Przetargi.pl
Zarządzanie projektem - Budowa i modernizacja systemu ścieżek turystycznych w Nadleśnictwie Sława Śląska dla zabezpieczenia obszarów Natura 2000.

Nadleśnictwo Sława Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 67-410 Sława, ul. Niewidziajły 1a
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3566229 , fax. 068 3566229
  • Data zamieszczenia: 2013-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Sława Śląska
    ul. Niewidziajły 1a 1a
    67-410 Sława, woj. lubuskie
    tel. 068 3566229, fax. 068 3566229
    REGON: 97004017800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.slawaslaska.zielonagora.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie projektem - Budowa i modernizacja systemu ścieżek turystycznych w Nadleśnictwie Sława Śląska dla zabezpieczenia obszarów Natura 2000.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są Usługi zarządzania projektem - Budowa i modernizacja systemu ścieżek turystycznych w Nadleśnictwie Sława Śląska dla zabezpieczenia obszarów Natura 2000, polegające na: 1. organizacja i sprawowanie nadzoru merytorycznego i koordynacji administracyjnej nad całością projektu, 2. przygotowanie, we współpracy z Zamawiającym, dokumentów wymaganych na podstawie warunków ustalonych umową o dofinansowanie projektu, 3. opiniowanie i zarządzanie dokumentami związanymi z projektem 4. wspieranie działań Zamawiającego celem zapewnienia prawidłowej realizacji Projektu pod kątem finansowym; 5. kontrola poprawności sporządzanej przez Zamawiającego dokumentacji księgowej Projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi, w szczególności zapewnienie odpowiedniego opisywania dokumentów związanych z realizacją Projektu, zgodnie z wszelkimi wytycznymi i wymogami Instytucji Pośredniczącej, kontrola poprawności dokonanej klasyfikacji dokumentów, w tym kontrola księgowania kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, m. in. weryfikacja czy wydatki te konieczne dla wykonania zadań określonych Projektem, związane z finansowaniem umów zawartych przez Zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu Projektu i są związane z realizacją Projektu oraz udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi. 6. weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych ze wszystkich źródeł finansowania; 7. kontrola poprawności dokonanej klasyfikacji dokumentów z uwagi na: nazwę Projektu, wielkość budżetowania a wielkość zrealizowaną, źródło finansowania, pozycje budżetowe Projektu, podział na wydatki kwalifikowane, kategorie dodatkowe (zależnie od potrzeb Projektu). 8. sporządzanie wniosków o płatność wraz ze skompletowaniem wymaganych załączników i ich rozliczaniem; 9. kontrola poprawności dokumentów księgowych i finansowych Projektu, sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków; 10. sporządzanie odpowiednich sprawozdań i raportów, w szczególności na potrzeby Instytucji Pośredniczącej; 11. nadzór nad postępem realizacji Projektu w oparciu o Rzeczewy harmonogram jego relizacji, w tym nadzór nad terminowością płatności dla wykonawców; 12. współpraca z podmiotami finansującymi oraz wszelkimi podmiotami biorącymi udział w realizacji Projektu; 13. zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia do Zamawiającego w sposób umożliwiający ich skorygowanie, w tym przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu; 14. współpraca z organami kontrolującymi; 15. reprezentowanie Zamawiającego podczas czynności kontrolnych przeprowadzanych przez Instytucję Pośredniczącą w trakcie trwania realizacji projektu oraz w okresie jego trwałości, czyli do 5 lat od jego zakończenia, 16. wsparcie w zarządzaniu Projektem, w tym świadczenie nadzoru finansowego, merytorycznego i formalnego Projektu, 17. comiesięczną kontrolę zgodności bilansu finansowanego projektu, wykonaną w oparciu o zapisy księgowe; 18. sporządzanie ekspertyz i opinii w zakresie zarządzania finansowego Projektem, 19. dokonywanie odpowiedniej aktualizacji dokumentów Zamawiającego (wynikającej z postępu realizacji poszczególnych zadań objętych Projektem), które są związane z Projektem; 20. udział we wszelkich komisjach, naradach, spotkaniach Zamawiającego koniecznych w toku realizacji Projektu; 21. przygotowywanie rozliczeń Projektu; 22. przygotowanie finansowej i rzeczowej dokumentacji powykonawczej; 23. organizacja promocji projektu w zakresie i sposobie zgodnym z wymaganiami Instytucji Pośredniczącej, 24. po zakończeniu realizacji projektu przygotowanie całości dokumentacji do archiwizowania zgodnie z wymaganiami Instytucji Pośredniczącej. 25. zarządzanie projektem i jego rozliczanie musi odbywać się na zasadach i wg wymagań określonych przez Instytucję Pośredniczącą. 26 raportowanie w okresach miesięcznych Zamawiającemu postępu realizacji Projektu, w tym stwierdzonych nieprawidłowości i zagrożeń mogących wpłynąć negatywnie na dalsze etapy realizacji; 27. raportowanie i sprawozdawczość do Instytucji Pośredniczącej, zgodnie z zasadami, terminami przez nią określonymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722240001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3000 zł (słownie: trzy tysiące 00/100). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGZ S.A. nr 28 2030 0045 1110 0000 0050 4680 z dopiskiem: Wadium -Przetarg na zarządzanie projektem. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. 5. Z treści poręczenia, gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 18.07.2013r., do godz. 9 00. 7.Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wadium takie należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą. 8.Wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w ust. 3) będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed upływem terminu składania ofert (jw. w ust. 6), gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (przelew z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że Zamawiający będzie w posiadaniu wadium (wskazane jest dołączenie dowodu wpłaty do oferty). 9.Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w ust. 3) przed terminem składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium nastąpi po upływie terminu składania ofert, tj. po upływie godz. 9??, 18.07.2013r. - podlega wykluczeniu z postępowania, a oferta takiego Wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą. 10.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, stwierdzenie, czy wadium zostało wniesione przed upływem terminu składania ofert, nastąpi na podstawie dokumentu uzyskanego z banku. 11.Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe, oraz w świetle przepisu art. 45 ust. 7 ustawy wniesienie wadium w formie pieniężnej może być dokonane tylko poprzez udzieloną bankowi przez Wykonawcę dyspozycję obciążenia jego rachunku kwotą wadium i uznania tą kwotą rachunku Zamawiającego. 12.Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_slawa_slaska/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach