Przetargi.pl
Zarządzanie budynkami i lokalami stanowiącymi mieszkaniowy i użytkowy zasób Miasta Kraśnik

Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie budynkami i lokalami stanowiącymi mieszkaniowy i użytkowy zasób Miasta Kraśnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia pn.: Zarządzanie budynkami i lokalami stanowiącymi mieszkaniowy i użytkowy zasób Miasta Kraśnik jest usługa polegająca na zarządzaniu w imieniu Miasta Kraśnik: Zadanie Nr 1: 1) lokalami mieszkalnymi w budynkach stanowiących własność Miasta Kraśnik, 2) lokalami mieszkalnymi i socjalnymi Miasta Kraśnik w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, 3) budynkami użytkowymi w nieruchomościach stanowiących własność Miasta Kraśnik, 4) lokalami użytkowymi w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych 5) lokalami niezagospodarowanymi (pustostany), położonymi w dzielnicy Fabrycznej Kraśnika. Zadanie nr 2: 1) lokalami mieszkalnymi będącymi własnością Miasta Kraśnik, 2) lokalami mieszkalnymi będącymi własnością Miasta Kraśnik znajdującymi się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, 3) lokalami socjalnymi znajdującymi się w budynkach będącymi własnością Miasta Kraśnik, 4) budynkami użytkowymi stanowiącymi własność Miasta Kraśnik, 5) niezagospodarowanymi pomieszczeniami w budynku przy ul. Armii Krajowej 25 A, 6) niezagospodarowanymi budynkami użytkowymi stanowiącymi własność Miasta Kraśnik położonymi w dzielnicy Starej Kraśnika. Zarządzanie budynkami i lokalami polegać będzie na podejmowaniu wszelkich decyzji i wykonywaniu wszelkich czynności zmierzających do utrzymywania mieszkaniowych i użytkowych zasobów Zamawiającego w stanie niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem jak również uzasadnionego inwestowania w nieruchomość. W skład zasobu objętego przedmiotem zamówienia wchodzą: budynki wraz z lokalami mieszkalnymi i użytkowymi stanowiące własność Miasta Kraśnik lub będące w jej posiadaniu oraz lokale mieszkalne i użytkowe stanowiące własność Miasta Kraśnik we wspólnotach mieszkaniowych. Szczegółowy wykaz ze wskazaniem adresów i powierzchni został przedstawiony w załączniku nr 1a-1e do SIWZ oraz w załączniku nr 2a-2f do SIWZ. W ramach czynności zarządzania budynkami i lokalami Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 1. Zawierania w imieniu i na rzecz Zamawiającego umów najmu dzierżawy na lokale mieszkalne, socjalne i użytkowe, na warunkach przez niego określonych i zaakceptowanych. 2. Rozwiązywania umów najmu dzierżawy lokali mieszkalnych, socjalnych i użytkowych w przypadkach określonych w umowach najmudzierżawy oraz w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa. O fakcie skutecznego rozwiązania umowy najmu/dzierżawy Wykonawca informuje niezwłocznie Zamawiającego. 3. Windykacji należności czynszowych i innych opłat związanych z najmem/dzierżawą lokali (w zakresie udzielonego pełnomocnictwa). 4. Dokonywania zmian zawartych umów najmu/dzierżawy lokali mieszkalnych, socjalnych i użytkowych w zakresie czynszu oraz opłat niezależnych na zasadach określonych przez Zamawiającego oraz w zakresie innych opłat, gdy wynika to z właściwych przepisów. 5. Prowadzenia pełnej ewidencji kosztowej w zakresie pobierania czynszu za lokale mieszkalne, socjalne i użytkowe w imieniu i na rzecz Zamawiającego. Dokonywanie rozliczeń opłat na pokrycie kosztów wynikających z najmu wnoszonych w formie zaliczek np. na dostawę zimnej wody i odprowadzanie ścieków, dostawę c.o. itp. w przyjętych okresach rozliczeniowych. 6. Zawierania w imieniu Zamawiającego pisemnych umów w zakresie wprowadzonych ulepszeń lokalu oraz rozliczeń z tego tytułu. 7. Zawiadamiania Zamawiającego o lokalach mieszkalnych, socjalnych i użytkowych zwolnionych w wyniku rozwiązania umowy z najemcądzierżawcą. 8. Przejmowania w imieniu Zamawiającego zwalnianych przez użytkowników lokali protokołem zdawczo-odbiorczym oraz dozorowania zwolnionych lokali mieszkalnych, socjalnych i użytkowych przechowywania kluczy, udostępniania lokali do obejrzenia osobom zainteresowanym zawarciem umowy najmu/dzierżawy i zabezpieczenia lokali przed uszkodzeniem lub zniszczeniem. 9. Wyrażania zgody na podnajem lokali użytkowych oraz ponowne zawieranie umów w przypadku wypowiedzenia umów najmu/dzierżawy z powodu zadłużenia czynszowego po spłacie zaległości, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego. 10. Organizowania przetargów na dzierżawę lokali użytkowych. 11. Zawierania i rozwiązywania umów najmu/dzierżawy lokali użytkowych z naliczeniem następujących opłat: - czynszu najmu/dzierżawy w wysokości ustalonej przez Miasto Kraśnik bądź ustalonej w wyniku przetargu, - mediów w przypadku gdy najemca dzierżawca nie podpisał indywidualnej umowy z ich dostawca. 12. Zawierania umów na dostawę mediów do budynków wody, energii elektrycznej, cieplnej, gazu oraz odprowadzanie ścieków i odbiór nieczystości stałych z wyjątkiem najemców/dzierżawców lokali użytkowych zobowiązanych w umowach do zawarcia indywidualnych umów na dostawę mediów. 13. Prowadzenia dla każdego lokalu mieszkalnego i użytkowego, pełnej dokumentacji i korespondencji związanej z najmem/dzierżawą. 14. Prowadzenia bieżącej ewidencji osób zamieszkałych w lokalach mieszkalnych i socjalnych. 15. Prowadzenia zbiorczej ewidencji przychodów i kosztów dla budynków i lokali znajdujących się w danym budynku oraz bieżąca analiza kosztów ich utrzymania. 16. Potwierdzania najemcom wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych oraz zawiadamiania o wystąpieniu zaległości w opłatach. 17. Przechowywania i archiwizowania wszelkich źródłowych dokumentów dotyczących budynków i lokali w tym dokumentacji remontowej, finansowo-księgowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 18. Prowadzenia ksiąg obiektów budowlanych oraz dokumentacji technicznej budynków wymaganej przez przepisy prawa budowlanego. 19. Prowadzenia dokumentacji dot. powierzonych nieruchomości w zakresie: opinii i pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami, dokumentacji prawnej np. uchwały Wspólnot Mieszkaniowych, dokumenty sądoweprocesowe, umów z kontrahentami banki, dostawcy mediów, ubezpieczyciel, wykonawcy remontów, umów na pożytki np. reklamy. 20. Zapewnienia sprawnego działania istniejących instalacji i urządzeń związanych z powierzonymi budynkami i lokalami, umożliwiających użytkownikom lokali korzystanie z oświetlenia, wody, gazu i innych urządzeń technicznych w tym instalacji wentylacyjnych i przewodów kominowych. 21. Zlecania, w zakresie: - okresowych kontroli, przeglądów technicznych powierzonych budynków i lokali, w tym urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne kontrole stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych, gazowych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz niezwłoczne wykonywanie zaleceń pokontrolnych; - okresowych kontroli stanu technicznego przewodów kominowych dymowych, spalinowych, wentylacyjnyc/ wraz z zapewnieniem usług kominiarskich oraz wykonywanie zaleceń pokontrolnych; - zapewnienie innych usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych budynków lokali zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz niezwłoczne wykonywanie zaleceń pokontrolnych. 22. Wykonawca związany będzie ustaleniami objętymi zakresem bieżących umów na świadczenie usług, zawartymi w imieniu Zamawiającego 23. Zabezpieczenia utrzymania w należytym stanie porządku i czystości budynków, ich części i urządzeń oraz terenów bezpośrednio przylegających, jeżeli obowiązek taki wynika z zawartych umów bądź przepisów prawa. 24. Zapewnienia dostaw do powierzonych budynków energii elektrycznej, wody, energii cieplnej oraz usług o odprowadzanie nieczystości stałych i płynnych oraz innych usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania nieruchomości. 25. Zapewnienia poszczególnym lokalom znajdującym się w powierzonych budynkach, dostaw wody, energii cieplnej oraz wywozu nieczystości stałych i płynnych, jeżeli obowiązek taki wynika z umów najmu zawartych przez Zamawiającego. 26. Ubezpieczenia w imieniu i na rzecz Zamawiającego budynków objętych niniejszą umową. 27. Udostępniania Zamawiającemu, w związku z przysługującym mu prawem kontroli czynności zarządzania, wszelkich informacji i dokumentów dotyczących powierzonych w zarządzanie budynków i lokali oraz sporządzania dodatkowych sprawozdań i zestawień. 28. Nadzorowania i egzekwowania w stosownym trybie, prawidłowości wykonania zawartych z osobami trzecimi umów. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przenieść obowiązków wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie. 29. Bieżącego informowania Zamawiającego o aktualnym stanie zadłużenia lokali i ich stanie technicznym. 30. Sporządzania w oparciu o kontrole stanu technicznego budynków i lokali zestawień, potrzeb remontowych wraz z opinią Wykonawcy i kosztem ich wykonania i ich przedkładanie Zamawiającemu w określonych przez niego terminach. Zatwierdzone przez Zamawiającego potrzeby remontowe wraz z zaakceptowanym kosztem ich wykonania wiążą Wykonawcę i przekroczenie zaplanowanych wydatków bez zgody Zamawiającego obciąża Wykonawcę. 31. Sporządzania w oparciu o kontrole stanu technicznego budynków i lokali rocznych planów remontów wraz z ich szacunkowym kosztem i przekazanie Zamawiającemu do dnia 15 września każdego roku. 32. Potwierdzania wysokości kwot za dostarczone media, przypadających na budynki i lokale Zamawiającego, wg wskazań urządzeń pomiarowych /woda, ścieki/, ilości zamieszkałych osób /śmieci/ lub m2 pow. użytkowej lokalu /energia cieplna/. 33. Zawiadamiania Zamawiającego o konieczności przeprowadzenia remontu budynków i lokali w zakresie nieobjętym planem remontowym lub modernizacyjnym, w tym także o przekazywanych bezpośrednio do Wykonawcy zasadnych wniosków zgłoszeń od najemców lokali. Informacje te winny zawierać opinie i uzasadnienie Wykonawcy. 34. Będące przedmiotem zamówienia zadania z zakresu zarządzania dotyczące obsługi budynków i lokali Miasta Kraśnik w tych budynkach obejmują czynności prawne, obsługę administracyjną budynków, lokali i najemców, obsługę finansowo-księgową budynków i lokali, techniczną obsługę obiektów i zasobów lokalowych, roboty konserwacyjne oraz pogotowie techniczne, które szczegółowo przedstawione zostały w załączniku nr 3 do SIWZ. 35. Wykonawca wykonywać będzie czynności zarządzania budynkami i lokalami w imieniu i na rachunek Zamawiającego. 36. Wykonawca obowiązany będzie na żądanie Zamawiającego bez uprzedniego uprzedzenia poddać się kontroli w zakresie zarządzania powierzonym mieniem oraz przekazywać informacje o aktualnym stanie zadłużenia najemców. Uwaga! Wykonawca przy realizacji zamówienia nie może korzystać z pomocy podwykonawców (czynności zarządzania gminnym zasobem mieszkaniowym i użytkowym nie można scedować na inną osobę).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - zadanie nr 1 - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), - zadanie nr 2 - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), które może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - poręczeniach i gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku nr 10 8717 0009 2001 0000 0909 0013. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium-Przetarg na: Zarządzanie budynkami i lokalami stanowiącymi mieszkaniowy i użytkowy zasób Miasta Kraśnik - zadanie nr 1 i lub zadanie nr 2 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 05.01.2010 r. do godz. 10:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem X pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Z zastrzeżeniem pkt 9, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 11. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej jedno zadanie w zakresie jednoczesnego zarządzania powierzchnią nie mniejszą niż przy zadaniu 1 - 18 000,00 m2 , przy zadaniu 2 - 16 000,00 m2 w ciągu roku kalendarzowego (potwierdzone referencjami) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - posiadają biuro przy zadaniu 1 w dzielnicy Fabrycznej Kraśnika przy zadaniu 2 w dzielnicy Starej Kraśnika, każde o powierzchni użytkowej pozwalającej na pełną obsługę najemców, bezpieczne przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji finansowo-księgowej oraz technicznej wraz z pomieszczeniem higieniczno-sanitarnym oraz sprzętem i oprogramowaniem pozwalającym na automatyzację obsługi najemców i elektroniczne przesyłanie danych. Lokal biurowy powinien spełniać wymogi wynikające z odpowiednich przepisów Prawa budowlanego, innych ustaw i rozporządzeń. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: osobą posiadającą licencję zawodową zarządcy nieruchomości nadaną w trybie z art. 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 z późn. zmian.), osobą z uprawnieniami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, osobą posiadającą uprawnienia w branży elektrycznej do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, radcą prawnym lub osobą z wyższym wykształceniem prawniczym, osobą z uprawnieniami do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000 zł lub oświadczą, że w przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy, przedłożą dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia 1 - 0 i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z rozdziałem IX SIWZ, zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania. Ad. 1. Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonania zamówienia należy przedłożyć licencję zawodową zarządcy nieruchomości nadaną w trybie z art. 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami t.j Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 z późn. zmian. oraz aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 2. Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się zrealizowaniem lub realizacją, co najmniej jednego zadania w zakresie jednoczesnego zarządzania powierzchnią nie mniejszą niż: przy zadaniu 1 - 18 000,00 m2 , przy zadaniu 2 - 16 000,00 m2 w ciągu roku kalendarzowego (załącznik nr 9 do SIWZ), potwierdzonego referencjami o należytym wykonaniu/wykonywaniu usługi. Na potwierdzenie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje: osobą posiadającą licencję zawodową zarządcy nieruchomości nadaną w trybie z art. 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 z późn. zmian.), osobą z uprawnieniami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, osobą posiadającą uprawnienia w branży elektrycznej do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, radcą prawnym lub osobą z wyższym wykształceniem prawniczym, osobą z uprawnieniami do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (załącznik nr 8 do SIWZ) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie warunku dysponowania potencjałem technicznym należy złożyć oświadczenie - załącznik nr 5 do SIWZ. Ad 3. Ocena sytuacji finansowej zostanie dokonana w oparciu o aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł, lub oświadczy, że w przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy, przedłoży dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia. Ad. 4 Na potwierdzenie warunku nie wykluczenia wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumenty określone w rozdziale IX pkt.3, 4, 5. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego oraz nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy tylko podmiotów zbiorowych. 6. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania w zakresie jednoczesnego zarządzania powierzchnią nie mniejszą niż: przy zadaniu 1 - 18 000,00 m2 , przy zadaniu 2 - 16 000,00 m2 w ciągu roku kalendarzowego (załącznik nr 9 do SIWZ), potwierdzonego referencjami o należytym wykonaniu/wykonywaniu usługi. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia stwierdzające wymagane przez Zamawiającego uprawnienia (osoba posiadająca licencję zawodową zarządcy nieruchomości nadaną w trybie z art. 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 z późn. zmian.), osoba z uprawnieniami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, osoba posiadająca uprawnienia w branży elektrycznej do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, radca prawny lub osoba z wyższym wykształceniem prawniczym, osoba z uprawnieniami do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 9. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł, lub oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy, przedłoży dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia. 10. Licencja zarządcy nieruchomości. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu), spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty mogą być przedstawione pisemnie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej zapisanej stronie Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach