Przetargi.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE dot. sukcesywnej dostawy artykułów biurowych, w roku 2017, na potrzeby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu oraz dla podległych jej Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem. Zamówienie o wartości nie przekraczającej 30.000 euro.

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-068 Opole, 1 Maja
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774000900 , fax. 774000951
  • Data zamieszczenia: 2016-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu
    1 Maja 6
    45-068 Opole, woj. opolskie
    tel. 774000900, fax. 774000951
    REGON: 010344708
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAPYTANIE OFERTOWE dot. sukcesywnej dostawy artykułów biurowych, w roku 2017, na potrzeby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu oraz dla podległych jej Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem. Zamówienie o wartości nie przekraczającej 30.000 euro.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, w roku 2017, na potrzeby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu oraz dla podległych jej Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem. 1) Dostawy materiałów biurowych mają być dostarczane do poniższych punktów: • Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu, ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, • Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Oleśnie, ul. Rynek 20, 46-300 Olesno, • Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Mikołowie, ul. Karola Miarki 18, 43-190 Mikołów 2) Szczegółowy asortyment zamawianych artykułów biurowych będących przedmiotem zamówienia jest zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do instrukcji i będącym jednocześnie załącznikiem do wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany jest do jego wypełnienia i podpisania. 3) Ilości artykułów biurowych podane przez Zamawiającego w formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości kupowanych artykułów biurowych do wartości umowy. 4) Dostawca nie będzie sobie rościł prawa do odszkodowania w przypadku, gdy sumaryczna wartość dostarczonych Zamawiającemu materiałów biurowych będzie niższa od maksymalnej wartości, zapisanej w umowie, a wynikającej z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 5) Artykuły biurowe muszą być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach bez śladu ingerencji lub przepakowywania. Na opakowaniach musi być nazwa producenta, znak firmowy oraz data ważności nie krótsza niż 3 miesiące licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Artykuły te muszą posiadać atesty lub inne wymagania dopuszczające do obrotu, wymagane prawem polskim lub UE, które mają do danego wyrobu zastosowanie. 6) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i staraniem własnym do sukcesywnego, w miarę zgłaszanych potrzeb Zamawiającego, dostarczenia oraz wniesienia we wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego miejsce, przy czym maksymalna ilość dostaw nie przekroczy w każdym miesiącu 3, dla każdego z miejsc wymienionych w pkt 1. 7) Ilość dostaw/zamówień częściowych, terminy ich realizacji i miejsce będą każdorazowo uzgadniane między Zamawiającym a Wykonawcą faxem lub drogą e – mailową. 8) Koszty załadunku, transportu do siedziby Zamawiającego oraz koszty rozładunku obciążają Wykonawcę. Pozostałe informacje dotyczące realizacji zamówienia: 9) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczał artykuły biurowe producentów wskazanych w formularzu cenowym. 10) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ze złożonym zamówieniem, wykonawca zobowiązany jest w ciągu 48 godzin dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia. 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru, w przypadku gdy jest on niezgodny ze specyfikacją określoną w formularzu cenowym. 12) Towar o którym mowa w pkt 12, zostanie zwrócony wykonawcy na jego koszt. 13) Wykonawca odbierze towar, o którym w pkt 13, w ciągu 24 godzin od daty otrzymania zgłoszenia. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru. 14) Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczenie przez Wykonawcę materiałów zastępczych. Na każdą sugerowaną zmianę Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach