Gmina Gubin o statusie miejskim ogłasza przetarg
- Adres: 66-620 Gubin, Piastowska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, , fax. 684 558 102
- Data zamieszczenia: 2020-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin o statusie miejskim
Piastowska 24
66-620 Gubin, woj. lubuskie
tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, , fax. 684 558 102
REGON: 97077019000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gubin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Letnie i zimowe utrzymanie dróg, placów, ścieżek rowerowych, parkingów w pasach dróg gminnych oraz przystanków komunikacji na terenie Gminy Gubin o statusie miejskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest letnie i zimowe utrzymanie w czystości dróg, placów, chodników, parkingów, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych oraz przystanków komunikacji na terenie gminy Gubin o statusie miejskim przy użyciu materiałów i narzędzi własnych Wykonawcy. W zakresie zimowego utrzymania na terenie gminy Gubin o statusie miejskim będą wykonywane na drogach gminnych następujące czynności (usuwanie śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń), w tym: 1. Przyjmuje się zimowe utrzymanie w terminach a) od 16 listopada 2020 r. do 15 marca 2021 r. b) od 16 listopada 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. W przypadku zmiany warunków atmosferycznych, powyższe terminy mogą ulec zmianie, co nie wpływa na zmianę zapisów umowy. 2. Mechaniczne i ręczne utrzymanie w czystości nawierzchni dróg w tym jezdni, placów, chodników, parkingów, ścieżek rowerowych oraz przystanków komunikacji będących w zarządzie Zamawiającego, w tym: zwalczanie śliskości i oblodzeń według ustalonych standardów opisanych poniżej. - zapewnienie całodobowej gotowości pracowników i sprzętu do prowadzenia akcji zimowej oraz zabezpieczenie niezbędnej ilości materiału. - do zwalczania śliskości stosowane będą dopuszczalne materiały szorstkie (piasek) lub inne dopuszczalne środki przeznaczone do zwalczania śliskości nawierzchni. - utrzymanie ciągów pieszych odbywać się będzie od poniedziałku do niedzieli, - w przypadku dogodnych warunków pogodowych przy dodatniej temperaturze powietrza Wykonawca usuwanie śniegu, lodu na pobocze chodnika. - po zakończeniu zimy usunięcie materiałów szorstkich z terenów objętych niniejszym postępowaniem jednak nie później jak do 15 kwietnia 2021r. - przyjmuje się standardy zimowego utrzymania jezdni według zasad określonych w załączniku nr 1 do zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 r. – Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach wojewódzkich zarządzanych przez dyrekcje okręgowe dróg publicznych, opisanych poniżej. Tereny wymienione w załączniku nr 1, 3, 5 w II standardzie zimowego utrzymania tereny wymienione w załączniku nr 2 i 4 w IV standardzie zimowego utrzymania UWAGA! W przypadku braku opadów śniegu i/lub gołoledź, do obowiązków Wykonawcy należy utrzymanie ciągłej czystości terenów objętych niniejszym postępowaniem wraz z wywozem zebranych nieczystości do IPOK (Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych). W zakresie letniego utrzymania będą wykonywane następujące czynności, w tym: 1. Przyjmuje się letnie utrzymanie w terminach a) od dnia podpisania umowy do 15 listopada 2020 r. b) od 16 marca 2021 r. do 15 listopada 2021 r. W przypadku zmiany warunków atmosferycznych, powyższe terminy mogą ulec zmianie, co nie wpływa na zmianę zapisów umowy. 2. Mechaniczne i ręczne utrzymanie w czystości miejsc, objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności odchwaszczanie chodników i jezdni, oczyszczanie wyznaczonego liniami granicznymi gruntu – działki drogowej, usuwanie gałęzi, liści, chwastów oraz innych zanieczyszczeń. 3. Utrzymywanie poboczy, przydrożnych pasów zieleni przy drogach, chodnikach i placach wyszczególnionych w załącznikach do umowy w stanie wolnym od zachwaszczenia (koszenie). Częstotliwość koszenia 2 razy w ciągu sezonu letniego, przy czym szerokość koszenia min. 1 metr od jezdni (terminy do uzgodnienia z Zamawiającym). 4. Wykonywanie oprysków (min. 2 razy w okresie wegetacyjnym) dopuszczalnymi środkami chwastobójczymi, terenów objętych niniejszym postępowaniem. 5. Ręczne i mechaniczne zamiatanie terenów objętych niniejszym postępowaniem (3 razy w sezonie). Całoroczne utrzymywanie terenów objętych niniejszym postępowaniem obejmuje: 1. opróżnianie koszy ulicznych – co najmniej 2 razy w tygodniu. 2. wycinanie gałęzi i zakrzewień w zakresie widoczności na skrzyżowaniach oraz w zakresie zapewnienia światła drogi, w tym usuwanie suchych gałęzi wchodzących w światło drogi (do 100 roboczogodzin w czasie trwania umowy). 3. montaż i wymiana koszy i ławek ulicznych po 16 szt. w czasie obowiązywania umowy. 4. usuwanie zanieczyszczeń z terenów objętych niniejszym postępowaniem: drzew i odpadów powstałych w wyniku nawałnic, podtopień; pozyskane drewno należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gubina. 5. oczyszczanie i udrażnianie wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej według potrzeb, na zlecenie Zamawiającego 1 raz w roku. Przyjmuje się oczyszczenie do 15 wpustów w czasie trwania umowy. 6. zabezpieczenie materiału, niezbędnego do prowadzenia wszelkich prac, objętych przedmiotem zamówienia, 7. wywóz odpadów i zanieczyszczeń powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia do IPOK (Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych). Zestawienie miejsc, objętych przedmiotem zamówienia: - drogi utwardzone drogi oraz działki znajdujące się w pasach dróg wojewódzkich, będących własnością Gminy – wykaz w załączniku nr 1 - drogi gruntowe – wykaz w załączniku nr 2 - place i parkingi – wykaz w załączniku nr 3 - ścieżki rowerowe – wykaz w załączniku nr 4 - przystanki komunikacji –wykaz w załączniku nr 5 - miejsca, w których znajdują się kosze uliczne oraz ławki – wykaz w załącznik nr 6 UWAGA! Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości poszczególnych czynności objętych przedmiotem umowy do 10% bez zmiany należnego wynagrodzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie niniejszego warunku Wykonawca złoży: a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art.9b i 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b) wpis w rejestrze BDO w zakresie transportu odpadów komunalnych, Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Powyższe oświadczenie należy złożyć w formie oryginału do siedziby Zamawiającego wg wzoru załącznika nr 11.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości w ciągach dr. woj. administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze - RDW w Kożuchowie: zad.1-m. Kożuchów, zad. 2-m. Lubsko, zad.3-m. Nowa Sól,zad.4 - m. Żagań, zad. 5 - dr. woj.nr 289
Dodano: 2024-02-26 - Utrzymanie czystości w ciągach dr woj. administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: Zad. 1 – m. Gubin, Zad. 2 – teren RDWZG, Zad. 3 – OD Kłodawa, Zad. 4 – OD Drezdenko, Zad. 5 – OD Sulęcin
Dodano: 2024-02-21 - Oczyszczanie miasta Wschowy.
Dodano: 2023-04-21 - Utrzymanie czystości na terenie miasta Nowogród Bobrzański w 2021 r.
Dodano: 2021-02-08 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Sulęcin oraz usuwania skutków zimy w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.
Dodano: 2021-01-11 - Letnie i zimowe utrzymanie dróg, placów, ścieżek rowerowych, parkingów w pasach dróg gminnych oraz przystanków komunikacji na terenie Gminy Gubin o statusie miejskim
Dodano: 2020-07-01 - Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie zadanie nr 1 – teren zamiejski OD Kłodawa zadanie nr 2 – teren zamiejski OD Drezdenko zadanie nr 3 – teren zamiejski OD Sulęcin zadanie nr 4 – teren zamiejski OD Ośno Lubuskie
Dodano: 2020-04-29 - Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: zadanie nr 1 - m. Gubin, zadanie nr 2 - m. Żagań, zadanie nr 3 - m. Iłowa
Dodano: 2020-02-24 - Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie Zadanie nr 1 – teren ODW Kłodawa, teren miejski - m. Strzelce Krajeńskie, Zadanie nr 2 – teren ODW Drezdenko, teren miejski - m. Dobiegniew, m. Drezdenko, Zadanie nr 3 – teren ODW Ośno Lubuskie, teren miejski - m. Rzepin, Zadanie nr 4 – teren ODW Sulęcin, teren miejski - m. Sulęcin, m. Międzyrzecz-Bobowicko, m. Torzym, m. Lubniewice, m. Skwierzyna, zadanie nr 5 – RDW Kłodawa, teren zamiejski
Dodano: 2020-02-07 - Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich zadanie nr 1 - m. Kożuchów,zadanie nr 2 - m. Lubsko,zadanie nr 3 - m. Nowa Sól,zadanie nr 4 - m. Żagań,zadanie nr 5 - m. Iłowa,zadanie nr 6 - droga wojewódzka nr 289 ,zadanie nr 7 - m. Gubin,zadanie nr 8 - tereny zamiejskie Rejon Dróg Wojewódzkich Zielona Góra
Dodano: 2020-01-22