Przetargi.pl
Zarządzanie i administrowanie Ośrodkiem Sportowo-Rekreacyjnym Dzikowiec w Boguszowie-Gorcach w latach 2019 – 2020

Gmina Miasto Boguszów-Gorce ogłasza przetarg

  • Adres: 58-370 Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8449311 w. 32 , fax. 748 449 165
  • Data zamieszczenia: 2019-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Boguszów-Gorce
    Pl. Odrodzenia 1
    58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8449311 w. 32, fax. 748 449 165
    REGON: 89071818800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie i administrowanie Ośrodkiem Sportowo-Rekreacyjnym Dzikowiec w Boguszowie-Gorcach w latach 2019 – 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zarządzaniu i administrowaniu Ośrodkiem Sportowo-Rekreacyjnym „Dzikowiec” w Boguszowie-Gorcach, w latach 2019 – 2020 w zakresie opisanym w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 3.2. Zamawiający przekaże Wykonawcy nieruchomości, budynki i sprzęt opisane w umowie i jej załącznikach w celu umożliwienia prowadzenia działalności przez Wykonawcę. Obowiązkiem Wykonawcy będzie utrzymywanie obiektów oraz sprzętu w stanie technicznym niepogorszonym. W tym celu Wykonawca ma obowiązek dokonywania wszelkich napraw, przeglądów, obsługi. 3.3 Najważniejsze wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Utrzymanie stoku w takim standardzie aby nie dochodziło do kontaktu nart z występującymi kamieniami lub innymi przeszkodami wynikającymi z nierówności terenu. b) Wyratrakowanie w sezonach zimowych stoku i tras narciarskich (przygotowania tras narciarskich) każdego dnia zarówno przed jazdami dziennymi jak i nocnymi w celu wyeliminowania muld i nierówności powstałych w wyniku eksploatacji stoku i tras narciarskich przez narciarzy. c) Przygotowanie w sezonach zimowych wszystkich tras biegowych poprzez przejazd ratraka i skutera oraz założenie śladów dla biegaczy. Trasy biegowe powinny być przygotowywane minimum raz w tygodniu oraz po każdym opadzie śniegu. d) Wykonywanie podczas trwania umowy konserwacji, przeglądów technicznych kolei linowej, wyciągu narciarskiego i przenośnika narciarskiego na sezony zgodnie z wymogami przepisów prawa wraz z uzyskaniem dopuszczenia kolei i wyciągu do ruchu przez Transportowy Dozór Techniczny (TDT). Wykonawca w tym okresie musi wykonać wszelkie przeglądy okresowe i odbiory techniczne związane z otrzymaniem pozwolenia na użytkowanie kolei i wyciągu na sezony zimowe. e) Przygotowanie do sezonu zimowego stoku i tras narciarskich do użytkowania (koszenie, zbieranie kamieni itp.) na sezon zimowy 2019/2020. f) Utrzymywanie codzienne parkingów (parking pod stokiem oraz parking za przejazdem kolejowym) w okresie zimowym w zakresie odśnieżania, w celu umożliwienia parkowania i przejazdu samochodów przez przyjezdnych. W okresie letnim utrzymanie czystości. g) Kolej linowa w okresie letnim powinna działać w soboty, niedziele i święta w godzinach od 10.00 do 17.00 oraz w inne dni dla grup zorganizowanych po wcześniejszym uzgodnieniu. Wykonawca musi zapewnić w okresie działania przejazdy koleją minimum, co pół godziny. h) Kolej linowa w okresie zimowym działać powinna codziennie w godzinach od 9.00 do 16.00 – jazdy dzienne i od 18.00 do 21.00 – jazdy nocne. Okres pomiędzy godziną 16.00 a 18.00 przewidziany musi być na przygotowanie stoku do jazd nocnych (ratrakowanie). Na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego dopuszcza się wstrzymanie na czas określony jazd nocnych. i) Zapewnienie działalności budynku obsługi ruchu turystycznego minimum w okresie sezonu zimowego we wszystkie dni, w okresie sezonu letniego w soboty, niedziele i święta oraz w dni imprez organizowanych przez Zamawiającego w godzinach od 10:00 do 21:00. j) Wszystkie obowiązki i wymagania oraz specyfika przekazywanego majątku i działek zawarte są w projekcie umowy dołączonym do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70332200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 17 200,00 zł. Termin wniesienia wadium jest zachowany (art. 45 ust.3 ustawy Pzp), „gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert”. W przeciwnym razie oferta będzie uważana, jako nie zabezpieczona prawidłowo i odrzucona (art. 89 ust.1 pkt.7b ustawy Pzp).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego-pełnomocnictwo przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców i dołączone do składanej oferty w oryginale lub jako kopia notarialnie poświadczona, 8.4. Zamawiający w przypadku określonym w pkt.8.3. żąda dokumentów, które określają: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach