Urząd Gminy Puck ogłasza przetarg
- Adres: 84-100 Puck, ul. 10 Lutego 29
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6732096 w. 40 , fax. 058 6732737
- Data zamieszczenia: 2011-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Puck
ul. 10 Lutego 29 29
84-100 Puck, woj. pomorskie
tel. 058 6732096 w. 40, fax. 058 6732737
REGON: 19051973700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminapuck.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie projektem pn.E- szansa dla mieszkańców Gminy Puck zagrożonych wykluczeniem cyfrowym Zadanie 1 - pracownik ds. promocji i rozliczania projektu. Zadanie 2 - Pracownik ds. rekrutacji i sprawozdawczości. Zadanie 3 - Pracownik ds. finansowo księgowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1 ZADANIA PRACOWNIKA D/S. PROMOCJI I ROZLICZANIA PROJEKTU Przygotowanie materiałów promocyjnych Przygotowywanie i przeprowadzanie rozpoznania rynku w zakresie materiałów promocyjnych Zachowanie zgodności realizacji projektu zgodnie z wytycznymi w zakresie promocji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wdrażanie i nadzór nad przestrzeganiem wytycznych w zakresie promocji projektu finansowanego w ramach POIG Przygotowanie materiałów informacyjnych i ogłoszeń prasowych odnośnie projektu Organizowanie spotkań i konferencji Współpraca z koordynatorem i księgowym projektu w przygotowaniu wniosków o płatność, Przeprowadzanie ewaluacji Zastępowanie koordynatora projektu w czasie jego nieobecności. Wykonywanie innych zadań dot. promocji i rozliczania wynikające z umowy o dofinansowanie projektu Zadanie 2 ZADANIE PRACOWNIKA DS. REKRUTACJI I SPRAWOZDAWCZOŚCI Opracowanie wzorów dokumentów rekrutacyjnych (ogłoszenie rekrutacji) i wstępną ocenę złożonych wniosków Opracowanie regulaminu wyboru beneficjentów ostatecznych, Udzielenie informacji dot. realizowanego projektu potencjalnym beneficjentom ostatecznym Współpraca w zakresie opracowania umów użyczenia sprzętu komputerowego (podpisywanie umów z BO) Organizacja dostawy komputerów i szerokopasmowego Internetu dla beneficjentów ostatecznych Zbieranie danych i sporządzanie sprawozdań Pomiar rezultatów Monitoring realizacji projektu Kwartalne lub półroczne kontrolowanie ostatecznych odbiorców w celu prawidłowej realizacji projektu w tym kontrola i monitoringu sprzętu i działania Internetu Wykonywanie innych zadań kontrolno monitoringowych wynikających z umowy o dofinansowanie projektu Zadanie 3 ZADANIA PRACOWNIKA DS. FINANSOWO KSIEGOWYCH prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej zgodnie z wymogami dotyczącymi ewidencji środków unijnych ze szczególnym uwzględnieniem obowiązujący wytycznych wynikających z umowy o dofinansowanie projektu dekretacja i ewidencjonowanie dokumentów księgowyc archiwizowanie dokumentów odpowiedzialność formalno-rachunkowa, opisywanie faktur i innych dokumentów do wypłaty przygotowywanie wniosków o zaangażowanie środków sporządzanie planu finansowego projektu sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej przygotowywanie dyspozycji przelewu wykonywanie innych zadań finansowo- księgowych zgodnie z umową o dofinansowanie projektu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina.puck.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprawowania funkcji zewnętrznego koordynatora projektu DAIMON odpowiedzialnego za komunikację w Projekcie współfinansowanym ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2014-2020..
Dodano: 2016-04-11 - Usługa sprawowania funkcji zewnętrznego koordynatora projektu DAIMON odpowiedzialnego za komunikację w Projekcie współfinansowanym ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2014-2020..
Dodano: 2016-03-09 - Usługa sprawowania funkcji zewnętrznego koordynatora projektu DAIMON odpowiedzialnego za komunikację w Projekcie współfinansowanym ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2014-2020.
Dodano: 2016-02-05 - Świadczenie usług zarządzania projektem pn: System gospodarki odpadami dla metropolii trójmiejskiej poprzez pełnienie funkcji Kierownika Jednostki Realizującej Projekt.
Dodano: 2015-10-22 - Zatrudnienie kadry zarządzającej projektu w Zespole Szkół w Nowej Wsi Lęborskiej w ramach projektu pn. Bogaty będzie, kto wiedzę posiędzie
Dodano: 2014-05-22 - Zarządzanie projektem pn Program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów gimnazjów w Starzynie i Darzlubiu Zadanie 1 - Koordynator projektu, Zadanie 2 - Specjalista ds. wdrażania i obsługi finansowej projektu, Zadanie 3 - Pracownik ds. promocji, sprawozdawczości i monitoringu.
Dodano: 2014-03-21 - Pełnienie funkcji kierownika projektu oraz specjalisty ds. monitoringu zajęć Nowoczesne gimnazja w Gminie Pelplin
Dodano: 2014-03-21 - Przedmiotem postępowania jest udzielenie zam. na świadczenie na rzecz Zamawi. usługi polegającej na pełnieniu funkcji kierownika projektu Nowoczesne szkoły podstawowe w Gminie Pelplin realizowanego przez Gminę Pelplin w ramach Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Dodano: 2014-03-21 - Usługi pełnienia funkcji koordynatora i asystenta koordynatora projektu pod nazwą Przyszłość w moich rękach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-03-19 - Zarządzanie projektem pn Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów Gminy Władysławowo - szansa na sukces. Zadanie 1 - Koordynator projektu Zadanie 2 - Asystent koordynatora projektu Zadanie 3 - Specjalista do spraw rozliczeń
Dodano: 2014-02-20