Przetargi.pl
Zarządzanie wraz z bieżącym utrzymaniem ścieżki rowerowej trasą dawnej kolejki wąskotorowej o łącznej długości 20 km oraz infrastruktury towarzyszącej

Powiat Milicki ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Wojska Polskiego 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3840704 , fax. 71 3840704
  • Data zamieszczenia: 2012-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Milicki
    ul. Wojska Polskiego 38 38
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3840704, fax. 71 3840704
    REGON: 93193467300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milicz-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie wraz z bieżącym utrzymaniem ścieżki rowerowej trasą dawnej kolejki wąskotorowej o łącznej długości 20 km oraz infrastruktury towarzyszącej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ścieżka rowerowa trasą dawnej kolejki wąskotorowej powstała w wyniku realizacji projektu Budowa ścieżki rowerowej w Dolinie Baryczy trasą dawnej kolejki wąskotorowej wraz z małą infrastrukturą turystyczną współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Przedmiot zamówienia obejmuje zarządzanie i bieżące utrzymanie powstałej w wyniku projektu infrastruktury, w skład której wchodzą: 1. 20 km ścieżki rowerowej na trasie Sułów-Grabownica, o szerokości 2 m, rodzaj nawierzchni: na odcinku 10 km masa bitumiczna, na pozostałych 10 km nawierzchnia z kruszywa stabilizowanego; 2. oznakowanie pionowe ścieżki; 3. wzdłuż ścieżki znajduje się 8 punktów postojowych, na których postawiono: wiaty wypoczynkowe (w 2 punktach), stoły i ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, tablice informacyjne, parkingi (w 2 punktach), toalety typu toi-toi (w 3 punktach). 4. 3 miejsca ekspozycji taboru wąskotorowego, składającego się łącznie z 8 elementów taboru (lokomotywy i wagony); 5. w miejscach ekspozycji zainstalowano oświetlenie i stały monitoring. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i bieżące utrzymanie powyższej infrastruktury w odpowiednim stanie technicznym, ażeby mogła spełniać swoje funkcje, w szczególności: Zakres umowy obejmuje w szczególności zarządzanie i bieżące utrzymanie: 1. Ścieżka rowerowa: a) Całoroczne utrzymanie czystości nawierzchni ścieżki zapewniającej jej przejezdność (czyszczenie z liści, gałęzi, konarów, itp.), b) W sezonie zimowym, w przypadku sprzyjających warunków atmosferycznych, przygotowanie ścieżki umożliwiające korzystanie z trasy narciarzom biegowym, c) Pielęgnacja zieleni wzdłuż trasy i przy punktach postojowych m.in. koszenie, przycinanie krzewów, podkrzesywanie drzew, zapewniająca jej przejezdność - skrajnia pozioma 0,75 m, pionowa 2 m. d) Prawidłowe utrzymanie poboczy wzdłuż ścieżki poprzez spryskiwanie środkiem ograniczającym wkraczanie roślinności na nawierzchnię ścieżki. e) Utrzymanie w czystości poboczy ścieżki (m.in. eliminacja śmieci). f) Czyszczenie przepustów. g) Naprawa nawierzchni ścieżki nie podlegająca gwarancji ze strony Wykonawcy infrastruktury. h) Naprawa uszkodzonych mostków, barierek, itp. i) Mycie znaków pionowych wzdłuż ścieżki (minimum dwukrotnie w ciągu roku). j) Stały dozór ścieżki, monitorowanie stanu technicznego, sygnalizowanie o zaistniałych brakach, uszkodzeniach, aktach wandalizmu itp., informowanie odpowiednich organów w tym zakresie,. 2. Punkty postojowe: a) Utrzymanie w czystości punktów postojowych w tym wiat przystankowych. b) Bieżący wywóz śmieci z koszy przy trasie ścieżki. c) Drobne naprawy konserwatorskie ( m.in. ławki, stoły, kosze na śmieci, wiaty). d) Utrzymanie toalet wraz z opróżnianiem. e) Stały dozór infrastruktury turystycznej, monitorowanie stanu technicznego, sygnalizowanie o zaistniałych brakach, uszkodzeniach, aktach wandalizmu itp., informowanie odpowiednich organów w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz-powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach