Przetargi.pl
Zarządzanie projektem pn.: Młodzi mieszkańcy Pucka-bez barier szkolnych

Gmina Miasta Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. 1 Maja 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6730500, 6730534 , fax. 058 6730533
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Puck
    ul. 1 Maja 13 13
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 058 6730500, 6730534, fax. 058 6730533
    REGON: 00052624500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.puck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie projektem pn.: Młodzi mieszkańcy Pucka-bez barier szkolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zarządzanie projektem pn.: Młodzi mieszkańcy Pucka-bez barier szkolnych. Zadanie 1:Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu. Zadanie 2:Pełnienie funkcji Specjalisty ds. Wdrażania Projektu. Zadania Koordynatora Projektu: Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonaie projektu w tym: -nadzoru nad całością prac związanych z realizają projektu i ich jakością, nad personelem projektu, -bieżącego kontaktu z Instytucją Pośredniczącą i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu, -nawiązania współpracy i nadzoru nad pracą wykonawców zadań, zakup sprzętu, materiałów dydaktycznych, -dobór personelu projektowego, -zatwierdzenie płatności w zakresie merytorycznym, -odbiór wykonywanej pracy przez personel projektowy, -zapewnienia terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, sprawowania całościowego nadzoru nad realizacją projektu, -zarządzania planowanymi działaniami projektowymi, -prowadzenia dokumentacji projektowej w oparciu o obowiazujące zapisy, -organizacji i monitoringu zadań wynikających z wniosku i harmonogramu projektu, -organizacji dodatkowych elementów związanych z realizacją zajęć przewidzianych w ramach projektu, -nadzoru nad bieżącą dokumentacją projektu, -dokonywania systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, -wprowadzania zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, -reprezentowania projektu na zewnątrz, -akceptacji wniosków o łatność, -kontroli i nadzoru nad monitoringiem realizacji projektu oraz sprawozdawczością (kontrola terminów) w oparciu o obowiązujące zpisy w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zadania Specjalisty ds. Wdrażania Projektu: Realizacja zadań obejmuje udział w zadaniach związanych z wdrażaniem projektu zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jst do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: -przygotowania organizacyjnego zajęć, -dobór nauczycieli i nadzór nad ich pracą, -nadzoru nad opracowaniem wniosków o płatność, -organizacji i realizacji działań informacyjno-promocyjnych projektu, -dystrybucja materiałów promocyjnych, -administracja podstrony internetowej projektu, -zapewnienia terminowości realizowanych zadań, -organizacja wycieczek dla beneficjentów, -prowadzenie dikumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy, -nadzór nad biżącą dokumntacją i zarządzaniem budżetem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają upawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a)wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamoweinia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej dwie usługi, z czego minimum jedną związaną z realizacją pojektu z zakresu edukacji dzieci i młodzieży, realizowane przez jednostkę/jednostki samorzadu terytorialnego, współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Spolecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w tym minimum w jednym projkcie o wartości co najmniej 400.000,-zł. b)odpowiednio dysponują lub będzie im udostepniony sprzęt komputerowy z oprogrmowaniem, niezbędnym do wykonywania powierzonych zadań, w ilości po 1 szt. na każdą część zamowienia, c)dysponują lub będą im udostępnione osoby do wykonania zamówienia posiadające nastepujące kwalifikacje, doświadczenie i wyksztalcenie: KOORDYNATOR PROJEKTU (1 osoba): -posiada znajomość obsługi pakietu MS OFFICE, Internetu oraz generatora wniosków PO KL., -uczestniczył w realizacji minimum 2 projektów współfinasowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Fundszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z zakresu edukacji dzieci i młodzieży na stanowisku kierownika projektu/zastepcy kierownika projeku, koordynatora projektu/zstepcy koordynatora projektu lub specjalisty, realizowanych przez jednostę/ki samorządu terytorialnego, -pełnił funkcję kierownika projektu/zastępcy kierownika projektu, koordynatora projektu/zastępcy koordynatora projektu w minimum jednym projekcie z zakresu edukacji dzieci i mlodzieży realizowanym przez jednostkę samorzadu terytorialnego o wartości co najmniej 500.000,-zł. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, -posiada wyższe wyksztalcenie. SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA PROJEKTU (1 osoba): -posiada znajomośc obslugi pakietu MS OFFICE, Internetu w tym administrowania strony internetowej oraz generatora wniosków PO KL., -uczestniczył w realizacji minimum 2 projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z czego minimum w jednym z zakresu edukacji dzieci i młodzieży, na stanowisku kierownika projektu/zastepcy kierownika projektu, kordynatora projektu/zastepcy koordynatora projektu lub specjalisty, realizowanych przez jednostkę/ki samorzadu terytorialnego, -pełnił funkcję kierownika projektu/zastepcy kierownika projektu, koordynatora projektu/zastepcy koordynatora projektu lub specjalisty w minimum jednym projekcie z zakresu edukacji dzieci i młodzieży realizowanym przez jednostkę samorządu terytorialnego o wartości co najmniej 400.000,-zł. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, -posiada wyższe wyksztacenie. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zgodne z treścią załączników 2 i 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2)aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert-nie dotyczy osób fizycznych nieprowadzacych działalnosci gospodarczej, 3)zgodny z treścią załącznika nr 4 do specyfiakcji istonych warunków zamówienia wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamwienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, 4)zgodny z treścią załącznika nr 5 do specyfiakcji istotnych warunków zamówienia wykaz osób, ktorymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wyksztalcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.miasto.puck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach