Przetargi.pl
Zarządzanie projektem pn.E- szansa dla mieszkańców Gminy Puck zagrożonych wykluczeniem cyfrowym Zadanie 1 - pracownik ds. promocji i rozliczania projektu. Zadanie 2 - Pracownik ds. rekrutacji i sprawozdawczości. Zadanie 3 - Pracownik ds. finansowo księgowych.

Urząd Gminy Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. 10 Lutego 29
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6732096 w. 40 , fax. 058 6732737
  • Data zamieszczenia: 2011-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Puck
    ul. 10 Lutego 29 29
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 058 6732096 w. 40, fax. 058 6732737
    REGON: 19051973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminapuck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie projektem pn.E- szansa dla mieszkańców Gminy Puck zagrożonych wykluczeniem cyfrowym Zadanie 1 - pracownik ds. promocji i rozliczania projektu. Zadanie 2 - Pracownik ds. rekrutacji i sprawozdawczości. Zadanie 3 - Pracownik ds. finansowo księgowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 ZADANIA PRACOWNIKA D/S. PROMOCJI I ROZLICZANIA PROJEKTU Przygotowanie materiałów promocyjnych Przygotowywanie i przeprowadzanie rozpoznania rynku w zakresie materiałów promocyjnych Zachowanie zgodności realizacji projektu zgodnie z wytycznymi w zakresie promocji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wdrażanie i nadzór nad przestrzeganiem wytycznych w zakresie promocji projektu finansowanego w ramach POIG Przygotowanie materiałów informacyjnych i ogłoszeń prasowych odnośnie projektu Organizowanie spotkań i konferencji Współpraca z koordynatorem i księgowym projektu w przygotowaniu wniosków o płatność, Przeprowadzanie ewaluacji Zastępowanie koordynatora projektu w czasie jego nieobecności. Wykonywanie innych zadań dot. promocji i rozliczania wynikające z umowy o dofinansowanie projektu Zadanie 2 ZADANIE PRACOWNIKA DS. REKRUTACJI I SPRAWOZDAWCZOŚCI Opracowanie wzorów dokumentów rekrutacyjnych (ogłoszenie rekrutacji) i wstępną ocenę złożonych wniosków Opracowanie regulaminu wyboru beneficjentów ostatecznych, Udzielenie informacji dot. realizowanego projektu potencjalnym beneficjentom ostatecznym Współpraca w zakresie opracowania umów użyczenia sprzętu komputerowego (podpisywanie umów z BO) Organizacja dostawy komputerów i szerokopasmowego Internetu dla beneficjentów ostatecznych Zbieranie danych i sporządzanie sprawozdań Pomiar rezultatów Monitoring realizacji projektu Kwartalne lub półroczne kontrolowanie ostatecznych odbiorców w celu prawidłowej realizacji projektu w tym kontrola i monitoringu sprzętu i działania Internetu Wykonywanie innych zadań kontrolno monitoringowych wynikających z umowy o dofinansowanie projektu Zadanie 3 ZADANIA PRACOWNIKA DS. FINANSOWO KSIEGOWYCH prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej zgodnie z wymogami dotyczącymi ewidencji środków unijnych ze szczególnym uwzględnieniem obowiązujący wytycznych wynikających z umowy o dofinansowanie projektu dekretacja i ewidencjonowanie dokumentów księgowyc archiwizowanie dokumentów odpowiedzialność formalno-rachunkowa, opisywanie faktur i innych dokumentów do wypłaty przygotowywanie wniosków o zaangażowanie środków sporządzanie planu finansowego projektu sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej przygotowywanie dyspozycji przelewu wykonywanie innych zadań finansowo- księgowych zgodnie z umową o dofinansowanie projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina.puck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach