Gmina Ułęż ogłasza przetarg
- Adres: 08-504 Ułęż, Ułęż 168
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 8667916, 8667028 , fax. 0-81 8667028
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ułęż
Ułęż 168 168
08-504 Ułęż, woj. lubelskie
tel. 0-81 8667916, 8667028, fax. 0-81 8667028
REGON: 43101982700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ulez.bip.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Ułęż o wydajności poniżej 5 m3 na dobę. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa 185 przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, tj. - bioreaktorami oczyszczalni, - rurociągami i armaturą, - przepompowniami ścieków oczyszczonych i surowych, - studniami chłonnymi w nasypie, - materiałami elektrycznymi. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ. Dokumentacja projektowa ze względu na jej obszerność dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego / pok Nr 6/ Oferenci zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiarów robót. Wymagany okres gwarancji - na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi minimum 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: a) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000,00 PLN. b) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14.01.2010 r. do godziny 8:45. c) W zależności od woli Oferenta, wadium może być wniesione w: - pieniądzu: przelewem na konto Zamawiającego: Bank Polskiej Spółdzielczości SA w Warszawie Oddział Lublin numer konta: 89193017092005004001450004 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 , z późn. zm). d) W przypadku wniesienia przez oferenta wadium w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 , z późn. zm), do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu, a oryginał złożyć do dni a 02.07.2008 roku do godziny 8:45 na ręce Skarbnika Gminy. e) W przypadku wniesienia przez oferenta wadium w pieniądzu, do oferty należy załączyć kserokopię lub oryginał dokumentu (przelewu). f) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. g) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. h) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. i) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publiczn
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, jakie musi spełnić Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia doświadczenie, d) nie jest wykluczony z postępowania na podst. Art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także spełnia warunki, o jakich mowa w art. 22 ust. 1Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, e) spełnia wymogi SIWZ, f) akceptuje warunki umowy dołączonej do SIWZ, g) działa w branży wykonawstwa wodno-kanalizacyjnego od minimum 3 lat, h) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wybudował w ciągu jednego roku co najmniej 150 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (z napowietrzaniem mechanicznym). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III pkt 3 niniejszej SIWZ. W przypadku nie złożenia dokumentów i oświadczeń w określonym terminie lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, pkt 9 ustawy, pkt 1-3 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Wykaz wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed ogłoszeniem niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. wybudowanie w ciągu jednego roku co najmniej 150 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków z napowietrzaniem mechanicznym), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 2 SIWZ oraz z oświadczeniem, że że roboty, jakie Oferent przywołuje jako doświadczenie są robotami równoważnymi co do przedmiotu zamówienia. e) Oświadczenie, że przeciwko Oferentowi (właścicielowi firmy lub wspólnikom konsorcjum) nie toczy się postępowanie w sprawach gospodarczych przed organami prokuratury, f) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. g) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ h) Wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 5 do formularza oferty, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego) - zgodnie z warunkami określonymi w Rozdz. II pkt 4 c. Od wykonawcy wymaga się dysponowania pracownikami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych oraz sieci sanitarnych. i) Oświadczenie producenta oczyszczalni, że jest w stanie dostarczyć wymaganą przez Zamawiającego ilość bioreaktorów w terminie, który pozwoli Oferentowi zakończyć budowę do 30 września 2010 roku. j) Dane dotyczące zakresu prac powierzonych podwykonawcom (jeśli oferent przewiduje zatrudnienie podwykonawców)- załącznik nr 6 do SIWZ. k) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej h) Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ulez.bip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja-rozbudowa oczyszczalni ścieków w Hannie
Dodano: 2015-03-12 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Kodeń
Dodano: 2015-03-02 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Rybczewice
Dodano: 2015-03-04 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Janów Podlaski
Dodano: 2015-02-23 - Wzmocnienie potencjału gospodarki wodno-ściekowej w miejscowości Zgniła Struga, Wólka Bielecka, Maryniów, Jaszczów-Kolonia, Dąbrowa, Białka-Kolonia, Białka - poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków
Dodano: 2015-02-09 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków
Dodano: 2015-02-02 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków oraz rozbudowa sieci wodociągowej
Dodano: 2014-12-29 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Stojeszyn Pierwszy i Stojeszyn Drugi
Dodano: 2014-12-18 - Remont stacji uzdatniania wody oraz budowa przydomowych oczyszczalni w gminie Drelów
Dodano: 2014-12-09 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Borki
Dodano: 2014-12-08