Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie do 7.500.000zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego.

Gmina Jelcz-Laskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 55230 Jelcz-Laskowice, W.Witosa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3817122, 3817145 , fax. 7 131 817 111
  • Data zamieszczenia: 2018-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jelcz-Laskowice
    W.Witosa 24
    55230 Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3817122, 3817145, fax. 7 131 817 111
    REGON: 93193488000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie do 7.500.000zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego. a) Kwota i waluta kredytu - 7 500 000zł. b) Czas trwania umowy - grudzień 2018 – grudzień 2023. c) Spłata rat kapitałowych - styczeń 2019 – grudzień 2023 w układzie miesięcznym do 10 dnia każdego miesiąca. Raty miesięczne 125 000 zł. d) Oprocentowanie kredytu - zmienna stopa procentowa oparta na WIBOR 1M plus stała marża banku obowiązująca na koniec danego miesiąca (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku). Marża banku przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. e) Zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracja wekslowa. f) Postawienie kredytu do dyspozycji kredytobiorcy – po podpisaniu umowy kredytowej na podstawie pisemnych dyspozycji w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 31 grudnia 2016 roku g) Wykonawca ma prawo naliczyć jedynie jednorazową prowizję bankową płatną na początku umowy. h) Spłata odsetek od wykorzystanego kredytu następować będzie w okresach miesięcznych według oprocentowania obowiązującego na koniec danego miesiąca płatnego do 10 dnia każdego następnego miesiąca po uruchomieniu kredytu (kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna), ostatnia do 10 grudnia 2023 roku. W przypadku przypadającego okresu płatności na dzień wolny terminem płatności staje się następny dzień roboczy. i) Koszt kredytu składać się będzie wyłącznie z odsetek od kapitału i jednorazowej prowizji. j) Zamawiający w następujący sposób definiuje okres odsetkowy – rok kalendarzowy - 365 dni, – miesiąc - rzeczywista liczba dni w miesiącu. k) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r Prawo Bankowe (Dz.U. z 2017 r poz. 1876), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe posiadania innego dokumentu potwierdzającego rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach