Miasto KOstrzyn nad Odrą ogłasza przetarg
- Adres: 66470 Kostrzyn, ul. Graniczna
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 727 81 47
- Data zamieszczenia: 2017-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto KOstrzyn nad Odrą
ul. Graniczna 2
66470 Kostrzyn, woj. lubuskie
tel. 95 727 81 47 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie i utrzymanie Cmentarza Komunalnego przy ulicy Sportowej w Kostrzynie nad Odrą. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zarządzaniu i utrzymaniu Cmentarza Komunalnego przy ulicy Sportowej w Kostrzynie nad Odrą: 1.2. Zakres usług obejmuje w szczególności: 1) w zakresie zarządzania: a) prowadzenie racjonalnej gospodarki kwaterami grzebalnymi zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza oraz obowiązującymi przepisami, b) pobieranie opłat za korzystanie z cmentarza komunalnego i urządzeń cmentarnych na zasadach określonych w §2 umowy c) ustalanie terminów i warunków pogrzebów, d) prowadzenie dokumentacji cmentarnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, e) bieżąca obsługa i konserwacja bazy danych programu komputerowego: system ewidencji grobów i zmarłych f) aktualizacja danych dotyczących cmentarza komunalnego w Kostrzynie nad Odrą w aplikacji „Interaktywny Administrator Cmentarza”, g) egzekwowanie od wykonawców usług pogrzebowych utrzymania porządku oraz usuwania nadmiaru ziemi w przypadku wykonywania grobu murowanego, h) pełnienie nadzoru nad robotami wykonywanymi bezpośrednio na terenie cmentarza i jego obiektach przez podmioty gospodarcze świadczące usługi oraz dokonywanie sprawdzenia i odbioru wykonanych robót, dokumentowanie tych robót poprzez sporządzanie protokołu z ich rozpoczęcia i zakończenia, przy czym protokoły powinny zawierać nazwiska inwestora i wykonawcy robót. 2) w zakresie utrzymania cmentarza: a) bieżące utrzymanie w czystości terenu cmentarza, a w szczególności - domu przedpogrzebowego o pow. 186,09m2, - alejek utwardzonych o powierzchni 2514 m2, - kwater grzebalnych w tym kwatery nr 25 o pow. 1.960m2 oraz kwatery nr 6 o pow. 1100m2, - poniemieckiego obelisku, - pomnika Sybiraków. b) systematyczne wykaszanie: - pasa zieleni izolacyjnej o szer. do 1 m, bezpośrednio przylegającego do ogrodzenia cmentarza od strony ul. Sportowej i parkingu przy ul. Ogrodowej, - traw na urządzonym terenie zieleni w granicach cmentarza, - zaniedbanych i przeznaczonych do likwidacji mogił, c) odchwaszczanie na bieżąco nieutwardzonych alejek i terenów wokół drzew i nasadzeń, d) wykonywanie prac korekcyjno-pielęgnacyjnych drzew i żywopłotów, e) wykonywanie prac konserwacjno -remontowych infrastruktury cmentarza (obiektów, urządzeń, instalacji, ogrodzenia i alejek) w granicach bieżącego utrzymania, w tym jednorazowe malowanie wyznaczonych pomieszczeń domu przedpogrzebowego, w terminie ustalonym z Zamawiającym, f) usuwanie aktów wandalizmu na ogólnodostępnej części cmentarza, w tym domu pogrzebowym np. napisów itp., g) usuwanie opadłych liści z ogólnodostępnej części zagospodarowanej cmentarza, h) odśnieżanie, usuwanie lodu i posypywanie piaskiem utwardzonych i nieutwardzonych alejek na cmentarzu, dojścia do domu przedpogrzebowego oraz dojścia do i z parkingu na cmentarz, i) wyposażenie obiektu w niezbędną liczbę kontenerów na odpady umożliwiającą selektywną zbiórkę odpadów ulęgających biodegradacji, zawarcie umowy na bieżące ich opróżnianie oraz wywóz nieczystości z miejsc składowania odpadów stałych j) obsługę domu przedpogrzebowego, wyposażenie domu przedpogrzebowego w świeczniki, stojaki na wieńce, ławki, kwiaty i inne elementy dekoracyjne, k) usuwanie drobnych zastoisk wody opadowej (kałuże), l) oczyszczanie dachu domu pogrzebowego oraz rynien ze śniegu i liści, ł) niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania napraw i remontów przekraczających bieżące utrzymanie. 3) Niezależnie od obowiązków wymienionych w pkt. 1) i pkt.2) do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) zapewnienie osób i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, b) przekazywanie Zamawiającemu do dnia 31 stycznia każdego roku informacji: - o ilości miejsc pochówku, za które nie uiszczono w wymaganych przepisami terminach opłaty z tytułu korzystania z cmentarza komunalnego, - o stopniu wykorzystania miejsc grzebalnych według stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedniego oraz każdorazowo na żądanie Zamawiającego, c) zapewnienie stałego funkcjonowania cmentarzy i obsługę klientów w: - dni powszednie w godz. od 8.00 do 16.00, - sobotę, niedzielę i święta w godzinach uzgodnionych z osobami dokonującymi pochowania zwłok. Informacja o godzinach funkcjonowania administracji powinna być wywieszona na tablicy informacyjnej oraz drzwiach domu przedpogrzebowego, ł) obsługę klientów z należytą starannością, 4) Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy może zawrzeć z osobami wykonującymi prace, o których mowa w §1 ust.1 lit.h) umowę, w której określi obowiązki stron oraz sposób zabezpieczenia prawidłowości wykonania, na terenie cmentarza, robót związanych z pochowaniem zwłok lub postawieniem pomnika. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr1 do SIWZ.2. Informacja o wystąpieniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług Załącznik nr 6 do SIWZ. 3 Kalkulacja ceny oferty sporządzona wg przedmiaru prac, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W celu wstępnego wskazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust.5 pkt.1,2,4 ustawy PZP, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia -wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 5 W celu wstępnego wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1b PZP Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości w ciągach dr. woj. administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze - RDW w Kożuchowie: zad.1-m. Kożuchów, zad. 2-m. Lubsko, zad.3-m. Nowa Sól,zad.4 - m. Żagań, zad. 5 - dr. woj.nr 289
Dodano: 2024-02-26 - Utrzymanie czystości w ciągach dr woj. administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: Zad. 1 – m. Gubin, Zad. 2 – teren RDWZG, Zad. 3 – OD Kłodawa, Zad. 4 – OD Drezdenko, Zad. 5 – OD Sulęcin
Dodano: 2024-02-21 - Oczyszczanie miasta Wschowy.
Dodano: 2023-04-21 - Utrzymanie czystości na terenie miasta Nowogród Bobrzański w 2021 r.
Dodano: 2021-02-08 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Sulęcin oraz usuwania skutków zimy w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.
Dodano: 2021-01-11 - Letnie i zimowe utrzymanie dróg, placów, ścieżek rowerowych, parkingów w pasach dróg gminnych oraz przystanków komunikacji na terenie Gminy Gubin o statusie miejskim
Dodano: 2020-07-01 - Letnie i zimowe utrzymanie dróg, placów, ścieżek rowerowych, parkingów w pasach dróg gminnych oraz przystanków komunikacji na terenie Gminy Gubin o statusie miejskim
Dodano: 2020-05-25 - Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie zadanie nr 1 – teren zamiejski OD Kłodawa zadanie nr 2 – teren zamiejski OD Drezdenko zadanie nr 3 – teren zamiejski OD Sulęcin zadanie nr 4 – teren zamiejski OD Ośno Lubuskie
Dodano: 2020-04-29 - Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: zadanie nr 1 - m. Gubin, zadanie nr 2 - m. Żagań, zadanie nr 3 - m. Iłowa
Dodano: 2020-02-24 - Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie Zadanie nr 1 – teren ODW Kłodawa, teren miejski - m. Strzelce Krajeńskie, Zadanie nr 2 – teren ODW Drezdenko, teren miejski - m. Dobiegniew, m. Drezdenko, Zadanie nr 3 – teren ODW Ośno Lubuskie, teren miejski - m. Rzepin, Zadanie nr 4 – teren ODW Sulęcin, teren miejski - m. Sulęcin, m. Międzyrzecz-Bobowicko, m. Torzym, m. Lubniewice, m. Skwierzyna, zadanie nr 5 – RDW Kłodawa, teren zamiejski
Dodano: 2020-02-07