Gmina Moszczenica ogłasza przetarg
- Adres: 97-310 Moszczenica, ul. Kosowska 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6169570 , fax. 044 6169625
- Data zamieszczenia: 2011-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
ul. Kosowska 1 1
97-310 Moszczenica, woj. łódzkie
tel. 044 6169570, fax. 044 6169625
REGON: 59064794800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszczenica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie projektem pn. INICJATYWA WARUNKIEM ROZWOJU finansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI - Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 - Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z: - koordynowaniem projektem, - wykonywaniem funkcji asystenta koordynatora, - obsługą księgową oraz rozliczeniem projektu 2. Projekt pn. INICJATYWA WARUNKIEM ROZWOJU finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI - Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 - Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia. Projekt zakłada rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej przez 33 osoby. Cel ten realizowany jest poprzez podjęcie następujących działań w projekcie: - warsztaty Zostań Rockefellerem, - szkolenie ABC przedsiębiorczości zakończone rozdaniem certyfikatów, - dotacje na podjęcie działalności gospodarczej w wysokości do 40 tys. zł, - wsparcie pomostowe przez okres 6 pierwszych miesięcy prowadzenia działalności, - specjalistyczne wsparcie doradcze. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej. Na poszczególne części zamówienia tj. - I. koordynowanie projektu, - II. wykonywaniem funkcji asystenta koordynatora, - III. rozliczeniem projektu Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia: Część I Do zadań koordynatora projektu należeć będzie: - koordynacja wszystkich działań w projekcie, - zgodność realizacji z założonym planem finansowym i przyjętym harmonogramem, - nadzór nad rekrutacją BO, - nadzór nad promocją projektu, - zarządzanie czasem, budżetem i przepływem informacji, - utrzymanie kontaktów z Instytucją Wdrażającą i opiekunem projektu, - zatwierdzanie wszystkich dokumentów, - udział w kontrolach Beneficjentów Ostatecznych - prowadzenie sprawozdawczości i monitoringu projektu, - wprowadzanie zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych POKL, - wykonywanie powierzonych obowiązków w biurze projektu od poniedziałku do piątku w godz.09:00 - 13:00. - wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. od dnia 01.04.2011 r. do dnia 31.03.2012 r. we wszystkie dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w razie potrzeby również w godzinach popołudniowych. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem Projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Część II Do zadań asystenta koordynatora należeć będzie: - rekrutacja - uczestnictwo w wyborze ostatecznych Beneficjentów pomocy zakwalifikowanych do uczestnictwa w Projekcie - udzielanie szczegółowych informacji uczestnikom projektu oraz utrzymywanie kontaktu z BO - współuczestnictwo w przygotowaniu ewaluacji projektu - monitorowanie wskaźników i rezultatów projektu - prowadzenie dokumentacji projektu - obsługa biura projektu - współuczestnictwo w opracowaniu sprawozdawczości - utrzymywanie kontaktów z IP2 - współuczestnictwo w procesie kontrolnym BO - wykonywanie powierzonych obowiązków w biurze projektu od poniedziałku do piątku w godz.09:00 - 13:00. - Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. od dnia 01.04.2011 r. do dnia 31.03.2012 r. we wszystkie dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w razie potrzeby również w godzinach popołudniowych. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem Projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. CZĘŚĆ 3 NAZWA Specjalista ds. rozliczeń Do zadań specjalisty ds. rozliczeń należeć będzie: - Przygotowanie dokumentacji finansowej i sporządzanie wniosków o płatność - Współuczestnictwo w procesie kontrolnym BO - Akceptacja, merytoryczna i finansowa obsługa umów dla BO o przyznanie wsparcia na uruchomienie działalności gospodarczej - Akceptacja, merytoryczna i finansowa obsługa umów dla BO o przyznanie wsparcia pomostowego - Sporządzanie wniosków o płatność - Opis faktur i rachunków - Przygotowanie dokumentacji finansowej - Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. od dnia 01.04.2011 r. do dnia 31.03.2012 r. we wszystkie dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w razie potrzeby również w godzinach popołudniowych. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem Projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moszczenica.bipst.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie funkcji : kierownika projektu, specjalisty ds. promocji, specjalisty ds. zamówień publicznych z funkcją asystenta projektu i specjalisty ds. finansów w ramach projektu pn. Kompleksowy program zmniejszenia zachorowalności na choroby związane ze stylem życia na obszarze powiatu wieruszowskiego. Program PL 13. Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu.
Dodano: 2015-02-04 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu Dobry zawód - lepsza przyszłość współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Łęczycy
Dodano: 2014-05-09 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach programu Erasmus+Kształcenie i szkolenia zawodowe - akcja 1 Mobilność uczniów w Zespole Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka w Zgierzu
Dodano: 2014-03-07 - Realizacja projektu: Edukacja dla przyszłości w zakresie realizacji zadania - Zarządzanie projektem
Dodano: 2014-01-17 - Świadczenie usług związanych z zarządzaniem na stanowisku Koordynatora projektu: ZAWÓD PRZEPUSTKĄ DO LEPSZEGO JUTRA
Dodano: 2013-10-29 - Zakup usługi zarządzania projektem pn. Nowe jutro, lepsze jutro - kompleksowy system doskonalenia Nauczycieli i Dyrektorów w Powiecie Tomaszowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Dodano: 2013-08-22 - Pełnienie funkcji Koordynatora projektu (zadanie nr 1 ) oraz Asystenta koordynatora (zadanie nr 2) do realizacji projektu pn. -Patrząc w przyszłość- w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
Dodano: 2013-07-25 - Pełnienie funkcji kierownika projektu POKL.01.05.00-00-152/12 - Stworzenie żłobka w Głuchowie
Dodano: 2013-07-12 - Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta koordynatora do projektu ,Dać szansę,
Dodano: 2013-07-08 - Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora do projektu ,Dać szansę,
Dodano: 2013-07-08