Gmina Kutno ogłasza przetarg
- Adres: 99300 Kutno, ul. Witosa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 24 355 70 20 , fax. 243 557 021
- Data zamieszczenia: 2018-02-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kutno
ul. Witosa 1
99300 Kutno, woj. łódzkie
tel. 24 355 70 20, fax. 243 557 021
REGON: 611015744 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakutno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie i obsługa projektu pn. „Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi „Zarządzania i obsługi projektu pn. Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś. Priorytetowa: VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie: VI..2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie: VI. 2.1 Rozwój gospodarki turystycznej. Celem bezpośrednim projektu jest rozwój gospodarki turystycznej w gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego. Cel ten zostanie osiągnięty poprzez przebudowę infrastruktury turystycznej, przystosowanie istniejącego obiektu dziedzictwa kulturowego do pełnienia funkcji turystycznych oraz zagospodarowanie terenu w Parku Kulturowym Etnograficznym Podregionu Kutnowskiego związanego z poetą romantycznym Józefem Bohdanem Zaleskim w Leszczyku. 2 Zadania planowane w ramach projektu: a) Zadanie 1 – Infrastruktura turystyczna, w tym: Branża budowlana, sanitarna, elektryczna (budynek A+B),sieci i przyłącza wod-kan, sieci i przyłącza elektryczne, instalacje teletechniczne-monitoring, instalacja fotowoltaiczna 10kWp, instalacje wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, instalacje grzewczo-chłodnicze (budynek A+B), instalacje zewnętrzne ciepłownicze i c.w.u., odnawialne źródła ciepła wraz z wymiennikiem gruntowym, zagospodarowanie terenu - drogi, chodniki z płyt kamiennych, zagospodarowanie terenu (parking, ogrodzenie, konstrukcja pod panele fotowoltaiczne, prace ziemne/porządkowe) b) Zadanie 2 – Zagospodarowanie bezpośredniego otoczenia projektu, w tym: boisko, piłkochwyty, nawierzchnia placu zabaw i siłowni, urządzenie placu zabaw, urządzenie siłowni, ST-B mała architektura, składana scena plenerowa, urządzenie parku, zakup i montaż małej architektury. c) Zadanie 3 - Zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego, w tym: zakup instrumentów i sprzętu muzycznego, zakup wyposażenia artystycznego, wyposażenie kina letniego oraz sceny letniej, wyposażenie sali widowiskowej, wyposażenie punktu informacji turystycznej, wyposażenie punktu informacji turystycznej - multimedialna sala obsługi turysty, zakup wyposażenia - oznakowanie obiektów i atrakcji turystycznych (drogowskazy, informacyjna tablica turystyczna, tablica - punkt informacji turystycznej na obiekcie), zakup stojaków rowerowych na potrzeby rozwoju turystyki aktywnej – rowerowej. d) Zadanie 4 - Kampanie promująca ofertę turystyczną, w tym: Portal internetowy, Folder turystyczny. e) Zadanie 5 – Zarządzanie projektem i jego obsługa: wdrożenie projektu i jego obsługa, koordynowanie realizacji wszystkich zadań w projekcie obejmujących: roboty budowlano-montażowe, nadzory, dostawy, kampanie promujące ofertę turystyczną oraz informację i promocję (tablice pamiątkowe i informacyjna, broszura informacyjna o projekcie) 3 Obowiązki Wykonawcy: 1) Zarządzanie projektem: a. kompleksowa realizacja przedmiotu zamówienia w ścisłej zgodności z wymogami regulaminu RPO i wytycznymi dla projektu. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania obowiązujących i aktualnych wzorów dokumentów, wytycznych Instytucji Zarządzającej oraz informacji i zaleceń zamieszczanych w szczególności na stronie internetowej Programu, a także innych dokumentów w ramach Programu oraz w ramach powszechnie obowiązującego prawa. b. prowadzenie Biura Projektu. Ze względu na szczególny charakter zamówienia – Zamawiający wymaga, by Biuro Projektu było zorganizowane na terenie miasta Kutna lub w siedzibie u Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby minimum jedna z osób Specjalista ds. zamówień publicznych lub Specjalista ds. rozliczeń lub obaj w zależności od intensywności prac oraz potrzeb projektu była dostępna w Biurze Projektu co najmniej 3 razy w tygodniu, w godzinach pomiędzy 8:00 a 15:00, minimum 5 godziny w każdym z tych dni. Zamawiający wymaga dostępności minimum telefonicznej lub e-mailowej od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00. Zamawiający dopuszcza w szczególnych przypadkach, w zależności od intensywności prac oraz potrzeb projektu, zmiany zakresu dostępności w uzgodnieniu z Wykonawcą. Wykonawca winien dysponować własnym przenośnym sprzętem komputerowym a także programem niezbędnym do wykonania usługi. c. zarządzanie dokumentacją projektu, w tym komunikacja między uczestnikami projektu, monitorowanie budżetu projektu oraz harmonogramu prac, ocena wydatków pod kątem ich kwalifikowalności, d. dbałość o aktualność harmonogramu rzeczowo – finansowego projektu oraz zgłaszanie ryzyk opóźnień w realizacji harmonogramu, jak również kontrolowanie zgodności przepływów finansowych zgodnie z harmonogramem. e. weryfikacja i analiza faktur do zapłaty wystawianych przez wykonawców projektu, f. udział i czynne wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości w kontrolach przeprowadzanych przez instytucje uprawnione do kontroli w czasie trwania umowy i w okresie rękojmi, oraz przygotowanie materiałów i dokumentów dla potrzeb prowadzonych kontroli. g. uczestnictwo w odbiorach poszczególnych zadań wchodzących w skład projektu, h. przygotowanie wszystkich danych związanych z projektem do wprowadzenia do systemu SL 2014 oraz wprowadzenie ich do programu w obecności pracownika Zamawiającego. i. sprawdzanie i odbiór od dostawcy i usługodawcy wykonanego zakresu: dostawy wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego (Zadania 3), portalu internetowego, folderu turystycznego (Zadanie 4) tablic pamiątkowych i informacyjnej, broszur informacyjnych o projekcie (Zadanie 5) j. wdrożenie projektu i jego obsługa, koordynowanie realizacji wszystkich zadań w projekcie obejmujących: roboty budowlano-montażowe, nadzory, dostawy, kampanie promujące ofertę turystyczną oraz informację i promocję (tablice pamiątkowe i informacyjna, broszura informacyjna o projekcie) 2) Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych w tym: a. okresowe przedstawianie Instytucji Zarządzającej RPO zestawienia wydatków ponoszonych przez beneficjenta w związku z realizacją projektu, b. przygotowanie poprawnego, kompletnego i spełniającego wymogi formalne, merytoryczne i finansowe wniosku o płatność zaliczkową wraz z wymaganymi załącznikami. c. rozliczenie płatności zaliczkowej w ciągu 30 dni od dnia otrzymania transzy dofinansowania poprzez przygotowanie wniosku o płatność wraz z wymaganymi załącznikami, d. przygotowanie rozliczenia w całości kosztów kwalifikowanych wraz z wnioskiem o płatność końcową, e. przygotowywanie wniosku o płatność w terminie określonym przez Instytucję Zarządzającą, f. współpraca z Zamawiającym w zakresie dostarczenia wszystkich niezbędnych, dokumentów dotyczących rozliczenia projektu 3) Obsługa zamówień publicznych: a. analiza przedmiotu zamówienia w zakresie zastosowania odpowiedniego trybu zgodnie z ustawą Pzp z uwzględnieniem budżetu Zamawiającego dla wyboru wykonawców dla n/w zadań: robót budowlano-montażowych (Zadanie 1 i 2) zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego (Zadanie 3) kampania promująca ofertę turystyczną (Zadanie 4), tablice pamiątkowe i informacyjna, broszura informacyjna o projekcie (zakres z Zadania 5). b. przygotowanie do akceptacji Zamawiającemu warunków uczestnictwa stawianych przyszłym wykonawcom (robót/dostawcom/usługodawcom) w zakresie doświadczenia, kwalifikacji, sytuacji finansowej, gwarancji, terminu wykonania, kryterium oceny ofert oraz warunków płatności - w terminie 7 dni od dat podpisania umowy dla postępowania na roboty budowlano – montażowe, dla pozostałych postępować w terminie 7 dni od otrzymania pisemnego wezwania od Zamawiającego. c. przygotowanie w terminie do 7 dni od wykonanych czynności, o których mowa w pkt. b. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z wzorem umowy oraz innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania / postępowań przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Pzp oraz wymogami stawianymi przez instytucję współfinansującą, które podlegać będą akceptacji Zamawiającego. W przypadku zastrzeżeń zgłaszanych przez Zamawiającego przygotowanie ostatecznej wersji dokumentów wskazanych w zdaniu pierwszym w terminie 5 dni od przekazania zastrzeżeń. d. udzielanie odpowiedzi na pytania zadawane w trakcie postępowań przetargowych, e. udział w komisji przetargowej, f. przygotowanie wszelkich pism i innych dokumentów związanych z przeprowadzanymi postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych wymaganych przez obowiązujące przepisy, g. przygotowanie odpowiedzi na odwołania, skargi, 4) Obsługa prawna projektu: a. reprezentowania Zamawiającego przed KIO, sądami powszechnymi, innymi instytucjami oraz współpracy i doradztwa w sytuacji, gdy Zamawiający będzie samodzielnie występował przed powyższymi jednostkami w postępowania związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji projektu zgodnie z ogólnym harmonogramem realizacji projektu wynikającym z wniosku o dofinansowanie projektu, 6) Wykonawca przy realizacji zamówienia winien jest przestrzegać wszelkich postanowień zawartych we wniosku o dofinansowanie oraz umowie o dofinansowanie projektu wraz z załącznikami, jak również przepisów i regulacji, 7) Wykonawca zobowiązuje się poddać kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji projektu. 8) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w poufności informacji mogących stanowić tajemnicę Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79420000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektem pn.: „CUŚ DOBREGO!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020
Dodano: 2020-02-04 - Usługa wsparcia w zarządzaniu Projektem „Uniejowska akademia kompetencji kluczowych”
Dodano: 2019-07-04 - ZARZĄDZANIE PROJEKTEM PN. TURYSTYCZNE ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW REKREACYJNYCH „LEWITYN” W PABIANICACH”
Dodano: 2018-03-02 - Zarządzanie projektem „Poprawa wyposażenia i funkcjonowania Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Łęczycy celem zwiększenia dostępności oraz skuteczności udzielania świadczeń zdrowotnych w zdarzeniach nagłych”
Dodano: 2018-02-20 - Zarządzanie projektem „Centrum Usług Społecznych dla powiatu rawskiego"
Dodano: 2017-09-01