Przetargi.pl
Zarządzanie i nadzór inwestorski projektu pn. Budowa dworca kolejowego Kraków Główny zintegrowanego z miejskim transportem publicznym

Polskie Koleje Państwowe Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-973 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 62
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4749364, 4749357 , fax. 022 4749364
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Koleje Państwowe Spółka Akcyjna
    ul. Szczęśliwicka 62 62
    00-973 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4749364, 4749357, fax. 022 4749364
    REGON: 00012680100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie i nadzór inwestorski projektu pn. Budowa dworca kolejowego Kraków Główny zintegrowanego z miejskim transportem publicznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie realizacją projektu pn.: Budowa dworca kolejowego Kraków Główny zintegrowanego z miejskim transportem publicznym oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlano-montażowymi. Usługa będzie wykonywana przez Wykonawcę zgodnie z prawem i wymaganiami określonymi w Decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, Pozwoleniu na budowę, decyzji organu konserwatorskiego oraz zgodnie z zasadami określonymi w FIDIC Warunki kontraktowe dla budowy-dla robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez Zamawiającego (wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008)a także polskim Prawem budowlanym (tekst jednolity D.U. z 2006 nr 156 poz.1118). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1883 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 135 000 PLN, Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosi 10% zaakceptowanej kwoty ofertowej brutto.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegac sie Wykonawcy, którzy: 1.Posiadaja uprawnienia do wykonywania działalnosci lub czynnosci objetych niniejszym zamówieniem; 2. Posiadaja niezbedna wiedze i doswiadczenie, a także dysponuja osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostepnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegaja wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust.1-2 Pzp. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków zamawiajacy wymaga złożenia przez wykonawców pisemnych oswiadczen i dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkowac bedzie wykluczeniem wykonawcy z postepowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Pzp. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.4. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.5. Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4) Pzp) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW. W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty pkt 1.- 4. muszą być złożone przez każdego z Wykonawców; oświadczenie wskazane w pkt 5 musi być złożone łącznie przez Wykonawców.6. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego (sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW), w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 7. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW) wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej warunki w zakresie pkt 6-7 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców. 8. Wykaz osób (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 4 i 5 do niniejszej IDW), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez Wykonawcę wykazy i dokumenty (indywidualne oświadczenia ekspertów o gotowości pracy w realizacji zamówienia oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia jeżeli w załączniku Nr 4 Wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował), muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel spełnia warunki stawiane przez Zamawiającego.9. Uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 30 lipca 2003r. w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii (Dz.U. z 2003r. Nr 124 poz. 1396) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.10. Kwalifikacje zawodowe do wykonywania dozorowania prac geologicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 czerwca 2006r. w sprawie kategorii prac geologicznych, kwalifikacji do wykonywania, dozorowania i kierowania tymi pracami oraz sposobu postępowania w sprawach stwierdzenia kwalifikacji (Dz.U. z 2006r. Nr 124 poz. 865) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. 11.Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - w odpowiedniej specjalności, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami) oraz zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001, Nr 5, poz. 42 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, dla eksperta, który będzie pełnił samodzielną funkcję techniczną w budownictwie związaną z realizacją zamówienia. Zamawiający będzie honorował także zagraniczne uprawnienia do wykonywania danej działalności, w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. W przypadku składania oferty wspólnej warunek w zakresie dokumentów pkt 8-11 musi być spełniony łącznie przez Wykonawców.12. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości nie mniejszej niż 2.000.000 PLN lub równowartość w innych walutach. 13. Polisa, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 2.500.000 PLN lub równowartość w innych walutach (w tym na jedno zdarzenie nie mniejszą niż 500.000 PLN lub równowartość w innych walutach).W przypadku składania oferty wspólnej warunek w zakresie pkt 12-13 musi być spełniony łącznie przez Wykonawców. II 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, pkt. 3 i pkt. 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w I pkt. 2 i II pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu przeliczenie na PLN wszystkich wartości i danych finansowych podanych w innych walutach, Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) aktualny na dzień przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach