Gmina Uniejów ogłasza przetarg
- Adres: 99-210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 632 888 192 , fax. 632 888 192
- Data zamieszczenia: 2019-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
ul. Błogosławionego Bogumiła 13
99-210 Uniejów, woj. łódzkie
tel. 632 888 192, fax. 632 888 192
REGON: 31101957900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wsparcia w zarządzaniu Projektem „Uniejowska akademia kompetencji kluczowych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia Zamawiającego w zakresie zarządzania Projektem obejmującej w szczególności: W zakresie wsparcia merytorycznego w zarządzaniu projektem: 1.1. Wsparcie Zamawiającego w zarządzaniu projektem w zakresie przygotowywania wszelkich niezbędnych dokumentów do zmiany lub poprawy wniosku o dofinansowanie Projektu, wszelkich innych korekt we wniosku o dofinansowanie i dokumentach towarzyszących, pism i stanowisk do Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego oraz odpowiedzi na pisma i stanowiska Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego, 1.2. Bieżące wsparcie i konsultacje telefoniczne i drogą elektroniczną w zakresie zarządzania Projektem, 1.3. Opracowanie na potrzeby Zamawiającego wszelkiej dokumentacji niezbędnej w procesie zarządzania Projektem, w tym opracowanie dokumentacji i wsparcie Zmawiającego w realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie realizacji prac remontowo – budowlanych oraz postępowania w zakresie zakupu sprzętu i wyposażenia (postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego. 1.4. Wsparcie Zamawiającego w procesie monitorowania wskaźników projektu. W obszarze rozliczania projektu: 1.5. Tworzenie, poprawa, weryfikacja harmonogramów płatności, 1.6. Analiza przepływów finansowych w projekcie, 1.7. Wsparcie Zamawiającego w zakresie rozliczenia projektu tj. sporządzenie we współpracy z Zamawiającym, weryfikacja oraz ewentualna poprawa na żądanie Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego kwartalnych wniosków o płatność oraz wszystkich dokumentów niezbędnych do ostatecznego rozliczenia Projektu, 1.8. Weryfikacja prowadzonej przez Zamawiającego dokumentacji Projektu w formie co najmniej 2 wizyt monitorujących Projekt (co najmniej 1 raz w ciągu roku kalendarzowego), 1.9. Wsparcie Zamawiającego na jego żądanie w zakresie przygotowania do kontroli Projektu przez Instytucję Zarządzającą Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego. 2. Przedmiot zamówienia został opisany kodem CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem 3. Szczegółowe warunki wykonania oraz finansowania zamówienia określa pkt XIII IOP oraz Część II SIWZ (UW). 4. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy do dnia 31.07.2020 r. 5. Dodatkowe zobowiązanie Wykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: 5.1. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, by Wykonawca (lub podwykonawca) zatrudniał na umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu co najmniej 1 osobę zaangażowaną w wykonanie w imieniu Wykonawcy zadania w zakresie realizacji zamówienia opisane w niniejszym rozdziale. 5.2. Uprawnienia kontrolne Zamawiającego, sankcje za niedotrzymanie zobowiązania określonego w pkt 5.1. i sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt 5.1. przez Wykonawcę określa Część II SIWZ (UW). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79420000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać formularz ofertowy według wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć: 2.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 3a-d 2.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; w przypadku, gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona z mocy prawa lub umowy spółki do reprezentowania podmiotu, należy dołączyć do oferty również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności, 2.3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, jeśli dotyczy 2.4. wyjaśnienia dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca składa wraz z ofertą informacje / dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. 2.5.Wykonawca który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w Postępowaniu, składa także oświadczenie dotyczące tych podmiotów. 2.6. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda, by wraz z ofertą Wykonawca złożył pisemne zobowiązanie (lub inne dokumenty) podmiotów trzecich, potwierdzające, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2.7. Każdy z Wykonawców, który złożył ofertę w Postępowaniu, zobowiązany jest złożyć, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty w Postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektem pn.: „CUŚ DOBREGO!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020
Dodano: 2020-02-04 - ZARZĄDZANIE PROJEKTEM PN. TURYSTYCZNE ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW REKREACYJNYCH „LEWITYN” W PABIANICACH”
Dodano: 2018-03-02 - Zarządzanie projektem „Poprawa wyposażenia i funkcjonowania Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Łęczycy celem zwiększenia dostępności oraz skuteczności udzielania świadczeń zdrowotnych w zdarzeniach nagłych”
Dodano: 2018-02-20 - Zarządzanie i obsługa projektu pn. „Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego”
Dodano: 2018-02-09 - Zarządzanie projektem „Centrum Usług Społecznych dla powiatu rawskiego"
Dodano: 2017-09-01