Przetargi.pl
Zarządzanie projektem pn.: Nauka dziś - lepsze jutro. Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla gimnazjalistów z Gminy Krokowa

Gmina Krokowa ogłasza przetarg

  • Adres: 84-110 Krokowa, ul. Szkolna 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 675 41 00 , fax. 0-58 675 41 01
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krokowa
    ul. Szkolna 2 2
    84-110 Krokowa, woj. pomorskie
    tel. 0-58 675 41 00, fax. 0-58 675 41 01
    REGON: 19167552800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krokowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie projektem pn.: Nauka dziś - lepsze jutro. Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla gimnazjalistów z Gminy Krokowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt pn.: Nauka dziś - lepsze jutro. Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla gimnazjalistów z Gminy Krokowa będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Niniejszy projekt zakłada realizację programów rozwojowych 2 szkół gimnazjalnych w Krokowej i Wierzchucinie. W ramach projektu 546 uczniów weźmie udział w zajęciach dodatkowych z wykorzystaniem ICT wzmacniających kompetencje matematyczne, zajęciach Gimnazjalista eksperymentuje - wzmacniających kompetencje naukowo - techniczne oraz zajęciach -Z angielskim na Ty- wzmacniających kompetencje z zakresu języka angielskiego. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie projektem w zakresie wykonywania zadań koordynatora projektu (1 osoba) oraz specjalisty ds. wdrażania projektu (1 osoba). ZADANIA KOORDYNATOR PROJEKTU Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: - nadzoru nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością, nad personelem projektu, - bieżącego kontaktu z Instytucją Pośredniczącą i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu, - nawiązania współpracy i nadzoru nad pracą wykonawców zadań, zakup sprzętu, materiałów dydaktycznych, - zatwierdzanie płatności w zakresie merytorycznym, - zapewnienia terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, sprawowania całościowego nadzoru nad realizacją projektu, - zarządzania planowanymi działaniami projektowymi, - prowadzenia dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy, - organizacji i monitoringu zadań wynikających z wniosku i harmonogramu projektu, - organizacji dodatkowych elementów związanych z realizacja zajęć przewidzianych w ramach projektu, - nadzoru nad bieżącą dokumentacją projektu, - dokonywania systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, - wprowadzania zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - reprezentowania projektu na zewnątrz, - akceptacji wniosków o płatność, - kontroli i nadzoru nad monitoringiem realizacji projektu oraz sprawozdawczością (kontrola terminów) w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. ZADANIA SPECJALISTY DS. WDRAŻANIA PROJEKTU Realizacja zadań obejmuje udział w zadaniach związanych z wdrażaniem projektu zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: - przygotowanie organizacyjne zajęć dodatkowych, - dobór nauczycieli i nadzór nad ich pracą, - nadzoru nad opracowaniem wniosków o płatność, - organizacji i realizacji działań informacyjno-promocyjnych projektu, - administracja podstrony internetowej projektu, - zapewnienia terminowości realizowanych zadań, - dystrybucja materiałów promocyjnych, - organizacja spotkań informacyjnych dla mieszkańców Gminy Krokowa, - prowadzenie dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy, - nadzór nad bieżącą dokumentacją i zarządzaniem budżetem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 23 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę związaną z zarządzaniem projektem z zakresu edukacji dzieci i młodzieży, realizowanym przez jednostkę samorządu terytorialnego, współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, o wartości projektu co najmniej 300 000,00 zł, b) odpowiednio dysponują lub będzie im udostępniony sprzęt komputerowy z oprogramowaniem, niezbędnym do wykonywania powierzonych zadań, w ilości po 1 szt. na każdą część zamówienia, c) dysponują lub będą im udostępnione osoby do wykonania zamówienia posiadające następujące kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie: KOORDYNATOR PROJEKTU (1 osoba): - posiada znajomość obsługi pakietu MS OFFICE, Internetu oraz generatora wniosków PO KL, - uczestniczył w realizacji co najmniej 2 projektów z zakresu edukacji dzieci i młodzieży, realizowanych przez jednostkę-ki samorządu terytorialnego, współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na stanowisku kierownika projektu, zastępcy kierownika projektu, koordynatora projektu, zastępcy koordynatora projektu, w tym jednego projektu o wartości co najmniej 3000 000 zł, - posiada wyższe wykształcenie; SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA PROJEKTU (1 osoba): - posiada znajomość obsługi pakietu MS OFFICE, Internetu, w tym administrowania strony internetowej oraz generatora wniosków PO KL, - uczestniczył w realizacji co najmniej 2 projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na stanowisku kierownika projektu, zastępcy kierownika projektu, koordynatora projektu, zastępcy koordynatora projektu lub specjalisty, z czego w minimum jednym z zakresu edukacji dzieci i młodzieży realizowanym przez jednostkę-ki samorządu terytorialnego i o wartości co najmniej 300 000 zł, - posiada wyższe wykształcenie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez osoby fizyczne, nieprowadzące działalności gospodarczej, doświadczenie osoby będzie traktowane tożsamo z doświadczeniem wykonawcy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły -spełnia/nie spełnia- na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawcę w celu ich potwierdzenia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki pkt 2 i 3 mogą spełniać łącznie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załączników nr 2 i 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (nie dotyczy osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej - w takim przypadku wskazane jest załączenie odpowiedniej informacji o nie prowadzeniu działalności gospodarczej), 3) zgodny z treścią załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 4) zgodny z treścią załącznika nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty określone w pkt 2, 5 oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, można złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Pozostałe oświadczenia i dokumenty należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - należy złożyć pełnomocnictwo ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - każdy z wykonawców składa oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone wyżej w pkt 1 na załączniku nr 3 i dokumenty określone wyżej w pkt 2, natomiast pozostałe dokumenty mogą być wspólne. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to wymagane dokumenty składa odpowiednio do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krokowa.pl (zakładka przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach