Przetargi.pl
Usługi kominiarskie w budynkach pozostających w zarządzie ZNK.

Zarząd Nieruchomości Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 20-112 Lublin, ul. Grodzka 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5371200 , fax. 081 5371201
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Komunalnych
    ul. Grodzka 12 12
    20-112 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5371200, fax. 081 5371201
    REGON: 43078394000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.znk.futuro.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi kominiarskie w budynkach pozostających w zarządzie ZNK.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie polegające na: 1)czyszczeniu przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w następujących czasokresach: - przewody dymowe ( kuchenne i piecowe ) 5 razy w roku, z tym, że 4 razy w okresie od dnia 1 października do dnia 31 maja; - przewody spalinowe 2 razy w roku; - przewody wentylacyjne 1 raz w roku. 2) ustalaniu na polecenie Zamawiającego nieprawidłowości funkcjonowania przewodów w okresach między czyszczeniami. 3) sporządzaniu opinii i protokołów kominiarskich. Całość zamówienia obejmuje 304 budynki o charakterze mieszkalnym i 65 budynków o charakterze niemieszkalnym. Wykaz budynków objętych przedmiotem zamówienia określony jest w załączniku nr 4 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909150004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Wadium dla całości zamówienia wynosi 2780,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące siedemset osiemdziesiąt 00/100 ) a w przypadku ofert częściowych w niżej podanych wysokościach: Część 1 - 260,00 zł ; Część 2 - 150,00 zł; Część 3 - 490,00 zł ; Część 4 - 180,00 zł; Część 5 - 230,00 zł ; Część 6 - 150,00 zł; Część 7 - 500,00 zł ; Część 8 - 820,00 zł. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 11.01.2010 r. do godz. 09:45.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. nr 155 poz. 1095, z późn. zmianami), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania przez okres minimum 12 miesięcy, usługi kominiarskie w co najmniej 10 budynkach, przy czym wymaga się aby były to budynki wielorodzinne, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; b) dysponują lub będą dysponowali co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej usług kominiarskich. Minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia określa się na kwotę 50.000,- zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymogi dotyczące Wykonawcy samodzielnie występującego stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Zamawiający sprawdzi ich kompletność i prawidłowość.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy następujące dokumenty: 1.Pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do specyfikacji). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Dokumenty uprawniające do wykonywania usług kominiarskich tj. dyplom mistrza w rzemiośle kominiarskim 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy p.z.p. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia przez okres minimum 12 miesięcy, usług kominiarskich w co najmniej 10 nieruchomościach, przy czym wymaga się aby były to budynki wielorodzinne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania usług i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie np.: listy referencyjne. Powyższe dotyczy również usług świadczonych na rzecz Gminy Miasta Lublin. 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia określa się na kwotę 50.000,- zł. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki dotyczące polisy OC mogą być spełnione łącznie. 9. Dodatkowo poza dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (np. konsorcjum), do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wskazuje pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10 .W przypadku zamiaru korzystania z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia udostępnionych przez inny podmiot Wykonawca złoży wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymienione dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez przedstawiciela Wykonawcy uprawnionego do składania oświadczenia woli w jego imieniu, opatrzone pieczątką imienną. Wszystkie przedkładane dokumenty muszą być aktualne, czyli powinny odzwierciedlać rzeczywisty, nadal utrzymujący się stan faktyczny i prawny. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokument lub dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 87 poz. 605). Dokumenty dołączone do ofert zostaną przez Zamawiającego włączone do dokumentacji przetargowej i nie będą zwracane Wykonawcom po zakończeniu postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.znk.futuro.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach