Przetargi.pl
Opracowanie i wdrożenie procedury konsultacji społecznych w spawach ważnych dla gminy i procedury postępowania w przypadku naruszenia kodeksu etycznego przez pracowników Urzędu Miasta Chełm oraz wdrożenie systemu monitorowania satysfakcji klientów Urzędu Miasta Chełm w ramach projektu Profesjonalizacja w Urzędzie Miasta Chełm współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Miasto Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5652223, 5652073 , fax. 082 5652254
  • Data zamieszczenia: 2010-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
    ul. Lubelska 63 i 65
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5652223, 5652073, fax. 082 5652254
    REGON: 11019823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie i wdrożenie procedury konsultacji społecznych w spawach ważnych dla gminy i procedury postępowania w przypadku naruszenia kodeksu etycznego przez pracowników Urzędu Miasta Chełm oraz wdrożenie systemu monitorowania satysfakcji klientów Urzędu Miasta Chełm w ramach projektu Profesjonalizacja w Urzędzie Miasta Chełm współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie procedury konsultacji społecznych w sprawach ważnych dla gminy i procedury postępowania w przypadku naruszenia kodeksu etycznego przez pracowników Urzędu Miasta Chełm oraz wdrożenie systemu monitorowania satysfakcji klientów Urzędu Miasta Chełm w ramach realizacji projektu Profesjonalizacja w Urzędzie Miasta Chełm współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie i wdrożenie procedury konsultacji społecznych w sprawach ważnych dla gminy. Obowiązki Wykonawcy: a) dokonanie analizy aktów normatywnych zewnętrznych i wewnętrznych obowiązujących w Urzędzie (np. uchwały Rady Miasta Chełm, zarządzenia Prezydenta Miasta Chełm) regulujących zasady przeprowadzania konsultacji społecznych przez samorząd miasta Chełma. b) opracowanie procedury przeprowadzania konsultacji społecznych zawierającej co najmniej zasady, formy i tryby prowadzenia konsultacji społecznych, w szczególności z wykorzystaniem narzędzi ICT. Wykonawca zobowiązany jest do opisania konsultacji w co najmniej następujących formach, tj. spotkań zainteresowanych podmiotów z władzami miasta, badan opinii publicznej przy pomocy ankiet, wnoszenia uwag drogą pisemną i elektroniczną. c) wraz z opracowaną procedurą przekazanie Zamawiającemu propozycji zmian w treści obowiązujących aktów prawnych wewnętrznych lub wprowadzenia nowych aktów prawnych w tym zakresie. d) przekazanie Zamawiającemu opracowanej procedury i propozycji, o których mowa w pkt. 1.c) w wersji papierowej po 2 egzemplarze oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie odt./ods. - 1 egzemplarz. Opracowana procedura będzie przyjęta do stosowania w Urzędzie Miasta Chełm zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Za wprowadzenie procedury zgodnie z obowiązującym prawem odpowiada Zamawiający. 2) Opracowanie i wdrożenie procedury postępowania w przypadku naruszenia kodeksu etycznego przez pracowników Urzędu Miasta Chełm. Obowiązki Wykonawcy: a) dokonanie analizy aktów normatywnych zewnętrznych i wewnętrznych (np. zarządzenia Prezydenta Miasta Chełm) i procesów regulujących przyjęte rozwiązania w zakresie obowiązującego w Urzędzie Kodeksu etyki i jego przestrzegania oraz możliwości prawnych stosowania procedur postępowania w przypadku naruszenia kodeksu etyki. b) opracowanie procedury postępowania w przypadku naruszenia Kodeksu etyki przez pracowników Urzędu Miasta Chełm, określając w niej co najmniej zasady, formy i tryby postępowania w przypadku naruszenia kodeksu. c) wraz z opracowaną procedurą przekazanie Zamawiającemu propozycji zmian w treści obowiązujących aktów prawnych wewnętrznych lub wprowadzenia nowych aktów prawnych w tym zakresie. d) przekazanie Zamawiającemu opracowanej procedury i propozycji, o których mowa w pkt. 2.c) w wersji papierowej po 2 egzemplarze oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie odt./ods. - 1 egzemplarz. Opracowana procedura będzie przyjęta do stosowania w Urzędzie Miasta Chełm zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Za wprowadzenie procedury zgodnie z obowiązującym prawem odpowiada Zamawiający. 3) Wdrożenie systemu monitorowania satysfakcji klientów Urzędu Miasta Chełm, w tym: a) sporządzenie raportu określającego obszary styku z klientem w Urzędzie, wraz z rekomendacjami dotyczącymi przeprowadzania badań satysfakcji klienta z usług Urzędu i propozycjami zmian w treści obowiązujących aktów prawnych wewnętrznych lub wprowadzenia nowych aktów prawnych w tym zakresie, w tym także w funkcjonującym w Urzędzie systemie zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001:2008, b) opracowanie ankiety oceniającej satysfakcję klienta, c) opracowanie procedury regulującej przeprowadzanie cyklicznego badania na podstawie opracowanej ankiety, d) przeprowadzenie warsztatów na temat Analiza procesów związanych ze świadczeniem usług i doskonalenia procesów, w tym na podstawie analizy zadowolenia klientów. Obowiązki Wykonawcy: pkt. 3.a)-c) dokonanie analizy działalności Urzędu Miasta Chełm, zasad, procedur i standardów obsługi klientów oraz działającego w Urzędzie systemu zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001:2008 w zakresie Świadczenie usług z zakresu administracji publicznej na rzecz klientów Urzędu Miasta Chełm. W ramach analizy Wykonawca weźmie pod uwagę dotychczas stosowane metody pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Chełm, analizy wyników prowadzonych wcześniej badań w zakresie satysfakcji klientów Urzędu. Na podstawie dokonanych analiz opracowanie: - raportu określającego obszary styku z klientem w Urzędzie Miasta Chełm , wskazującego na sposób badania satysfakcji klientów Urzędu, wykorzystania wyników badań w Urzędzie oraz określającego propozycje zmian w aktach prawnych wewnętrznych Urzędu i systemie zarządzania jakością w odniesieniu do zaproponowanego sposobu badania zadowolenia klientów z usług Urzędu, - narzędzia badawczego do prowadzonych badań satysfakcji klienta, tj. kwestionariusza ankiety oceniającej satysfakcję klienta, która będzie narzędziem do przeprowadzania badań satysfakcji klientów z obsługi w Urzędzie Miasta Chełm, - procedury regulującej przeprowadzanie cyklicznego badania na podstawie opracowanej ankiety, określającej w szczególności: zakres, tryb, częstotliwość, metody i terminy badań. Opracowana procedura będzie przyjęta do stosowania w Urzędzie Miasta Chełm zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Za wprowadzenie procedury zgodnie z obowiązującym prawem odpowiada Zamawiający. - przekazanie Zamawiającemu kompletu opracowanych materiałów (raport, ankieta, procedura) w wersji papierowej po 2 egzemplarze oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie odt./ods. - 1 egzemplarz. pkt. 3.d) - przeprowadzenie warsztatów na temat Analiza procesów związanych ze świadczeniem usług i doskonalenia procesów, w tym na podstawie analizy zadowolenia klientów. W warsztatach uczestniczyć będzie 30 pracowników Urzędu Miasta Chełm. Warsztaty przeprowadzone będą w Chełmie w trzech grupach, każda grupa po 10 osób i w wymiarze po 16 godzin na grupę. Razem 48 godz. warsztatów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach