Przetargi.pl
dostawa systemu odsłuchu 5.1 - kanałowego dla reżyserni R1 Studia Koncertowego Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego (znak sprawy: DK/WPzp-69/09)

Polskie Radio S.A. Dział Obsługi Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-977 Warszawa, Al. Niepodległości 77/85
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6459359 , fax. 022 6453959, 6455996
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Radio S.A. Dział Obsługi Zamówień Publicznych
    Al. Niepodległości 77/85 77/85
    00-977 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6459359, fax. 022 6453959, 6455996
    REGON: 01042059100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa systemu odsłuchu 5.1 - kanałowego dla reżyserni R1 Studia Koncertowego Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego (znak sprawy: DK/WPzp-69/09)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu odsłuchu 5.1 - kanałowego dla reżyserni R1 Studia Koncertowego Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego. Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w Opisie przedmotu zamówienia - Załącznik nr 1 do Specyfikaci Istotnych Warunków Zamówienia, dalej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323420002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 65 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, w tym wykonali (rozpoczęli i zakończyli) w okresie ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia i wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każde. Pod pojęciem zamówienia odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia Zamawiający rozumie zrealizowanie dostaw w zakresie sprzętu elektroakustycznego. 3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.1 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy złożone na załączniku nr 3 do SIWZ. c) wypełniony wykaz dostaw na Załączniku nr 6 na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w pkt. 5.1.2. SIWZ; d) dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w Załączniku nr 6 zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach