Przetargi.pl
Zarządzanie i administrowanie Centrum Kulturalno-Kongresowym „Witold” w Boguszowie-Gorcach w latach 2018-2020

Gmina Miasto Boguszów-Gorce ogłasza przetarg

  • Adres: 58370 Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8449311 w. 32 , fax. 748 449 165
  • Data zamieszczenia: 2018-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Boguszów-Gorce
    Pl. Odrodzenia 1
    58370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8449311 w. 32, fax. 748 449 165
    REGON: 89071818800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie i administrowanie Centrum Kulturalno-Kongresowym „Witold” w Boguszowie-Gorcach w latach 2018-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.inn: 1) Zarządzanie i administrowanie budynkiem maszyny wyciągowej: a) wynajem pomieszczeń na pojedyncze imprezy, b) bieżący nadzór nad prawidłową realizacja zawartych umów najmu, c) pobieranie czynszu z tytułu zawartych umów najmu, d) rozliczanie dostarczonych przez Zamawiającego do obiektu mediów (najemcy zobowiązani będą do zapłaty za media bezpośrednio na konto wskazane przez Zamawiającego), e) zapewnienie gospodarowania odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami, f) bieżąca obsługa i konserwacja budynku wraz z niezbędnymi przeglądami okresowymi, g) zapewnienie ogólnodostępnego i bezpłatnego użytkowania toalet w czasie godzin otwarcia Centrum oraz podczas imprez organizowanych na terenie Centrum, h) utrzymanie czystości na obiekcie. 2) Zarządzanie i administrowanie budynkiem nadszybia: a) wynajmowanie powierzchni konferencyjno - szkoleniowej, b) bieżący nadzór nad prawidłową realizacją zawartych umów najmu, c) pobieranie czynszu z tytułu zawartych umów najmu,8d) rozliczanie dostarczonych przez Zamawiającego do obiektu mediów (najemcy zobowiązani będą do zapłaty za media bezpośrednio na konto wskazane przez Zamawiającego), e) zapewnienie gospodarowania odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami, f) bieżąca obsługa i konserwacja budynku wraz z niezbędnymi przeglądami, g) zapewnienie nieprzerwanego i zgodnego ze stosownymi przepisami działania Filii Miejskiej Biblioteki Publicznej – Centrum Kultury w Boguszowie-Gorcach, h) zapewnienie ogólnodostępnego i bezpłatnego użytkowania toalet w czasie godzin otwarcia Centrum oraz podczas imprez organizowanych na terenie Centrum, i) utrzymanie czystości na obiekcie. 3) Utrzymanie czystości i porządku na całym terenie Centrum oraz odśnieżanie terenów utwardzonych (drogi dojazdowe, chodniki, przejścia, dojścia i parkingi) leżących w obszarze Centrum. 4) Zapewnienie całodobowej ochrony Centrum od dnia jego protokolarnego przekazania do końca obowiązywania Umowy. 5) Organizacja na koszt własny działalności społeczno - kulturalnej adresowanej do mieszkańców Gminy Miasto Boguszów-Gorce, o której mowa w § 4 Umowy. 6) Bezpłatne udostępnianie pomieszczeń Centrum na imprezy, których realizatorem będzie Zamawiający, jego jednostki lub Miejska Biblioteka Publiczna – Centrum Kultury oraz w celu prowadzenia stałych zajęć organizowanych przez Miejską Bibliotekę Publiczną – Centrum Kultury. Wykaz przedmiotowych imprez i stałych zajęć stanowi załącznik nr 3 do Umowy. 7) Wykaz imprez, których realizatorem będzie Zamawiający, jego jednostki lub Miejska Biblioteka Publiczna – Centrum Kultury oraz stałych zajęć organizowanych przez Miejską Bibliotekę Publiczną – Centrum Kultury, o którym mowa w ust. 6 może zostać zmodyfikowany lub rozszerzony przez Zamawiającego. 3.4. Zamawiający przekaże Wykonawcy budynki wraz z wyposażeniem i sprzęt w celu umożliwienia prowadzenia działalności przez Wykonawcę. Obowiązkiem Wykonawcy będzie utrzymywanie obiektów wraz z wyposażeniem oraz sprzętu w stanie technicznym nie pogorszonym. W tym celu Wykonawca ma obowiązek dokonywania wszelkich napraw, przeglądów, obsługi. 3.5. Przekazywany majątek wyszczególniony jest w załączniku nr 1 i nr 2 do projektu umowy. 3.6. Najważniejsze dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) zapewnienie działania Centrum codziennie w okresie: a) wiosenno – letnim (1 kwietnia – 30 września) w godzinach minimum od 10:00 do 18:00 oraz w czasie trwania imprez, z wyjątkiem świąt, b) jesienno – zimowym (1 października – 31 marca) w dni robocze w godzinach minimum 10:00 – 18:00, a także w czasie trwania imprez; 3.7. Wszystkie obowiązki i wymagania oraz specyfika przekazywanego majątku i działek zawarte są w projekcie umowy dołączonym do SIWZ. 3.8. Szczegółowy opis Centrum oraz wykaz wyposażenia zawarty jest w Załączniku nr 1 do Umowy (zał.nr 4 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70332200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 20 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16. Zasady składania oferty wspólnej przez formę organizacyjną typu konsorcjum. 16.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 16.2. Wykonawca do oferty musi dołączyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania, b) Pismo o powołaniu pełnomocnika konsorcjum, czyli członka konsorcjum wyznaczonego do kontaktów z Zamawiającym i mającego pełnomocnictwo ogólne do składania oświadczeń w imieniu członków konsorcjum oraz do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu konsorcjum w sprawie zamówienia publicznego, c) W razie pełnienia czynności przekraczający zwykły zarząd, pełnomocnik konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu pełnomocnictwa szczegółowego, w którym to uwidoczni, że jest uprawniony do podejmowania takiej czynności, 17. Zamawiający, w toku czynności oceny ofert, nie będzie dokonywał podmiotowej oceny wszystkich wykonawców (ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia), nie będzie badał wszystkich wstępnych oświadczeń wykonawców, lecz w pierwszej kolejności dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 ustawy Pzp) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, po czym dopiero wyłącznie w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (uplasuje się na najwyższej pozycji rankingowej), dokona oceny podmiotowej wykonawcy, tj. zbada oświadczenia wstępne, a następnie wezwie Wykonawcę w terminie nie krótszym niż 5 dni do przedłożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, w szczególności wskazanych w pkt. 14 niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach