Gmina Miasta Puck ogłasza przetarg
- Adres: 84-100 Puck, ul. 1 Maja 13
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6730500, 6730534 , fax. 058 6730533
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Puck
ul. 1 Maja 13 13
84-100 Puck, woj. pomorskie
tel. 058 6730500, 6730534, fax. 058 6730533
REGON: 00052624500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.puck.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie projektem pn.: Młodzi mieszkańcy Pucka-bez barier szkolnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zarządzanie projektem pn.: Młodzi mieszkańcy Pucka-bez barier szkolnych. Zadanie 1:Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu. Zadanie 2:Pełnienie funkcji Specjalisty ds. Wdrażania Projektu. Zadania Koordynatora Projektu: Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonaie projektu w tym: -nadzoru nad całością prac związanych z realizają projektu i ich jakością, nad personelem projektu, -bieżącego kontaktu z Instytucją Pośredniczącą i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu, -nawiązania współpracy i nadzoru nad pracą wykonawców zadań, zakup sprzętu, materiałów dydaktycznych, -dobór personelu projektowego, -zatwierdzenie płatności w zakresie merytorycznym, -odbiór wykonywanej pracy przez personel projektowy, -zapewnienia terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, sprawowania całościowego nadzoru nad realizacją projektu, -zarządzania planowanymi działaniami projektowymi, -prowadzenia dokumentacji projektowej w oparciu o obowiazujące zapisy, -organizacji i monitoringu zadań wynikających z wniosku i harmonogramu projektu, -organizacji dodatkowych elementów związanych z realizacją zajęć przewidzianych w ramach projektu, -nadzoru nad bieżącą dokumentacją projektu, -dokonywania systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, -wprowadzania zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, -reprezentowania projektu na zewnątrz, -akceptacji wniosków o łatność, -kontroli i nadzoru nad monitoringiem realizacji projektu oraz sprawozdawczością (kontrola terminów) w oparciu o obowiązujące zpisy w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zadania Specjalisty ds. Wdrażania Projektu: Realizacja zadań obejmuje udział w zadaniach związanych z wdrażaniem projektu zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jst do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: -przygotowania organizacyjnego zajęć, -dobór nauczycieli i nadzór nad ich pracą, -nadzoru nad opracowaniem wniosków o płatność, -organizacji i realizacji działań informacyjno-promocyjnych projektu, -dystrybucja materiałów promocyjnych, -administracja podstrony internetowej projektu, -zapewnienia terminowości realizowanych zadań, -organizacja wycieczek dla beneficjentów, -prowadzenie dikumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy, -nadzór nad biżącą dokumntacją i zarządzaniem budżetem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają upawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a)wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamoweinia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej dwie usługi, z czego minimum jedną związaną z realizacją pojektu z zakresu edukacji dzieci i młodzieży, realizowane przez jednostkę/jednostki samorzadu terytorialnego, współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Spolecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w tym minimum w jednym projkcie o wartości co najmniej 400.000,-zł. b)odpowiednio dysponują lub będzie im udostepniony sprzęt komputerowy z oprogrmowaniem, niezbędnym do wykonywania powierzonych zadań, w ilości po 1 szt. na każdą część zamowienia, c)dysponują lub będą im udostępnione osoby do wykonania zamówienia posiadające nastepujące kwalifikacje, doświadczenie i wyksztalcenie: KOORDYNATOR PROJEKTU (1 osoba): -posiada znajomość obsługi pakietu MS OFFICE, Internetu oraz generatora wniosków PO KL., -uczestniczył w realizacji minimum 2 projektów współfinasowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Fundszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z zakresu edukacji dzieci i młodzieży na stanowisku kierownika projektu/zastepcy kierownika projeku, koordynatora projektu/zstepcy koordynatora projektu lub specjalisty, realizowanych przez jednostę/ki samorządu terytorialnego, -pełnił funkcję kierownika projektu/zastępcy kierownika projektu, koordynatora projektu/zastępcy koordynatora projektu w minimum jednym projekcie z zakresu edukacji dzieci i mlodzieży realizowanym przez jednostkę samorzadu terytorialnego o wartości co najmniej 500.000,-zł. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, -posiada wyższe wyksztalcenie. SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA PROJEKTU (1 osoba): -posiada znajomośc obslugi pakietu MS OFFICE, Internetu w tym administrowania strony internetowej oraz generatora wniosków PO KL., -uczestniczył w realizacji minimum 2 projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z czego minimum w jednym z zakresu edukacji dzieci i młodzieży, na stanowisku kierownika projektu/zastepcy kierownika projektu, kordynatora projektu/zastepcy koordynatora projektu lub specjalisty, realizowanych przez jednostkę/ki samorzadu terytorialnego, -pełnił funkcję kierownika projektu/zastepcy kierownika projektu, koordynatora projektu/zastepcy koordynatora projektu lub specjalisty w minimum jednym projekcie z zakresu edukacji dzieci i młodzieży realizowanym przez jednostkę samorządu terytorialnego o wartości co najmniej 400.000,-zł. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, -posiada wyższe wyksztacenie. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zgodne z treścią załączników 2 i 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2)aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert-nie dotyczy osób fizycznych nieprowadzacych działalnosci gospodarczej, 3)zgodny z treścią załącznika nr 4 do specyfiakcji istonych warunków zamówienia wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamwienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, 4)zgodny z treścią załącznika nr 5 do specyfiakcji istotnych warunków zamówienia wykaz osób, ktorymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wyksztalcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.miasto.puck.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprawowania funkcji zewnętrznego koordynatora projektu DAIMON odpowiedzialnego za komunikację w Projekcie współfinansowanym ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2014-2020..
Dodano: 2016-04-11 - Usługa sprawowania funkcji zewnętrznego koordynatora projektu DAIMON odpowiedzialnego za komunikację w Projekcie współfinansowanym ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2014-2020..
Dodano: 2016-03-09 - Usługa sprawowania funkcji zewnętrznego koordynatora projektu DAIMON odpowiedzialnego za komunikację w Projekcie współfinansowanym ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2014-2020.
Dodano: 2016-02-05 - Świadczenie usług zarządzania projektem pn: System gospodarki odpadami dla metropolii trójmiejskiej poprzez pełnienie funkcji Kierownika Jednostki Realizującej Projekt.
Dodano: 2015-10-22 - Zatrudnienie kadry zarządzającej projektu w Zespole Szkół w Nowej Wsi Lęborskiej w ramach projektu pn. Bogaty będzie, kto wiedzę posiędzie
Dodano: 2014-05-22 - Zarządzanie projektem pn Program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów gimnazjów w Starzynie i Darzlubiu Zadanie 1 - Koordynator projektu, Zadanie 2 - Specjalista ds. wdrażania i obsługi finansowej projektu, Zadanie 3 - Pracownik ds. promocji, sprawozdawczości i monitoringu.
Dodano: 2014-03-21 - Pełnienie funkcji kierownika projektu oraz specjalisty ds. monitoringu zajęć Nowoczesne gimnazja w Gminie Pelplin
Dodano: 2014-03-21 - Przedmiotem postępowania jest udzielenie zam. na świadczenie na rzecz Zamawi. usługi polegającej na pełnieniu funkcji kierownika projektu Nowoczesne szkoły podstawowe w Gminie Pelplin realizowanego przez Gminę Pelplin w ramach Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Dodano: 2014-03-21 - Usługi pełnienia funkcji koordynatora i asystenta koordynatora projektu pod nazwą Przyszłość w moich rękach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-03-19 - Zarządzanie projektem pn Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów Gminy Władysławowo - szansa na sukces. Zadanie 1 - Koordynator projektu Zadanie 2 - Asystent koordynatora projektu Zadanie 3 - Specjalista do spraw rozliczeń
Dodano: 2014-02-20