury w stanie nie pogorszonym, zgodnie z ich przeznaczeniem, 2) utrzymaniu czystości i porządku na terenie Zalewu Kraśnickiego wraz z jego infrastrukturą, 3) utrzymaniu terenów zielonych na terenie Zalewu Kraśnickiego. 2. Przedmiotem zarządu jest zbiornik retencyjny na rzece Wyżnicy wraz z bazą rekreacyjno-sportową usytuowaną w pasie nadbrzeżnym zbiornika, o łącznej powierzchni 55,9874 ha, zwany dalej Zalewem Kraśnickim (szczegółowy opis przedmiotu zarządu stanowi Załącznik Nr 1 do projektu umowy). 3. Zakres zamówienia: 1) W ramach czynności zarządzania administracyjnego Zalewem Kraśnickim, Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: a) prowadzenia pełnej ewidencji dochodów uzyskanych z tytułu opłat, b) prowadzenie bieżącej ewidencji wykonywanych prac, c) przygotowania projektu Regulaminu korzystania z akwenu wodnego (wspólnie z WOPR) i przedłożenie w/w projektu do akceptacji Burmistrzowi Miasta Kraśnik, a gdy zajdzie potrzeba do uchwalenia przez Radę Miasta Kraśnik, d) wywieszenie obowiązujących regulaminów na tablicy ogłoszeń, celem ich przestrzegania na terenie zalewu, e) utrzymania zbiornika wodnego zgodnie z Instrukcją eksploatacji i utrzymania zbiornika retencyjnego na rzece Wyżnicy (stanowiącą Załącznik Nr 3 do projektu umowy) w szczególności: prawidłowe utrzymanie oraz eksploatacja, mająca wpływ na bezpieczeństwo, budowli (obserwacje wodowskazowe, uruchamianie urządzeń, drobne naprawy, prace konserwacyjne, prace porządkowe w rejonie zapory czołowej i zbiornika wstępnego), prowadzenie książki utrzymania budowli zgodnie z Instrukcją, rejestrowanie przeprowadzonych prac w książce robót konserwacyjnych. f) zapoznania się i stosowania Instrukcji gospodarowania wodą (Załącznik Nr 4 do projektu umowy), gdzie do podstawowych czynności związanych z prowadzeniem gospodarki wodnej należą: przestrzeganie zasad zawartych w pozwoleniu wodnoprawnym, dokładna znajomość instrukcji eksploatacji i obsługi obiektów, utrzymanie zamknięć budowli piętrzących w zdolności ruchowej, śledzenie komunikatów hydrologiczno-meteorologicznych i bieżąca analiza stanów wody na rzece, prowadzenie dziennika gospodarki wodą, oraz innej dokumentacji technicznej wymaganej przez przepisy prawa budowlanego, zabezpieczenie urządzeń piętrzących przed osobami nieupoważnionymi, utrzymanie wszystkich urządzeń hydrotechnicznych, dysponowanie osobą odpowiedzialną za gospodarowanie wodą i utrzymanie zbiornika, posiadającą właściwe uprawnienia zawodowe. g) współpracy z Polskim Związkiem Wędkarskim w zakresie prowadzonej gospodarki rybackiej, h) nadzoru i kontroli Polskiego Związku Wędkarskiego w zakresie zarybiania zgodnie z właściwym operatem rybackim, z udziałem właściwego Wydziału w Urzędzie Miasta Kraśnik, i) całorocznego wynajmu oraz serwisu kabiny sanitarnej (1 szt.), j) utrzymania pawilonu sanitarnego poprzez: utrzymanie w czystości i porządku pomieszczeń budynku w okresie od 1 maja do 31 października każdego roku, pobieranie opłat za korzystanie z urządzeń sanitarnych (w.c., prysznic), przy czym zebrane opłaty Wykonawca przeznaczy na utrzymanie budynku, ponoszenie opłat za media w budynku. k) współpracy z WOPR w zakresie utrzymania bezpieczeństwa na terenie akwenu wodnego: zarządzanie kąpieliskiem zgodnie z właściwymi przepisami w tym zakresie, w tym zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określania warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U. Nr 57, poz.358), wykonywanie innych zadań związanych z utrzymaniem bezpieczeństwa na terenie akwenu wodnego i kąpieliska. l) zapewnienia grupy ratowników na okres od 1 czerwca do 31 sierpnia na terenie kąpieliska w odpowiedniej liczbie, właściwymi kwalifikacjami i doświadczeniem (zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 06.05.1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne Dz. U. z 1997 r. Nr 57 poz. 358) (letnie utrzymanie) oraz ich nadzór i kontrola w zakresie właściwego wykonywania umów. m) zapewnienia ochrony fizycznej i dozoru terenu Zalewu Kraśnickiego wraz z jego infrastrukturą na okres od 1 czerwca. do 31 sierpnia od piątku do niedzieli włącznie w godz. od 18.00 do 2.00 nad ranem następnego dnia (utrzymanie letnie) oraz ich nadzór i kontrola w zakresie właściwego wykonywania umowy, n) przechowywania i archiwizowania wszelkich źródłowych dokumentów dotyczących obiektu, w tym dokumentacji remontowej, finansowo-księgowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, o) prowadzenia i przechowywania dokumentacji technicznej budynków, budowli i urządzeń wymaganej przez przepisy prawa budowlanego, p) sporządzania w oparciu o kontrolę stanu technicznego potrzeb i planów remontowych lub inwestycyjnych na Zalewie Kraśnickim, q) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w imieniu i na rzecz Miasta Kraśnik terenu zagospodarowanego Zalewem Kraśnickim, na kwotę 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), rozszerzone o ubezpieczenie za powstałe szkody w czasie imprez sportowo-rekreacyjnych, r) Wykonawca udostępni Zamawiającemu, w związku z przysługującym prawem kontroli czynności zarządu, wszelkie informacje i dokumenty dotyczące przedmiotu zarządu oraz sporządzi dodatkowe sprawozdania i zestawienia-zgodnie z wymogami Zamawiającego, s) Wykonawca wykonywać będzie czynności zarządzania Zalewem Kraśnickim w imieniu Miasta Kraśnik, t) Wykonawca przyjmuje na siebie ryzyko związane z pracą osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia, u) Wykonawca może powierzyć wykonanie prac objętych zamówieniem podwykonawcom, po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego, v) Wykonawca we własnym zakresie zaopatrzy się w sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, w) objęcie przedmiotu zarządu przez Wykonawcę nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym. 2) W ramach utrzymania czystości i porządku na terenie Zalewu Kraśnickiego wraz z jego infrastrukturą Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: a) zamiatania i gracowania chodników, alejek, oraz oczyszczanie obrzeży z darni, b) zamiatania i gracowania ciągu pieszego, ścieżki rowerowej promenady, parkingu, dróg dojazdowych oraz oczyszczanie obrzeży z darni, c) odśnieżania i usuwania śliskości z chodników, alejek, (zimowe utrzymanie), d) odśnieżania i usuwania śliskości z ciągu pieszego, ścieżki rowerowej, promenady, parkingu, dróg dojazdowych, (zimowe utrzymanie), e) usuwania śniegu z jezdni, zapór, dróg dojazdowych po każdym opadzie (zimowe utrzymanie), f) codziennego wywozu odpadów stałych z koszy rozstawionych na terenie zalewu, g) w sezonie letnim w zależności od potrzeb wywóz nieczystości stałych będzie odbywać się częściej, h) codziennego zbierania nieczystości z całego terenu objętego zarządem i wywozu zebranych odpadów (m.in. z plaży, boisk przeznaczonych do gier plażowych, parkingu, alejek itp.) i) usuwania gałęzi i innych nieczystości ze zbiorników wodnych, j) bieżącej naprawy i konserwacji urządzeń komunalnych, k) rejestrowania przeprowadzonych prac w książce robót konserwacyjnych, l) utrzymania porządku na obiektach i dojazdach, m) standard wykonania w/w prac został sprecyzowany w Załączniku Nr 2 do projektu umowy. 3) W ramach utrzymanie terenów zielonych na terenie Zalewu Kraśnickiego Wykonawca zobowiązany będzie do: a) koszenia trawników i grobli (korona i skarpy) minimum 6 razy w roku oraz innych terenów zielonych (np. lasek, ugory) minimum 3 razy w roku wraz z grabieniem i wywózką, na zlecenie telefoniczne Zamawiającego, potwierdzone pisemnie, przy czym zlecone prace powinny zostać rozpoczęte przed upływem 24 godzin od otrzymania telefonicznego zgłoszenia - prace te będą rozliczane powykonawczo, na podstawie faktycznie wykonanych robót tj.: groble o łącznej powierzchni 36.363 m2, lasek o powierzchni ok. 4.800 m2, trawniki - tereny pokryte wyrównaną w miarę jednorodną murawą uprawianą i pielęgnowaną o powierzchni ok.20.684 m2, ugory o powierzchni ok. 27.884 m2 . b) w miarę potrzeby przycinanie koron drzew i krzewów znajdujących się na terenie zalewu zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz usuwanie suchych konarów, c) odpowiednie zabezpieczenie na zimę 10 sztuk palm pakistańskich rosnących na terenie Zalewu Kraśnickiego. 4. Ustala się następujące warunki wynagrodzenia dla Zarządcy Zalewu Kraśnickiego: 1) W sezonie letnim, który będzie trwał od 1 maja do 31 października każdego roku Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie ustalone na następujących warunkach: a) za wykonanie prac opisanych w rozdziale I ust. 3 pkt 3 ppkt 1 SIWZ, (koszenie terenów zielonych, grobli i innych terenów zielonych) Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie miesięczne rozliczane powykonawczo według cen jednostkowych określonych w ofercie. b) za wykonanie pozostałych prac w okresie letnim wymienionych w rozdziale I ust. 3 pkt 1, 2 i 3 SIWZ Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie ryczałtowe (ryczałt letni), płatne miesięczne. 2) W sezonie zimowym, który będzie trwał od 1 listopada do 30 kwietnia każdego roku. Za wykonanie prac w okresie zimowym wymienionych w rozdziale I ust. 3 pkt 1, 2 i 3 SIWZ Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie ryczałtowe (ryczałt zimowy) płatne miesięcznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), które może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - poręczeniach i gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku nr 10 8717 0009 2001 0000 0909 0013. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na: Zarządzanie Zalewem Kraśnickim w latach 2011, 2012. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 24.11.2010 r. do godz. 11:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem XII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/index.php?id=85

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach