Przetargi.pl
obsługa serwisowa kopiarek eksploatowanych w gmachu Ministerstwa Finansów na 2010 rok w tym: konserwacje, naprawy, wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części, dostawa materiałów eksploatacyjnych następujących firm: Canon, Sharp, Ricoh, Nashuatec, Panasonic, Konica

Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6943200 , fax. 022 6944552, 6945268
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu
    ul. Świętokrzyska 12 12
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6943200, fax. 022 6944552, 6945268
    REGON: 00000022170000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    obsługa serwisowa kopiarek eksploatowanych w gmachu Ministerstwa Finansów na 2010 rok w tym: konserwacje, naprawy, wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części, dostawa materiałów eksploatacyjnych następujących firm: Canon, Sharp, Ricoh, Nashuatec, Panasonic, Konica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa niżej wymienionych kopiarek: 1) Canon - 74 szt., 2) Sharp - 28 szt., 3) Ricoh - 4 szt., 4) Nashuatec - 9 szt., 5) Panasonic - 20 szt. Modele i ilości ww. kopiarek wyszczególniono w Załącznikach Nr 2-6 do SIWZ. Zmiana ilości urządzeń w przypadku wycofania z eksploatacji nie powoduje zmiany przedmiotu zamówienia. 2. Obsłudze serwisowej podlegają również kopiarki Konica model 6192 (1 szt.), 7050 (1 szt.) i 7135 (2 szt.) na zasadzie kontraktu serwisowego opartego na kosztach wykonania 1 kopii (bez względu na format kopii i model urządzenia). 3. Zakres obsługi serwisowej obejmuje: a) konserwację przeprowadzaną po wykonaniu limitu kopii przewidzianego przez producenta dla poszczególnych modeli kopiarek wymienionych w ust. 1, jednak nie rzadziej niż raz na pół roku oraz dla modeli kopiarek wymienionych w ust. 2 nie rzadziej niż raz na 3 miesiące. b) naprawy i wymianę części zużywających się lub uszkodzonych, c) dostawy oryginalnych (bądź dopuszczonych przez producenta) materiałów eksploatacyjnych, zwłaszcza - bęben światłoczuły, listwy bębnów, toner, developer, d) wykonywanie napraw i ewentualną wymianę części zamiennych na oryginalne, bądź dopuszczone przez producenta - nowe, przystosowane do poszczególnych modeli kopiarek. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określonego w ust. 1 i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określonego w ust. 2 i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik Nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301240004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: do części I - 4 500 zł. do części II - 3 500 zł. do części III - 1 500 zł. do części IV - 2 500 zł. do części V - 2 500 zł. do części VI - 2 000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu lub 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3 Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4 Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: Bank Gospodarstwa Krajowego nr konta: 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228 5 Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) Wykonawca zapewni realizację umowy w budynku Ministerstwa Finansów przez: minimum 4 pracowników dla kopiarek Canon, minimum 3 pracowników dla kopiarek Sharp, minimum 1 pracownika dla kopiarek Ricoh, minimum 2 pracowników dla kopiarek Nashuatec, minimum 2 pracowników dla kopiarek Panasonic, minimum 1 pracownika dla kopiarek Konica Wymagane jest posiadanie przez wskazanych pracowników dokumentów wydanych przez producentów ww. kopiarek uprawniających do obsługi modeli kopiarek eksploatowanych przez Zamawiającego - wymienionych w Załącznikach Nr 2-6 do SIWZ. b) Przedstawi wykaz wykonanych lub wykonywanych przez siebie usług w okresie ostatnich trzech lat polegających na serwisowaniu: dla części I - minimum 60 kopiarek Canon, dla części II - minimum 20 kopiarek Sharp, dla części III - minimum 2 kopiarek Ricoh, dla części IV - minimum 5 kopiarek Nashuatec, dla części V - minimum15 kopiarek Panasonic, dla części VI - minimum 2 kopiarek Konica. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 44 Ustawy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy i usługi zostały wykonane należycie. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością należy uważać usługi spełniające warunki określone w Rozdziale III.2) pkt 2) litera b). W tym celu należy wypełnić Załącznik Nr 11. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, potwierdzający spełnienie wymagania określonego w Rozdziale III.2) pkt 2) litera a). Wymagane jest wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, o ile dotyczy. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w związku z postanowieniami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 2 i 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 8. Dokumenty, o których mowa w ust. 7 lit. a) muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokumenty, o których mowa w ust. 7 lit. b) muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przez upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Każdy z wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców musi złożyć odrębne dokumenty określone w Rozdziale III.2 ust. 2 i 3 przy czym mają zastosowanie postanowienia ust. 7-9. 11. Zaleca się, aby dokumenty wymienione w ust. 1, 4, 5 zostały złożone wg odpowiednich wzorów określonych w załącznikach załączonych do SIWZ, przy czym w przypadku nie zastosowania tych wzorów złożone dokumenty muszą zawierać wszystkie informacje i dane określone w ww. wzorach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena-średnia stawka za 20 rbg/miesiąc
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach