Przetargi.pl
Zarządzanie projektem pt.Marzenia się spełniają współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Szkoła Podstawowa w Wyczechach ogłasza przetarg

  • Adres: 77-326 Wyczechy, Wyczechy 29
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 83 33 28 , fax. 059 83 333 28
  • Data zamieszczenia: 2010-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Wyczechach
    Wyczechy 29 29
    77-326 Wyczechy, woj. pomorskie
    tel. 059 83 33 28, fax. 059 83 333 28
    REGON: 00112681000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czarne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka administracyjna Gminy Czarne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie projektem pt.Marzenia się spełniają współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zarządzania projektem tj. pełnienie funkcji Koordynatora Projektu, Asystenta ds. rozliczeń oraz Specjalisty ds. promocji i monitoringu w ramach projektu pt. Marzenia się spełniają realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. CZĘŚĆ I. KOORDYNATOR PROJEKTU 1 Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach 2 Koordynowanie działań projektowych; 3 Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem; 4 Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym i przepisami krajowymi i Unii Europejskiej; 5 Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu; 6 Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością; 7 Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi; 8 Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji; 9 Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego; 10 Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu; 11 Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem; 12 Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów; 13 Nadzorowanie terminowego sporządzania wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników; 14 Nadzorowanie przygotowania i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych; 15 Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej; 16 Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników; 17 Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu; 18 Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu; 19 Obecność podczas kontroli projektu; 20 Współpraca z nauczycielami w zakresie przygotowania szczegółowych programów zajęć; 21 Nadzorowanie przebiegu zajęć; 22 Nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych; 23 Nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć; 24 Nadzór nad zaprojektowaniem ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji; 25 Nadzór na monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja; 26 Kontrola wydatkowania środków; 27 Aktywne wspieranie działań na rzecz równości płci i angażowanie w nie cały zespół projektowy. 28 Katalogowanie beneficjentów Projektu; 29 Prowadzenie i nadzór nad sprawozdawczością w systemie PEFS; CZĘŚĆ II - ASYSTENT DS. ROZLICZEŃ 1 Wspieranie działań Koordynatora w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu; 2 Sporządzenie sprawozdań okresowych; 3 Prowadzenie dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi, w tym opisywanie faktur; 4 Współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu z Głównym Księgowym Szkoły Podstawowej w Wyczechach 5 Współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą; 6 Kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu; 7 Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi; 8 Zatwierdzanie kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi; 9 Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu; 10 Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu; 11 Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia; 12 Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania; 13 Nadzór nad płatnościami dla wykonawców; 14 Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu; 15 Współpraca z Koordynatorem Projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji; 16 Współpraca z organami kontrolującymi. CZĘŚĆ III - SPECJALISTA DS. MONITORINGU I PROMOCJI 1 Przygotowanie raportów pokontrolnych oraz zaleceń i rekomendacji mających na celu właściwą realizację merytoryczną Projektu; 2 Przedstawianie Koordynatorowi na bieżąco sprawozdań o stanie realizacji zadań i o wynikłych nieprawidłowościach; 3 Współpraca z nauczycielami w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników; 4 Współpraca z asystentem ds. rozliczeń finansowych w zakresie przygotowania części merytorycznej sprawozdań oraz wniosków o płatność; 5 Współpraca z Koordynatorem w sprawie rekrutacji i promocji 6 Przygotowanie planu oraz metod i narzędzi monitorowania realizacji Projektu; 7 Przygotowanie, rozprowadzenie i zbieranie kwestionariuszy monitorujących oraz opracowywanie i przedstawianie wyników Koordynatorowi wraz z rekomendacjami zmian; 8 Katalogowanie i archiwizowanie dokumentów związanych z bieżącym monitorowaniem oraz ewaluacją Projektu; 9 Monitorowanie Beneficjentów Ostatecznych 10 Opracowanie ulotek i plakatów promocyjnych 11 Opracowanie ogłoszeń w prasie; 12 Organizacja spotkania inauguracyjnego i konferencji na zakończenie projektu; 13 Oznakowanie wszelkich materiałów drukowanych, materiałów do zajęć, zakupionego w ramach projektu sprzętu zgodnie z wytycznymi w tym zakresie, 14 Prowadzenie i aktualizacja strony internetowej projektu, 15 Kontrola poprawności prowadzonej dokumentacji (listy obecności, potwierdzenia odbioru, dzienniki zajęć) Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy we wszystkie dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem Projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie w pracy w projektach realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czarne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach