Przetargi.pl
Zarządzanie projektem pn. INICJATYWA WARUNKIEM ROZWOJU finansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI - Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 - Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 97-310 Moszczenica, ul. Kosowska 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6169570 , fax. 044 6169625
  • Data zamieszczenia: 2011-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    ul. Kosowska 1 1
    97-310 Moszczenica, woj. łódzkie
    tel. 044 6169570, fax. 044 6169625
    REGON: 59064794800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszczenica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie projektem pn. INICJATYWA WARUNKIEM ROZWOJU finansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI - Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 - Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z: - koordynowaniem projektem, - wykonywaniem funkcji asystenta koordynatora, - obsługą księgową oraz rozliczeniem projektu 2. Projekt pn. INICJATYWA WARUNKIEM ROZWOJU finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI - Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 - Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia. Projekt zakłada rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej przez 33 osoby. Cel ten realizowany jest poprzez podjęcie następujących działań w projekcie: - warsztaty Zostań Rockefellerem, - szkolenie ABC przedsiębiorczości zakończone rozdaniem certyfikatów, - dotacje na podjęcie działalności gospodarczej w wysokości do 40 tys. zł, - wsparcie pomostowe przez okres 6 pierwszych miesięcy prowadzenia działalności, - specjalistyczne wsparcie doradcze. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej. Na poszczególne części zamówienia tj. - I. koordynowanie projektu, - II. wykonywaniem funkcji asystenta koordynatora, - III. rozliczeniem projektu Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia: Część I Do zadań koordynatora projektu należeć będzie: - koordynacja wszystkich działań w projekcie, - zgodność realizacji z założonym planem finansowym i przyjętym harmonogramem, - nadzór nad rekrutacją BO, - nadzór nad promocją projektu, - zarządzanie czasem, budżetem i przepływem informacji, - utrzymanie kontaktów z Instytucją Wdrażającą i opiekunem projektu, - zatwierdzanie wszystkich dokumentów, - udział w kontrolach Beneficjentów Ostatecznych - prowadzenie sprawozdawczości i monitoringu projektu, - wprowadzanie zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych POKL, - wykonywanie powierzonych obowiązków w biurze projektu od poniedziałku do piątku w godz.09:00 - 13:00. - wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. od dnia 01.04.2011 r. do dnia 31.03.2012 r. we wszystkie dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w razie potrzeby również w godzinach popołudniowych. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem Projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Część II Do zadań asystenta koordynatora należeć będzie: - rekrutacja - uczestnictwo w wyborze ostatecznych Beneficjentów pomocy zakwalifikowanych do uczestnictwa w Projekcie - udzielanie szczegółowych informacji uczestnikom projektu oraz utrzymywanie kontaktu z BO - współuczestnictwo w przygotowaniu ewaluacji projektu - monitorowanie wskaźników i rezultatów projektu - prowadzenie dokumentacji projektu - obsługa biura projektu - współuczestnictwo w opracowaniu sprawozdawczości - utrzymywanie kontaktów z IP2 - współuczestnictwo w procesie kontrolnym BO - wykonywanie powierzonych obowiązków w biurze projektu od poniedziałku do piątku w godz.09:00 - 13:00. - Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. od dnia 01.04.2011 r. do dnia 31.03.2012 r. we wszystkie dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w razie potrzeby również w godzinach popołudniowych. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem Projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. CZĘŚĆ 3 NAZWA Specjalista ds. rozliczeń Do zadań specjalisty ds. rozliczeń należeć będzie: - Przygotowanie dokumentacji finansowej i sporządzanie wniosków o płatność - Współuczestnictwo w procesie kontrolnym BO - Akceptacja, merytoryczna i finansowa obsługa umów dla BO o przyznanie wsparcia na uruchomienie działalności gospodarczej - Akceptacja, merytoryczna i finansowa obsługa umów dla BO o przyznanie wsparcia pomostowego - Sporządzanie wniosków o płatność - Opis faktur i rachunków - Przygotowanie dokumentacji finansowej - Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. od dnia 01.04.2011 r. do dnia 31.03.2012 r. we wszystkie dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w razie potrzeby również w godzinach popołudniowych. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem Projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moszczenica.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach