Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Sulęcin oraz usuwania skutków zimy w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.

Urząd Miejski w Sulęcinie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Lipowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 553 601 , fax. 957 552 122
  • Data zamieszczenia: 2021-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sulęcinie
    ul. Lipowa 18
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 957 553 601, fax. 957 552 122
    REGON: 52617900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sulecin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Sulęcin oraz usuwania skutków zimy w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Zakres wykonywanych prac obejmuje: 1.1 Usługę oczyszczania ulic i chodników położonych wzdłuż terenów gminnych, dróg gminnych, parkingów, parków, alejek parkowych, przystanków autobusowych oraz terenów gminnych według szczegółowego opisy przedmiotu zamówienia(OPZ) i częstotliwości w nim określonej. 1.2 Zamiatanie mechaniczne i ręczne ulic, chodników, parkingów, itp. wyszczególnionych w OPZ z częstotliwością w nim określoną. Zamiatanie mechaniczne dotyczy ulic o nawierzchni utwardzonej (asfalt, beton, kostka brukowa, polbrukowa i bruk) posiadających krawężniki. 1.3 Wykonanie porządków polegających na: 1.3.1 Oczyszczaniu powierzchni i części przykrawężnikowej jezdni, placów, parkingów i chodników (wraz z chemicznym usuwaniem chwastów) oraz zbieraniu odpadów w parkach i pasach drogowych. 1.3.2 Zimowym utrzymaniu nawierzchni dróg i chodników gminnych, parkingów oraz alejek parkowych polegających na zgarnięciu śniegu, błota, zwalczaniu gołoledzi przez posypywanie materiałem uszorstniającym. Zbieranie skutego lodu i innych zanieczyszczeń uprzątniętych przez właścicieli nieruchomości z przyległych chodników wzdłuż nieruchomości w pasie dróg gminnych. 1.3.3 Opróżnianiu koszy ulicznych z terenu miasta. Wywożeniu odpadów z koszy do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Długoszynie. Dostarczeniu (zakupu) i wymianie uszkodzonych wkładów - max. 50 szt./ rok kalendarzowy. W razie konieczności wykonawca powinien przeprowadzać drobne naprawy i remonty koszy ulicznych (tj. przykręcenie np. luźnego mocowanie, poluzowanej klapy, dokręcenie luźnej deski bądź obudowy itp.) oraz mycie i dezynfekcje minimum raz w roku. Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta winno odbywać się minimum dwa razy w tygodniu. W przypadku przepełniania się koszy ulicznych należy zwiększyć częstotliwość ich opróżniania. Opróżnianie koszy ulicznych na terenie wsi gminy Sulęcin w ilości do 100 szt. z częstotliwością co 2 tygodnie. 1.4 Sprzątanie przystanków autobusowych położonych w terenach wiejskich dwa razy w miesiącu oraz sprzątanie raz w tygodniu przystanków położonych przy ulicach Młynarskiej, 3-go Maja, Okopowej, Kilińskiego i przy sklepie Mila w Sulęcinie wraz z opróżnianiem koszy na wszystkich przystankach autobusowych na terenie miasta i gminy Sulęcin z częstotliwością jak sprzątanie. Sprzątanie przystanków polega na zmiataniu powierzchni utwardzonych, usuwaniu z tych powierzchni chwastów oraz zbieraniu odpadów znajdujących się w promieniu 10 m od przystanków 1.5 Wywóz wszystkich odpadów zebranych w workach i luzem z terenu miasta pozostałych po porządkowaniu gminnych terenów, z terenów przy garażach oraz po utrzymaniu zieleni w Sulęcinie w workach i luzem (trawa z koszenia, zielsko z plewienia, liście, gałęzie z pielęgnacji oraz z wycinki drzew, itp.) do 24 godzin po telefonicznym zgłoszeniu potrzeby wywozu przez pracownika Urzędu. Ilość odpadów dodatkowych do wywozu nie przekroczy 500 m3 w ciągu trwania umowy. Wywóz liści z terenu parków miejskich w Sulęcinie (zgrabionych na sterty lub w workach) do 7 dni od dnia zgłoszenia potrzeby ich wywozu. 1.6 Sprzątanie gminnych placów zabaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach