Przetargi.pl
Zarządzanie i utrzymanie Cmentarza Komunalnego przy ulicy Sportowej w Kostrzynie nad Odrą.

Miasto KOstrzyn nad Odrą ogłasza przetarg

  • Adres: 66470 Kostrzyn, ul. Graniczna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 727 81 47
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto KOstrzyn nad Odrą
    ul. Graniczna 2
    66470 Kostrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 727 81 47
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie i utrzymanie Cmentarza Komunalnego przy ulicy Sportowej w Kostrzynie nad Odrą.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zarządzaniu i utrzymaniu Cmentarza Komunalnego przy ulicy Sportowej w Kostrzynie nad Odrą: 1.2. Zakres usług obejmuje w szczególności: 1) w zakresie zarządzania: a) prowadzenie racjonalnej gospodarki kwaterami grzebalnymi zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza oraz obowiązującymi przepisami, b) pobieranie opłat za korzystanie z cmentarza komunalnego i urządzeń cmentarnych na zasadach określonych w §2 umowy c) ustalanie terminów i warunków pogrzebów, d) prowadzenie dokumentacji cmentarnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, e) bieżąca obsługa i konserwacja bazy danych programu komputerowego: system ewidencji grobów i zmarłych f) aktualizacja danych dotyczących cmentarza komunalnego w Kostrzynie nad Odrą w aplikacji „Interaktywny Administrator Cmentarza”, g) egzekwowanie od wykonawców usług pogrzebowych utrzymania porządku oraz usuwania nadmiaru ziemi w przypadku wykonywania grobu murowanego, h) pełnienie nadzoru nad robotami wykonywanymi bezpośrednio na terenie cmentarza i jego obiektach przez podmioty gospodarcze świadczące usługi oraz dokonywanie sprawdzenia i odbioru wykonanych robót, dokumentowanie tych robót poprzez sporządzanie protokołu z ich rozpoczęcia i zakończenia, przy czym protokoły powinny zawierać nazwiska inwestora i wykonawcy robót. 2) w zakresie utrzymania cmentarza: a) bieżące utrzymanie w czystości terenu cmentarza, a w szczególności - domu przedpogrzebowego o pow. 186,09m2, - alejek utwardzonych o powierzchni 2514 m2, - kwater grzebalnych w tym kwatery nr 25 o pow. 1.960m2 oraz kwatery nr 6 o pow. 1100m2, - poniemieckiego obelisku, - pomnika Sybiraków. b) systematyczne wykaszanie: - pasa zieleni izolacyjnej o szer. do 1 m, bezpośrednio przylegającego do ogrodzenia cmentarza od strony ul. Sportowej i parkingu przy ul. Ogrodowej, - traw na urządzonym terenie zieleni w granicach cmentarza, - zaniedbanych i przeznaczonych do likwidacji mogił, c) odchwaszczanie na bieżąco nieutwardzonych alejek i terenów wokół drzew i nasadzeń, d) wykonywanie prac korekcyjno-pielęgnacyjnych drzew i żywopłotów, e) wykonywanie prac konserwacjno -remontowych infrastruktury cmentarza (obiektów, urządzeń, instalacji, ogrodzenia i alejek) w granicach bieżącego utrzymania, w tym jednorazowe malowanie wyznaczonych pomieszczeń domu przedpogrzebowego, w terminie ustalonym z Zamawiającym, f) usuwanie aktów wandalizmu na ogólnodostępnej części cmentarza, w tym domu pogrzebowym np. napisów itp., g) usuwanie opadłych liści z ogólnodostępnej części zagospodarowanej cmentarza, h) odśnieżanie, usuwanie lodu i posypywanie piaskiem utwardzonych i nieutwardzonych alejek na cmentarzu, dojścia do domu przedpogrzebowego oraz dojścia do i z parkingu na cmentarz, i) wyposażenie obiektu w niezbędną liczbę kontenerów na odpady umożliwiającą selektywną zbiórkę odpadów ulęgających biodegradacji, zawarcie umowy na bieżące ich opróżnianie oraz wywóz nieczystości z miejsc składowania odpadów stałych j) obsługę domu przedpogrzebowego, wyposażenie domu przedpogrzebowego w świeczniki, stojaki na wieńce, ławki, kwiaty i inne elementy dekoracyjne, k) usuwanie drobnych zastoisk wody opadowej (kałuże), l) oczyszczanie dachu domu pogrzebowego oraz rynien ze śniegu i liści, ł) niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania napraw i remontów przekraczających bieżące utrzymanie. 3) Niezależnie od obowiązków wymienionych w pkt. 1) i pkt.2) do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) zapewnienie osób i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, b) przekazywanie Zamawiającemu do dnia 31 stycznia każdego roku informacji: - o ilości miejsc pochówku, za które nie uiszczono w wymaganych przepisami terminach opłaty z tytułu korzystania z cmentarza komunalnego, - o stopniu wykorzystania miejsc grzebalnych według stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedniego oraz każdorazowo na żądanie Zamawiającego, c) zapewnienie stałego funkcjonowania cmentarzy i obsługę klientów w: - dni powszednie w godz. od 8.00 do 16.00, - sobotę, niedzielę i święta w godzinach uzgodnionych z osobami dokonującymi pochowania zwłok. Informacja o godzinach funkcjonowania administracji powinna być wywieszona na tablicy informacyjnej oraz drzwiach domu przedpogrzebowego, ł) obsługę klientów z należytą starannością, 4) Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy może zawrzeć z osobami wykonującymi prace, o których mowa w §1 ust.1 lit.h) umowę, w której określi obowiązki stron oraz sposób zabezpieczenia prawidłowości wykonania, na terenie cmentarza, robót związanych z pochowaniem zwłok lub postawieniem pomnika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr1 do SIWZ.2. Informacja o wystąpieniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług Załącznik nr 6 do SIWZ. 3 Kalkulacja ceny oferty sporządzona wg przedmiaru prac, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W celu wstępnego wskazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust.5 pkt.1,2,4 ustawy PZP, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia -wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 5 W celu wstępnego wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1b PZP Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach