Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Borki

Gmina Borki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-345 Borki, ul. II Armii WP 41
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8574208 , fax. 081 8574229
  • Data zamieszczenia: 2014-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borki
    ul. II Armii WP 41 41
    21-345 Borki, woj. lubelskie
    tel. 081 8574208, fax. 081 8574229
    REGON: 43101988500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugborki.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Borki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonanie 76 sztuk indywidualnych, kompletnych przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Borki, z czego 14 sztuk to roślinne (hybrydowe) a 62 oczyszczalnie z osadem czynnym. 1.W zakres przedsięwzięcia wchodzi dostawa materiałów i urządzeń na realizację operacji i : - wykonanie wykopów pod elementy składowe oczyszczalni ścieków a dla oczyszczalni roślinnych pól rozsączających; - roboty montażowe poszczególnych elementów oczyszczalni; - wykonanie przyłączy energetycznych do skrzynki sterowniczej, ew. pompowni; - wykonanie przyłączy kanalizacyjnych; - połączenie domów do oczyszczalni; - rozruch technologiczny oczyszczalni; - zasypanie wykopów i uporządkowanie terenu w rejonie prowadzonych robót. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia: 1) Stanowi projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót i kosztorys ofertowy (załączniki do niniejszej SIWZ); 2) Zamawiający dostarczy wykonawcy pozwolenie na wykonanie robót w dniu podpisania umowy; 3) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną realizowanych robót i dostarczy inwentaryzację powykonawczą ; 4) Wykonawca zobowiązany jest własnym kosztem i staraniem zorganizować plac budowy zaplecze, uzgodnić zasilanie placu budowy w wodę i energię elektryczną z Zamawiającym. 5) Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymywać porządek i czystość w rejonie prowadzonych robót. 6) Inwestycja zlokalizowana jest na terenie, na którym znajdują się obiekty kubaturowe i infrastruktura, Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów budowlanych i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie budowy i niepodlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem budowy. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia uszkodzonych elementów tych obiektów lub infrastruktury, poprzez zastosowanie materiałów nie gorszych niż wbudowane; 7) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych; 8) Na odbiór końcowy wykonawca przygotuje dokumentację odbiorową w formie papierowej, na którą składają się m.in.: - certyfikaty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, atesty na materiały, - wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych badań, sprawdzeń, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza (geodezyjne pomiary powykonawcze) zarejestrowana w ośrodku dokumentacji geodezyjno- kartograficznej, 2. Odbiór końcowy i przekazanie do użytkowania nastąpi po potwierdzeniu przez Inspektora nadzoru zakończenia robót i gotowości do odbioru oraz przekazaniu Zamawiającemu. 3.Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot zamówienia 36 miesięcy gwarancji i rękojmi od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. 5. Wykonawca, jako wytwórca odpadów powstających w wyniku prowadzonych prac budowlanych, rozbiórkowych i remontowych, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) jest zobowiązany do ich zagospodarowania w sposób zgodny z prawem oraz dostarczenia dokumentów związanych z zagospodarowaniem odpadów (kopii kart przekazania odpadów) w terminie, co najmniej 3 dni roboczych przed końcem miesiąca rozliczeniowego; 6. Wszystkie materiały i urządzenia stosowane podczas realizacji robót winny posiadać wymagane certyfikaty i świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. 7.W przypadku, gdy w dokumentacji zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji i zostaną wyszczególnione w kosztorysie ofertowym. W przypadku, gdy zmiana urządzeń spowoduje konieczność wykonania nowej dokumentacji projektowej zamiennej Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jej wykonania oraz uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych dla realizacji operacji w oparciu o tę dokumentację. 8. Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia i odpowiadają solidarnie za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia zasobów -art. 26 ust. 2b i 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), 9. Obsługę nadzoru inwestorskiego będzie pełnił inspektor nadzoru w ramach umowy z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50.000,00 zł, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Radzyniu Podlaskim Oddział w Borkach Nr 55 8046 1012 2007 0500 0101 0002 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty . Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 23.12.2014 r. godz. 9:00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej napierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: posiadana wiedza i doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugborki.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach